Μπαχαρικά και η χρήση τους: Ποια είναι κατάλληλα για αδυνάτισμα, για ενέργεια, για υγεία;

Ποιες είναι οι καλύτερες επιλογές που μπορείς να κάνεις;

19.09.2018

Γράφει: Βίκυ Πασχάλη

εχεις διαβασει

Μπαχαρικά και η χρήση τους

Συνεργάστηκε η Δήμητρα Γλυνού, κλινικός διαιτολόγος-διατροφολόγος.

Μπαχαρικά και η χρήση τους: Ποια είναι κατάλληλα για αδυνάτισμα, για ενέργεια, για υγεία;

Για αδυνάτισμα:

Πιπεριές τσίλι: Περιέχουν καψαϊκίνη, ουσία που φαίνεται να βοηθά στη μείωση της όρεξης και την αύξηση της καύσης λίπους.

Κανέλα: Μία μόνο κουταλιά του γλυκού την ημέρα φαίνεται να βελτιώνει την αντίδραση στην ινσουλίνη και να βοηθά στην εξισορρόπηση του σακχάρου.

Δες επίσης:Πώς θα φτιάξεις ψωμί από κινόα (και ένα τέλειο spread με αβοκάντο!)

Για ενέργεια: 

Μαϊντανός: Πλούσιος σε βιταμίνη C και σίδηρο, για να σε κρατά σε εγρήγορση.

Σκόνη κακάο: Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε μαγνήσιο, σίδηρο και μαγγάνιο.

Για υγεία καρδιάς: 

Σκόρδο: Αραιώνει το αίμα και μειώνει τη χοληστερίνη.

Τζίντζερ: Περιέχει ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που φαίνεται ότι μειώνει τη χοληστερίνη και αραιώνει το αίμα.

Κουρκουμάς: Πλούσιος στην αντιφλεγμονώδη κουρκουμίνη.

Δες επίσης: Να προτιμάς το πλήρες γάλα ή με λίγα λιπαρά;

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.