Η υγιεινή τροφή που σου προσθέτει λίπος στην κοιλιά

Γνωρίζεις ότι το σύγχρονο σιτάρι, το οποίο βρίσκεται και στο ψωμί ολικής άλεσης, προκαλεί εκτόξευση του σακχάρου στο αίμα σου, αφού έχει υψηλό γλυκαιμικό δείκτη;

12.11.2017

εχεις διαβασει

Για την ακρίβεια, 2 φέτες ψωμιού ολικής άλεσης μπορούν να αυξήσουν το σάκχαρο στο αίμα σου περισσότερο από 2 κουταλιές της σούπας λευκή κρυσταλλικής ζάχαρης.

Αν είσαι νέα και δεν έχεις διαβήτη, τότε ίσως δεν ενδιαφέρεσαι πολύ για τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα σου. Αν όμως θέλεις να χάσεις κιλά και να χάσεις το περιττό λίπος στην κοιλιά , ήρθε η ώρα να αρχίσεις να δίνεις περισσότερη προσοχή: Το υψηλό σάκχαρο στο αίμα προκαλεί αυξημένη παραγωγή ινσουλίνης, η οποία οδηγεί σε συσσώρευση λίπους στην κοιλιά.

Ο καρδιολόγος William Davis, M.D., στο βιβλίο του Wheat Belly, εξηγεί ότι η κατανάλωση του σιταριού όχι μόνο προκαλεί την αποθήκευση λίπους, αλλά διεγείρει και την όρεξή σου τόσο πολύ, ώστε να σε κάνει να τρως περισσότερο.

belly

Ο Davis αναφέρει ότι συνέχεια εκπλήσσεται όταν βλέπει τους ασθενείς του να χάνουν αρκετό λίπος από την κοιλιά τους, όταν τους βάζει να ακολουθήσουν μία δίαιτα που δεν περιέχει σιτάρι.

Ωστόσο, τα οφέλη για την υγεία σου, όταν δεν τρως σιτάρι, δε σταματούν στην ένδειξη της ζυγαριάς. “Το κοιλιακό ή σπλαχνικό λίπος προκαλεί φλεγμονή και ανώμαλα φλεγμονώδη σήματα που κρύβονται πίσω από το διαβήτη, την υπέρταση και τις καρδιακές παθήσεις”, όπως αναφέρει ο Davis. Άλλα προβλήματα για την υγεία σου, που συνδέονται με το σπλαχνικό λίπος, είναι η άνοια, η ρευματοειδής αρθρίτιδα και ο καρκίνος του παχέος εντέρου.

Αν αποκλείσεις το σιτάρι από τη διατροφή σου, μπορείς, επίσης, να βελτιώσεις τα συμπτώματα της παλινδρόμησης του υδροχλωρικού οξέος από το στομάχι προς τον οισοφάγο και το σύνδρομο του ευερέθιστου εντέρου.

Ο Davis αναφέρει ότι: «Μετά από εκατοντάδες χρόνια υβριδισμού- παντρεύοντας διάφορες ποικιλίες σιταριού μεταξύ τους- αλλά και πιο πρόσφατα, μετά από 50 χρόνια γενετικών τροποποιήσεων, αυτά τα φυτά δεν είχαν υποβληθεί σε δοκιμές για την ασφάλειά μας μέχρι το 2013″.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Πλάνο διατροφής επανεκκίνησης για μία εβδομάδα: Η αποτοξίνωση από επεξεργασμένες τροφές ξεκινά τώρα

Μπορείς να αρχίσεις να τρως λίγο πιο καθαρά και έχουμε το σχέδιο για μια καινούργια αρχή.

Τι τρώει η διαιτολόγος όταν κάνει δίαιτα: Όλα τα γεύματα της εβδομάδας από την Κλειώ Δημητριάδου

Τι τρώει η διαιτολόγος; Ακολουθεί πιστά τη δίαιτά της ή μήπως κάνει διατροφικές ατασθαλίες; Η αλήθεια στις φωτογραφίες που θέλεις να δεις.

Νούντλς, κινόα, ρύζι, ζυμαρικά: Ποια είναι πιο υγιεινή επιλογή;

Η διατροφολόγος Ξένια Παπαναστασίου βάζει σε τάξη τις απορίες μας

Χάλασα τη δίαιτα, τι να κάνω; Πόσες φορές μπορείς να χαλάσεις τη δίαιτα την εβδομάδα χωρίς πρόβλημα λέει η διαιτολόγος

Χάλασες τη δίαιτα;,Θες να μπορείς να τρως 2 και 3 free γεύματα την εβδομάδα; Η διαιτολόγος λέει αν μπορείς

Το τοστ μόλις έγινε η καλύτερη επιλογή για υγιεινό πρωινό! Να γιατί

Μόλις δημιουργήθηκε το πιο θρεπτικό ψωμί του τοστ και να οι δικές μου καλύτερες προτάσεις για τοστ!

#shapegreece