Πρωινό ρόφημα για ενέργεια, αδυνάτισμα, υγεία: 5 επιλογές από τις Shape editors

Τι καλύτερο από το να ξεκινήσεις την ημέρα σου με ένα πρωινό ρόφημα για ενέργεια ή αδυνάτισμα ή ευεξία, ανάλογα με τις ανάγκες σου.

18.02.2019

Γράφει: Κωνσταντίνα Μερκούρη

εχεις διαβασει

Πρωινό ρόφημα για ενέργεια

Τι καλύτερο από το να ξεκινήσεις την ημέρα σου με ένα πρωινό ρόφημα για ενέργεια ή αδυνάτισμα ή ευεξία, ανάλογα με τις ανάγκες σου. Φτιάξε μόνη σου μικρά ελιξίρια υγείας και πιες τα το πρωί πριν ξεκινήσεις τη μέρα σου. Δες τις ιδέες των editors για πρωινά ροφήματα.

Διάβασε επίσης: Τι να πιεις για αποτοξίνωση, συγκέντρωση, δυνατό ανοσοποιητικό;

Πρωινό ρόφημα για ενέργεια, αδυνάτισμα, υγεία: 5 επιλογές από τις Shape editors:

To ροζ, Ελένη Δασκαλάκη
«Για να ηρεμήσει το στομάχι, δοκίμασε πράσινο τσάι για αντιοξειδωτικά, αφέψημα ιβίσκου για τη βιταμίνη C και λίγο τζίντζερ που ηρεμεί το στομάχι».

Το κόκκινο, Ευμορφία Σαββαΐδη
«Για αντοχή δεν υπάρχει καλύτερο συστατικό στους χυμούς και στα smoothies από το παντζάρι, αφού αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος στους μυς. Το πίνω και σκέτο σε χυμό, αλλά είναι επίσης νόστιμο και μαζί με σπανάκι ή με κουρκουμά».

Το μπλε, Κωνσταντίνα Μερκούρη
«Βάλε ενέργεια στη μέρα σου με σπιρουλίνα. Πρόσθεσε 1 κ.γ. σκόνη σπιρουλίνας στο χυμό ή στο smoothie σου και ετοιμάσου για υψηλές αποδόσεις».

Tο ανοιχτό κίτρινο, Νάνσυ Βλοντάκη
«Ένας απλός συνδυασμός που ενισχύει την καλή υγεία είναι κουρκουμάς με χυμό λεμονιού και νερό καρύδας, για ένα αντιφλεγμονώδες και τονωτικό ρόφημα».

Το σκούρο κίτρινο, Σοφία Μάργαρη
«Για λαμπερό δέρμα κάνε αυτή τη μείξη: Ανανά για αντιοξειδωτικά, χυμό λεμονιού και λίγο μαύρο πιπέρι που κάνει καλό και στην κυκλοφορία του αίματος».

Διάβασε επίσης: Πώς είναι η διατροφή στα 20; Super πλάνο για δίαιτα 7 ημερών για μεταβολισμό που ΚΑΙΕΙ από τη διαιτολόγο Αμαλία Γιωτοπούλου!

Editor's Picks:

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece