Σνακ που τρώνε και οι διαιτολόγοι για να αδυνατίσουν, για τις λιγούρες, για γλυκό, για αλμυρό και για το γραφείο

Ιδού τα σνακ που τρώνε οι γιατροί (διαιτολόγοι και διατροφολόγοι) για να παραμένουν σε φόρμα και που μπορεί να μην τα έχεις σκεφτεί.

16.01.2020

Γράφει: Κατερίνα Πατούλια

εχεις διαβασει

Σνακ που τρώνε και οι διαιτολόγοι για να αδυνατίσουν, για τις λιγούρες, για γλυκό, για αλμυρό και για το γραφείο

Ποια σνακ τρώνε οι γιατροί για να ικανοποιήσουν κάθε λιγούρα τους; Ιδού:
Τα έξυπνα σνακ μπορούν να κάνουν θαύματα με τη σιλουέτα σου. Αν ζητάς ιδέες για σνακ που δεν θα σου φανούν βαρετές, πάρε μερικές με συνταγή γιατρού.

Όταν ζητάς κάτι κρεμώδες

Αν ζητάς κάτι κρεμώδες, προτίμησε ένα τυρί όπως η μοτσαρέλα, κόψτο σε 2 φέτες και χώρισέ το σε 4 κομμάτια. Συνδύασέ το με μικρά κράκερ ολικής άλεσης και ψήσε στο φούρνο μικροκυμάτων για 15 δευτερόλεπτα. θα ενθουσιαστείς, ειδικά με τις λιγότερες από 200 θερμίδες και τα 6 γραμμάρια καθαρής πρωτεΐνης.

– Christine M. Palumbo, MBA, RDN, FAND, διαιτολόγος και διατροφολόγος στο Σικάγο.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΣΝΑΚ ΑΠΟ ΤΟ SHAPE.GR

Όταν έχεις λιγούρα για κάτι γλυκό

Όταν ζητάς κάτι γλυκό, βάλε στην τσάντα 5 αποξηραμένα δαμάσκηνα, που με την βαθιά γεύση τους θα σε χορτάσουν γλυκά.

Christine M. Palumbo, MBA, RDN, FAND, διαιτολόγος και διατροφολόγος στο Σικάγο.

 

Οταν θέλεις σνακ με αλάτι

Μια φέτα γαλοπούλας βραστής με μια πίκλα είναι η γεύση που λατρεύω

Lisa De Fazio, MS, RD, Διαιτολόγος από το Λος Άντζελες

 

Τα σνακ που προτιμώ δεν ξεπερνούν τις 150 θερμίδες και ακολουθούν των κανόνα των 5. Πέντε γραμμάρια φυτικών ινών και 5 γραμμάρια πρωτεΐνης. Για ένα ωραίο σνακ με αλάτι, προτιμών ποπ κορν χωρίς βούτυρο με τριμμένη παρμεζάνα.

Lisa Moskovitz, R.D.,ιδρύτρια του “The NY Nutrition Group” στο Μανχάταν

Όταν πεινάς στο γραφείο

Προτίμησε βρώμη σε βαζάκι με μια κουταλιά καρπούς όπως φυιστίκια ή καρύδια.

Christine M. Palumbo, MBA, RDN, FAND, διαιτολόγος από το Σικάγο

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ:5 ιδέες για σνακ με γιαούρτι που δε θα βαρεθείς από το διαιτολόγο

 

Όταν θες κάτι γλυκό και με αλάτι μαζί

Όταν θες κάτι αλμυρό και γλυκό μαζί, προτίμησε 2 κουταλιές φυστικοβούτυρο πάνω σε δύο φέτες πράσινου μήλου.

– Lisa De Fazio, MS, RD, διαιτολόγος από το Λος Άντζελες

Μια μικρή μπανάνα κομμένη στη μέση με λίγο βούτυρο αμυγδάλου είναι η αγαπημένη μου επιλογή.

Michelle Loy, MPH, MS, CSSD, Ιδιοκτήτρια του “Go Wellness” στην Καλιφόρνια

 

Όταν θες κάτι στη χούφτα:

Από τα αγαπημένα μου σνακ στη χούφτα, είναι τα γκότζι μπέρι ή τα βραζιλιάνικα καρύδια ή νιφάδες καρύδας χωρίς ζάχαρης.

– Dana James, διαιτολόγος στη Νέα Υόρκη

 

Μια ιδέα σνακ σαν μικρογεύμα

Ένα βραστό αυγό με αλατοπίπερο και στικς καρότου αποτελούν για μένα το ιδανικό μικρογεύμα.

– Michelle Loy, MPH, MS, CSSD, διαιτόλογος στην Καλιφόρνια

Όταν θες πνευματική τόνωση

Κράκερς με λιναρόσπορο και αβοκάντο είναι η ιδανική επιλογή μου σε στιγμές που θέλω άμεση τόνωση.

– Dana James, διαιτολόγος στη Νέα Υόρκη

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece