Κετογονικό αυτοάνοσο πρωτόκολλο: Πλάνο διατροφής 14 ημερών

Η διατροφή αυτή εστιάζει στην αναστροφή του αυτοάνοσου και μετά στην απώλεια λίπους.

19.11.2019

Γράφει: Επιστημονικός Συνεργάτης Shape

εχεις διαβασει

Κετογονικό αυτοάνοσο πρωτόκολλο

Aπό την Ελένη Παπαγιαννίδου, Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, MMedSci, PhD, Υπεύθυνη διαιτολόγος της Ομάδας Υποστήριξης Θρέψης των ασθενών στο Γενικό Νοσοκομείο Ασκληπιείο Βούλας, www.rebalance.gr

Η διατροφή αυτή, ιδανική για Κετογονικό αυτοάνοσο πρωτόκολλο, εστιάζει στην αναστροφή του αυτοάνοσου και μετά στην απώλεια λίπους. Το σώμα για να χάσει λίπος πρέπει να είναι υγιές. Αυτό το 14 ημερών πλάνο γευμάτων της 1ης φάσης σου δίνει τη δυνατότητα να ξεκινήσεις άμεσα. Η πρώτη αυτή φάση του πλάνου γευμάτων ΚΑΠ μπορεί να γίνει για 30-90 ημέρες. Στη συνέχεια είναι πολύ σημαντικό να περάσεις στη 2η φάση της εισαγωγής τροφίμων και σταδιακά στο στάδιο της συντήρησης.

Τι άλλο να θυμάσαι:

  • Μόλις ξυπνήσεις και πριν κοιμηθείς πιες 1 ποτήρι χλιαρό νερό με 1 κ.σ. βιολογικό μηλόξιδο.
  • Επειδή ο καφές δεν επιτρέπεται σε αυτή την 1η φάση εξάλειψης, μπορείς να πίνεις αφεψήματα όπως λουίζα, ταραξάκο ή τσάι μάτσα με μια μικρή ποσότητα πλήρους γάλακτος καρύδας.
  • Στις σαλάτες πρόσθεσε 1 κ.σ. ελαιόλαδο και 1 κ.σ. βιολογικό μηλόξιδο.
  • Καλό είναι επίσης να συνοδεύεις τα γεύματά σου με 1 κ.σ. ξινολάχανο.
  • Το πιο δύσκολο γεύμα σε αυτό το πρωτόκολλο είναι το πρωινό. Κράτησε τα πράγματα απλά.

Διάβασε επίσης: Διατροφή για Hashimoto | Τι πρέπει να αποφεύγεις και σε ποια τρόφιμα να δώσεις έμφαση;

Κετογονικό αυτοάνοσο πρωτόκολλο

Πλάνο γευμάτων 1ης φάσης 14 ημερών:

• Ενδεικτική απώλεια βάρους: 2 κιλά σωματικό λίπος και 2-4 κιλά υγρά, συνολική απώλεια 4-6 κιλά

1η Εβδομάδα

ΔΕΥΤΕΡΑ

• Πρωινό 4 φέτες (60 γρ.) μορταδέλα, 1/4 αβοκάντο

• Μεσημεριανό 4 φλ. πράσινη σαλάτα με 100 γρ. καπνιστό σολομό και 1/4 αβοκάντο, μακαρόν καρύδας χωρίς αβγό

• Βραδινό Κοτόπουλο με σπαράγγια, 4 φλ. πράσινη σαλάτα με ranch ντρέσινγκ

ΤΡΙΤΗ

• Πρωινό 85 γρ καπνιστός σολομός, 1/4 αβοκάντο

• Μεσημεριανό 4 φλ. πράσινη σαλάτα με ψητό κοτόπουλο και 1/4 αβοκάντο, μακαρόν καρύδας χωρίς αβγό

• Βραδινό Σολομός με προσούτο, 4 φλ. πράσινη σαλάτα με ranch ντρέσινγκ

ΤΕΤΑΡΤΗ

• Πρωινό Smoothie με κολλαγόνο και γάλα καρύδας

• Μεσημεριανό 4 φλ. πράσινη σαλάτα με 100 γρ. βραστές γαρίδες και 1/4 αβοκάντο, μακαρόν καρύδας χωρίς αβγό

• Βραδινό Κεφτεδάκια με τζίντζερ και σπανάκι, σαλάτα αγγούρι με μηλόξιδο, 1 κ.σ. ξινολάχανο

ΠΕΜΠΤΗ

• Πρωινό 4 φέτες (60 γρ.) μορταδέλα, 1/4 αβοκάντο

• Μεσημεριανό 4 φλ. πράσινη σαλάτα με 100 γρ. καπνιστό σολομό και 1/4 αβοκάντο, μακαρόν καρύδας χωρίς αβγό

• Βραδινό Μπακαλιάρος με τζίντζερ, 4 φλ. ανάμεικτη ωμή πράσινη σαλάτα με κρεμώδες ντρέσινγκ της επιλογής σου

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

• Πρωινό 85 γρ. καπνιστός σολομός, 1/4 αβοκάντο

• Μεσημεριανό 4 φλ. πράσινη σαλάτα με 100 γρ. καπνιστό σολομό και 1/4 αβοκάντο, μακαρόν καρύδας χωρίς αβγό

• Βραδινό Κοτόπουλο με σπαράγγια, 4 φλ. πράσινη σαλάτα με ranch ντρέσινγκ

ΣΑΒΒΑΤΟ

• Πρωινό Smoothie με κολλαγόνο και γάλα καρύδας

• Μεσημεριανό Κεφτεδάκια με τζίντζερ και σπανάκι, σαλάτα αγγούρι με μηλόξιδο και 1 κ.σ. ξινολάχανο, μακαρόν καρύδας χωρίς αβγό

• Βραδινό Κιμάς με λάχανο και τζίντζερ, σαλάτα αγγούρι με μηλόξιδο και 1 κ.σ. ξινολάχανο

ΚΥΡΙΑΚΗ

• Πρωινό 4 φέτες (60 γρ.) μορταδέλα, 1/4 αβοκάντο

• Μεσημεριανό Κιμάς με λάχανο και τζίντζερ, μακαρόν καρύδας χωρίς αβγό

• Βραδινό Κεφτεδάκια με τζίντζερ και σπανάκι, σαλάτα αγγούρι με μηλόξιδο και 1 κ.σ. ξινολάχανο

2η Εβδομάδα

ΔΕΥΤΕΡΑ

• Πρωινό 85 γρ. καπνιστός σολομός με 1/4 αβοκάντο

• Μεσημεριανό 4 φλ. πράσινη σαλάτα με 100 γρ. ψητό κοτόπουλο και 1/4 αβοκάντο, μακαρόν καρύδας χωρίς αβγό

• Βραδινό Κοτόπουλο με σπαράγγια, 4 φλ. πράσινη σαλάτα με ranch ντρέσινγκ

ΤΡΙΤΗ

• Πρωινό Smoothie με κολλαγόνο και γάλα καρύδας

• Μεσημεριανό 4 φλ. πράσινη σαλάτα με 100 γρ. σαρδέλες σε ελαιόλαδο και 1/4 αβοκάντο, μακαρόν καρύδας χωρίς αβγό

• Βραδινό Σολομός με σπαράγγια, 4 φλ. πράσινη σαλάτα με ranch ντρέσινγκ

ΤΕΤΑΡΤΗ

• Πρωινό 4 φέτες (60 γρ.) μορταδέλα, 1/4 αβοκάντο

• Μεσημεριανό 4 φλ. πράσινη σαλάτα με 100 γρ. βραστές γαρίδες και 1/4 αβοκάντο, μακαρόν καρύδας χωρίς αβγό

• Βραδινό Κιμάς με λάχανο και τζίντζερ, σαλάτα αγγούρι με μηλόξιδο και 1 κ.σ. ξινολάχανο

ΠΕΜΠΤΗ

• Πρωινό 85 γρ. καπνιστός σολομός, 1/4 αβοκάντο

• Μεσημεριανό 4 φλ. πράσινη σαλάτα με 100 γρ. ψητό κοτόπουλο και 1/4 αβοκάντο, μακαρόν καρύδας χωρίς αβγό

• Βραδινό Σολομός με προσούτο, 4 φλ. σαλάτα με ranch ντρέσινγκ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

• Πρωινό Smoothie με κολλαγόνο και γάλα καρύδας

• Μεσημεριανό 4 φλ. πράσινη σαλάτα με 100 γρ. βραστές γαρίδες και 1/4 αβοκάντο, μακαρόν καρύδας χωρίς αβγό

• Βραδινό Κοτόπουλο με σπαράγγια, 4 φλ. πράσινη σαλάτα με ranch ντρέσινγκ

ΣΑΒΒΑΤΟ

• Πρωινό 4 φέτες (60 γρ.) μορταδέλα, 1/4 αβοκάντο

• Μεσημεριανό «Πίτσα» κουνουπιδιού με σολομό, μακαρόν καρύδας χωρίς αβγό

• Βραδινό Μπακαλιάρος με τζίντζερ, 4 φλ. πράσινη σαλάτα με ranch ντρέσινγκ

ΚΥΡΙΑΚΗ

• Πρωινό Smoothie με κολλαγόνο και γάλα καρύδας

• Μεσημεριανό «Πίτσα» κουνουπιδιού με σολομό, μακαρόν καρύδας χωρίς αβγό

• Βραδινό «Πίτσα» κουνουπιδιού με σολομό, 4 φλ. πράσινη σαλάτα με ranch ντρέσινγκ

Διάβασε επίσης: Χάσε εύκολα τα περιττά κιλά με το πλάνο διατροφής 7 ημερών της δημοφιλούς δίαιτας 5:2

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece