Πώς θα φτιάξεις ψωμί από κινόα (και ένα τέλειο spread με αβοκάντο!)

Χωρίς γλουτένη, χωρίς αλεύρι!

11.07.2018

εχεις διαβασει

Το ψωμί από κινόα είναι τραγανό εξωτερικά και μαλακό εσωτερικά. Θα το φτιάξεις σε λίγη ώρα και θα απολαύσεις ένα υπέροχο αβοκάντο τοστ.

Συνολική ώρα: 60 λεπτά

Μερίδες: 4

Θερμίδες: 115

Υλικά:

Για το ψωμί:3/4 της κούπας (135 γραμμάρια κινόα)

  • 1/4 της κουταλιάς αλάτι
  • 1/2 της κουταλιάς πιπέρι καγιέν
  • 1/2 της κουταλιάς μπέικιν
  • ½ της κούπας/ 120 ml νερό
  • Για το αβοκάντο τοστ:
  • 1 αβοκάντο
  • Μισό κόκκινο κρεμμύδι
  • ντοματίνια
  • Κάρδαμο

ΔΕΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΓΙΑ ΚΙΝΟΑ

Εκτέλεση:

Βυθίζεις την κινόα στο νερό για 15 λεπτά.

Πλένεις και στραγγίζεις και τοποθετείς την κινόα σε μπλέντερ μαζί με τα υπόλοιπα υλικά για το ψωμί μέχρι να έχεις ένα απαλό μείγμα.

Σε μακρόστενη φόρμα για ψωμί τοποθετείς αντικολλητικό χαρτί και βάζεις το μείγμα.

Ψήνεις για 20 λεπτά στους 230 βαθμούς κελσίου αφαιρείς από τη φόρμα και ψήνεις για 10 λεπτά ακόμα.

Αφήνεις το ψωμί να κρυώσει, κόβεις σε φέτες και καλύπτεις με το πολτοποιημένο αβοκάντο, τα ντοματίνια και το κάρδαμο.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

φρούτα λαχανικα΄ισορροπημένη διατροφή υγιεινή διατροφή δίαιτα
Βιολογικά τρόφιμα: 5 επιλογές που αξίζει να κάνεις

Μπορεί τα βιολογικά τρόφιμα να έχουν γεμίσει την αγορά, κάποια όμως αξίζει να τα επιλέγεις ακόμη κι αν είναι λίγο πιο ακριβά από τα συμβατικά.

Πειραγμένα μπράουνις σοκολάτας με ντίνκελ από την Gwyneth Paltrow

Μπράουνις σοκολάτας με λίγες θερμίδες. Μια γλυκιά συνταγή από το ιδιαίτερο βιβλίο μαγειρικής της Gwyneth Paltrow, Μy Father’s Daughter.

Διαταραγμένη σχέση με το φαγητό
Τα 5 σημάδια που δείχνουν ότι έχεις διαταραγμένη σχέση με το φαγητό

Η ειδικός σού δείχνει τα 5 σημάδια που θα σε κάνουν να το συνειδητοποιήσεις

#shapegreece