6 υγιεινά σνακ για το γραφείο με λίγες θερμίδες και απόλυτα χορταστικά

Τα πιο νόστιμα σνακ με λίγες θερμίδες που μπορείς να απολαύσεις στο γραφείο σου.

04.12.2018

εχεις διαβασει

Όλοι θέλουμε υγιεινά σνακ για το γραφείο με λίγες θερμίδες. Δες εδώ τις αγαπημένες μας θρεπτικές και χορταστικές επιλογές.

Σάντουιτς με ψωμί ολικής αλέσεως με 60 γραμμ. καπνιστό σολομό και 1 κ.σ. κατίκι Δομοκού: 250 θερμίδες


Το λίπος του σολομού προσφέρει σημαντική ποσότητα Ω-3 λιπαρών οξέων σε συνδυασμό με υψηλής βιολογικής αξίας πρωτεΐνη. Το κατίκι είναι ένα τυρί με λιπαρά λιγότερα από 10% και ιδιαίτερα πλούσιο σε ασβέστιο. Να σημειωθεί ότι ο καπνιστός σολομός, λόγω της επεξεργασίας του, περιέχει υψηλές ποσότητες νατρίου (αλατιού), γι’ αυτό τα άτομα με αυξημένη αρτηριακή πίεση δε θα πρέπει να το επιλέγουν συχνά.

1 κουλούρι Θεσσαλονίκης: 180 θερμίδες


Παρέχει ενέργεια με τη μορφή υδατανθράκων, οι οποίοι αποτελούν το μοναδικό ενεργειακό «νόμισμα» του ανθρώπινου εγκεφάλου. Η έντονη παρουσία του σησαμιού στην επιφάνεια προσφέρει απαραίτητα λιπαρά οξέα με τα οφέλη που προαναφέρθηκαν. Να σημειωθεί ότι είναι ίσως το πιο εύχρηστο μικρογεύμα, αφού μπορεί να βρεθεί οπουδήποτε.

1 γιαούρτι με λίγα λιπαρά με 4 αποξηραμένα φρούτα: 180 θερμίδες


Χάρη στο γιαούρτι, που αποτελεί το βασικό μέρος του γεύματος, αποτελεί πολύ καλή πηγή ασβεστίου. Τα αποξηραμένα φρούτα προσφέρουν φυτικές ίνες βοηθώντας την καλύτερη εντερική λειτουργία και την αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας.

1 κομμάτι σπιτική σπανακόπιτα: 250 θερμίδες


Η σπανακόπιτα συνιστά ιδανική λύση για όσους δε συνηθίζουν να καταναλώνουν λαχανικά. Το σπανάκι είναι πλούσιο σε σίδηρο, μαγνήσιο και φυλλικό οξύ. Προϋπόθεση για να είναι ένα υγιεινό γεύμα αποτελεί η ποσότητα του ελαιολάδου που θα χρησιμοποιηθεί για την παρασκευή της, η οποία θα πρέπει να είναι περιορισμένη. Επίσης, προτίμησε το χωριάτικο φύλλο από τη σφολιάτα.

50 γραμμ. τραγανό παστέλι: 250 θερμίδες

Το σησάμι και οι ξηροί καρποί που περιέχει είναι πλούσιοι σε απαραίτητα λιπαρά οξέα, εξυπηρετώντας τόσο την καλύτερη εγκεφαλική λειτουργία όσο και την αντιμετώπιση της υπερλιπιδαιμίας. Επίσης, έρευνες τα έχουν συσχετίσει και με την ενίσχυση της επιδερμίδας, άρα είναι χρήσιμα και στην καλλυντική περιποίηση. Το μέλι, από την πλευρά του, προσφέρει σειρά ιχνοστοιχείων αλλά και τη γλυκιά γεύση συμβάλλοντας στην παραγωγή ενδορφινών, βελτιώνοντας τελικά τη διάθεσή μας, η οποία βάλλεται κατά τις ώρες εργασίας.

Παξιμάδι χωριάτικο ή ορεινό με ζαμπόν γαλοπούλας και αγγούρι: 120 θερμίδες


Το χωριάτικο ή ορεινό παξιμάδι παρασκευάζεται από άλευρα ολικής αλέσεως τα οποία συμβάλλουν στην κάλυψη των ημερήσιων αναγκών σε φυτικές ίνες. Οι τελευταίες εξυπηρετούν την καλύτερη λειτουργία του πεπτικού συστήματος και παράλληλα συμβάλλουν στη μείωση των επιπέδων χοληστερίνης του οργανισμού. Το ζαμπόν γαλοπούλας προσφέρει σημαντική ποσότητα απαραίτητων αμινοξέων, εξυπηρετώντας άτομα που γυμνάζονται, καθώς και εντονότερο κορεσμό.

Για την αποφυγή αυξημένης πρόσληψης αλατιού, οπότε και κατακράτησης υγρών, είναι καλό να επιλέγεις ζαμπόν γαλοπούλας με μειωμένη περιεκτικότητα σε αλάτι.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Χάσε κιλά τρώγοντας σοκολάτα
Πώς θα τρως σοκολάτα όταν είσαι σε πρόγραμμα διατροφής

Για να πετύχεις το βάρος – στόχο σου και να απολαμβάνεις τη σοκολάτα ακολούθησε αυτά τα βήματα

Μελομακάρονα χωρίς ψήσιμο
Μελομακάρονα χωρίς ψήσιμο, χωρίς αλεύρι, χωρίς ζάχαρη: Η εναλλακτική της διαιτολόγου για το πιο γιορτινό γλυκό

Μελομακάρονα χωρίς ψήσιμο (χωρίς αλεύρι και ζάχαρη): Αυτές οι μπαλίτσες ενέργειας από τη διαιτολόγο Ιωάννα Μανδηλάρη περιέχουν περίπου τα υλικά που θα βάζαμε στα μελομακάρονα!

Η δίαιτα της νύχτας ή τι να ΜΗΝ τρως το βράδυ: 5 διατροφικές συνήθειες για καλό ύπνο

Πρόσεξε τι βάζεις στο βραδινό σου πιάτο! Να τι να μην τρως το βράδυ

Μήπως ΔΕΝ χρειάζεται να χάσεις βάρος; Τι λέει η διατροφολόγος

Υπάρχουν μέρες που τρως πολύ, όπως είναι συνήθως οι διακοπές, και μετά θεωρείς πως πρέπει να χάσεις βάρος; Μήπως, τελικά, δεν χρειάζεται;

10 συμβουλές για να σου πετύχουν οι κουραμπιέδες

Συνταγή για κουραμπιέδες έχεις. Συμβουλές για να σου πετύχουν σίγουρα οι κουραμπιέδες, έχεις; Ο food blogger Γαβριήλ Νικολαΐδης μας δίνει τα «φώτα» του.

#shapegreece