Διατροφή για να κάμψεις τις λιγούρες της περιόδου

Η περίοδος πλησιάζει κι εσύ κινδυνεύεις να καταβροχθύσεις τα πάντα! Έχουμε τη λύση για σένα- μια δίαιτα άμεσης δράσης!

17.02.2012

εχεις διαβασει

Λιγούρες περιόδου

Οι μεταβολές της διάθεσης και οι απίστευτες λιγούρες πριν από την περίοδο οφείλονται στην έλλειψη σεροτονίνης, χημικού του εγκεφάλου.

Τι να τρώω στο γραφείο και πώς να οργανώσω σωστά τα γεύματα για τη δουλειά

Λιγούρες περιόδου: Η διατροφή για να καταφέρεις να τις αντιμετωπίσεις:

«Το μόνο πράγμα που βοηθά –και βοηθά στη στιγμή– είναι οι υδατάνθρακες, επειδή είναι ο μόνος τρόπος με τον οποίο ο εγκέφαλος παράγει νέα σεροτονίνη» τονίζει η Αναστασία Κόκκαλη, κλινική διαιτολόγος-διατροφολόγος, η οποία προσθέτει επίσης ότι «τα ενισχυτικά της σεροτονίνης πρέπει να καταναλώνονται σκέτα, χωρίς να συνοδεύονται από λιπαρά ή πρωτεΐνες, π.χ., ένα κέικ χωρίς βούτυρο.

Αυτό, φυσικά, δε σημαίνει ότι όλη μέρα θα τρως υδατάνθρακεςμόνο όταν το σύνδρομο είναι στη χειρότερη φάση του, συνήθως αργά το απόγευμα και το βράδυ.

«Την υπόλοιπη μέρα τρώγε φρούτα, λαχανικά και πρωτεΐνες που μειώνουν τις λιγούρες και σε χορταίνουν» λέει η διατροφολόγος.

Επίσης, ξέχνα το αλάτι και κατανάλωνε περισσότερα θρεπτικά στοιχεία που έχουν συσχετιστεί με τη μείωση των συμπτωμάτων της περιόδου: μαγνήσιο (δημητριακά, ξηροί καρποί, πράσινα λαχανικά), ασβέστιο και βιταμίνη D (γαλακτοκομικά, ενισχυμένο χυμό πορτοκαλιού).

Τι να Φας

Πρωινό

Τυρί cottage + φράουλες(ή ακτινίδιο) + χυμό πορτοκαλιού

Μεσημεριανό

Σπανάκι σαλάτα + σολομό + ημιάπαχο γιαούρτι

Σνακ

Ποπκόρν (χωρίς βούτυρο) με λίγη μαύρη σοκολάτα λιωμένη

Δείπνο

Ζυμαρικά ολικής αλέσεως με μανιτάρια, κρεμμύδια και σάλτσα ντομάτας

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece