Αυτές οι μαμαδίστικες τεχνικές για να τρώνε τα παιδιά σωστά είναι ο #1 τρόπος να κάνεις υγιεινή διατροφή και να χάσεις βάρος!

Μπήκαμε στις κουζίνες μαμάδων και ανακαλύψαμε ότι όλα αυτά που κάνουν για να πείσουν τα παιδιά να τρώνε σωστά πιάνουν και σε εμάς! Απλή ψυχολογία!

22.09.2019

Γράφει: Κατερίνα Πατούλια

εχεις διαβασει

Πώς θα τρως φθηνά και υγιεινά; Η διαιτολόγος μας συστήνει τις καλύτερες και πιο οικονομικές τροφές για να έχεις τώρα

Eίτε είσαι σπίτι σου είτε σε διακοπές, ο κόσμος γύρω σου είναι γεμάτος από μπισκότα και τσιπς. Επίτρεψε στη δύναμη της θέλησής σου να ξεκουραστεί με αυτές τις έξι οργανωτικές αλλαγές που θα σε κάνουν να κάνεις αυτόματα τις πιο υγιεινές επιλογές.

1. Βάλε ένα μπολ με φρούτα στο τραπέζι της κουζίνας και στις διακοπές επίλεγέ τα πιο συχνά

Σε μελέτη από το Εργαστήριο Food and Brand του Πανεπιστημίου Cornell βρέθηκε πως οι άνθρωποι που είχαν αυτή τη συνήθεια ζύγιζαν κατά μέσο όρο 6 κιλά λιγότερο από εκείνους που δεν την είχαν. Γέμιζε το μπολ με μήλα, αχλάδια, μπανάνες και πορτοκάλια – όλα τους συντηρούνται εκτός ψυγείου.

2. Κρύψε τους πειρασμούς σε ένα ντουλάπι

Οι ίδιοι ερευνητές ανακάλυψαν πως οι γυναίκες που άφηναν τα πακέτα με τα τσιπς στον πάγκο ζύγιζαν 3,5 κιλά περισσότερο από εκείνες που τα έκρυβαν σε ένα ντουλάπι.

3. Βγάλε μπροστά τα πιο μικρά σου πιάτα

Θα είναι πιο πιθανό να τα χρησιμοποιείς και αυτό είναι καλό: Οι άνθρωποι τρώνε λιγότερο φαγητό όταν το πιάτο τους έχει διάμετρο 18 εκ. (πιάτο σαλάτας) απ’ ό,τι σε πιάτο με μεγαλύτερη διάμετρο (25 εκ.), σύμφωνα με έρευνα.

4. Μη φέρνεις τα ταψιά και τις κατσαρόλες στο τραπέζι

Μπορεί το σερβίρισμα να γίνεται πιο εύκολο, έχει όμως… παρενέργειες για το βάρος σου. Το ίδιο ισχύει και με τα κουτιά του έτοιμου φαγητού. Όταν πρέπει να σηκωθείς από το τραπέζι για να ξαναγεμίσεις το πιάτο σου, είναι πιθανό να φας περίπου 20% λιγότερο, σύμφωνα με μελέτη του 2010.

5. Γέμισε το ψυγείο με φρέσκα λαχανικά που συντηρούνται για μέρες

«Η υγιεινή διατροφή ξεκινά όταν έχεις πάντα διαθέσιμα λαχανικά στο σπίτι» σημειώνει η συγγραφέας ευπώλητων βιβλίων μαγειρικής Martha Rose Shulman. «Το μαρούλι, το καρότο, το παντζάρι, το λάχανο και το κουνουπίδι δεν παθαίνουν τίποτε για περίπου μία εβδομάδα». Και αν τα ζεματίσεις, σχεδόν όλα τα λαχανικά αντέχουν έως και 4 ημέρες στο ψυγείο.

6. Εξόρισε ό,τι σε αγχώνει

Σύμφωνα με μελέτη στο Psychological Reports, οι άνθρωποι τρώνε περίπου 18% λιγότερο όταν βρίσκονται σε περιβάλλον που τους χαλαρώνει. Ανακάλυψε τι σου προκαλεί άγχος μέσα στην κουζίνα σου, π.χ., λογαριασμοί που έχεις κολλήσει στο ψυγείο, και μετάφερέ τα αλλού.

Editor's Picks:

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece