Πώς να μην πεινάω; 4 τροφές σε κρατούν χορτάτη!

Πως να μην πεινάς – ένα ζητούμενο που φαίνεται να βρίσκει λύση. Γιατί υπάρχουν τέσσερις τροφές που μπορείς να καταναλώνεις και να παραμένεις χορτάτη πιο πολύ.

01.04.2017

εχεις διαβασει

«Πώς να μην πεινάω» και τι να τρως για να νιώθεις περισσότερες ώρες χορτάτη.

Σε πρόσφατη μελέτη στην επιθεώρηση American Journal of Epidemiology αναφέρεται ότι οι γυναίκες που το βάρος τους αυξομειωνόταν (κατά τουλάχιστον 5 κιλά) περισσότερες από 20 φορές στη ζωή τους έχουν περισσότερες πιθανότητες να είναι υπέρβαρες.

Γι’αυτό αξίζει να δοκιμάσεις έναν υγιεινό τρόπο ζωής και να βάλεις στη διατροφή σου τις παρακάτω τέσσερις τροφές που σε κρατούν χορτάτη για περισσότερες ώρες.

Αβοκάντο

11084852_750128825086056_118532757_n

 

Εκείνα τα κρεμώδη πράσινα φρούτα είναι μια πλούσια πηγή μονοακόρεστων λιπαρών, τα οποία είναι και υγιεινά για την καρδιά και χορταστικά. Όπως κάθε λιπαρό που καταναλώνεται ως μέρος ενός γεύματος, τα αβοκάντο είναι τα τελευταία που μπαίνουν στη διαδικασία της πέψης, έτσι δεν σε εγκαταλείπουν γρήγορα: Υπέρβαροι άνθρωποι σε μια πρόσφατη έρευνα στο Πανεπιστήμιο Loma Linda στην Καλιφόρνια που έφαγαν μισό αβοκάντο στο μεσημεριανό ανέφεραν σημαντική μείωση της επιθυμίας να φάνε κάτι αργότερα το απόγευμα.

Χόρτασε: Κόψε σε φέτες μισό αβοκάντο για τη μεσημεριανή σου σαλάτα ή χρησιμοποίησέ το λιωμένο μέσα σε ένα σάντουιτς αντί για τη λιγότερο υγιεινή μαγιονέζα. Ή κάν’το όπως η Τζέσικα Άλμπα! Βάλε φέτες αβοκάντο σε φέτα ψωμί του τοστ στο πρωινό σου!
Αβγά

egg

“Τα αβγά περιέχουν όλα τα βασικά αμινοξέα που τα κάνουν μια πλήρη πρωτεΐνη”, λέει η Mittler. Αποτελούν ένα χορταστικό πρωινό επειδή η πρωτεΐνη εμποδίζει την απότομη άνοδο του σακχάρου του αίματός σου και τη μετέπειτα απότομη πτώση του, κάτι που σου προκαλεί πείνα. Για την ακρίβεια, μελέτες δείχνουν πως τρώγοντας αβγά για πρωινό μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις περισσότερο βάρος απ’ ότι αν έτρωγες την ίδια ποσότητα θερμίδων από υδατάνθρακες.

Χόρτασε: Βράσε καμιά δεκαριά σφιχτά αβγά ώστε να έχεις ένα γρήγορο πρωινό όλη την εβδομάδα.

 

Πατάτα

Μίνι Φριτάτα με σπαράγγια & γραβιέρα (80 θερμίδες)

Αποδεικνύεται πως δεν μπορείς να βάλεις αυτές τις ρίζες στο ίδιο καλάθι με τους χαμηλούς σε θρεπτικά συστατικά υδατάνθρακες όπως το λευκό ψωμί ή το λευκό ρύζι. Γεμάτες με ανθεκτικό άμυλο (για να μην αναφέρουμε τη βιταμίνη C και το κάλιο), οι πατάτες σε χορταίνουν δύο με τρεις φορές περισσότερο από τα άλλα άμυλα, λέει η Mittler.

Χόρτασε: Βάλε την ψητή πατάτα ξανά στο τραπέζι του δείπνου σου. Συνόδεψέ με τις με λίγο λάδι καρύδας ή με μικρή ποσότητα τριμμένης παρμεζάνας – όχι σωρούς από κρέμες γάλακτος, βούτυρο και μπέικον.
Σούπα

soupa-kaiei-lipos

Έχει αποδειχτεί πως τρώγοντας ένα μπολ σούπας μειώνεται η πρόσληψη θερμίδων στο υπόλοιπο της ημέρας. Το αποτέλεσμα είναι διπλό, λέει η Mittler. Πρώτον, σε χορταίνει. Όμως ο κορεσμός έχει να κάνει με τη θερμότητα: “Τα θερμά υγρά έχουν μεγαλύτερη ψυχολογική επίδραση στην αίσθηση κορεσμού συγκριτικά με τα παγωμένα”.

Χόρτασε: Παραγγέλνεις ορεκτικό όταν τρως στο εστιατόριο; Ψάξε στο μενού σούπες βασισμένες σε ζωμό, οι οποίες συνήθως έχουν λιγότερες θερμίδες από τις πιο κρεμώδεις.

 

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece