Πώς θα φτιάξεις ψωμί από κινόα (και ένα τέλειο spread με αβοκάντο!)

Χωρίς γλουτένη, χωρίς αλεύρι!

11.07.2018

εχεις διαβασει

Το ψωμί από κινόα είναι τραγανό εξωτερικά και μαλακό εσωτερικά. Θα το φτιάξεις σε λίγη ώρα και θα απολαύσεις ένα υπέροχο αβοκάντο τοστ.

Συνολική ώρα: 60 λεπτά

Μερίδες: 4

Θερμίδες: 115

Υλικά:

Για το ψωμί:3/4 της κούπας (135 γραμμάρια κινόα)

  • 1/4 της κουταλιάς αλάτι
  • 1/2 της κουταλιάς πιπέρι καγιέν
  • 1/2 της κουταλιάς μπέικιν
  • ½ της κούπας/ 120 ml νερό
  • Για το αβοκάντο τοστ:
  • 1 αβοκάντο
  • Μισό κόκκινο κρεμμύδι
  • ντοματίνια
  • Κάρδαμο

ΔΕΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΓΙΑ ΚΙΝΟΑ

Εκτέλεση:

Βυθίζεις την κινόα στο νερό για 15 λεπτά.

Πλένεις και στραγγίζεις και τοποθετείς την κινόα σε μπλέντερ μαζί με τα υπόλοιπα υλικά για το ψωμί μέχρι να έχεις ένα απαλό μείγμα.

Σε μακρόστενη φόρμα για ψωμί τοποθετείς αντικολλητικό χαρτί και βάζεις το μείγμα.

Ψήνεις για 20 λεπτά στους 230 βαθμούς κελσίου αφαιρείς από τη φόρμα και ψήνεις για 10 λεπτά ακόμα.

Αφήνεις το ψωμί να κρυώσει, κόβεις σε φέτες και καλύπτεις με το πολτοποιημένο αβοκάντο, τα ντοματίνια και το κάρδαμο.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Aυτό είναι το ρόφημα που πίνουμε όλο το καλοκαίρι!

Επιτέλους το τσάι matcha ήρθε και στην κρύα εκδοχή του!

Μπολ με σουσαμένια λαχανικά
ShapeTaperaki πρωτεΐνης με σουσαμένια λαχανικά και αβγό!

Μάθε ακριβώς την τεχνική για να μη σου διαλυθεί το αβγό

Δίαιτα με υδατάνθρακες
Δίαιτα με υδατάνθρακες: Το ολιγοθερμιδικό πλάνο 2 εβδομάδων που θα σε βοηθήσει στην απώλεια βάρους

Η διατροφολόγος μάς προετοιμάζει για μια περίοδο detox νηστείας όπου οφείλουμε να τρώμε τους σωστούς υδατάνθρακες

Γλυκαιμικός δείκτης
Τι επηρεάζει το γλυκαιμικό δείκτη ενός τροφίμου;

Δε χρειάζεται να ξέρεις το γλυκαιμικό δείκτη κάθε τρoφίμου, απλά κάποιους κανόνες

Καλοκαιρινή δίαιτα: Πλάνο για απώλεια πόντων και 4 κιλά λιγότερα από τη διατροφολόγο

Γίνεται να χάσεις πόντους, κιλά και να αποκτήσεις ενυδατωμένο δέρμα μέσα στο καλοκαίρι; Ναι, αν μάθεις να τρως σωστά

Σύνδρομο Νυχτερινής Υπερφαγίας: Ναι υπάρχει, μήπως πάσχεις και δεν το γνωρίζεις;

Το σύνδρομο νυχτερινής υπερφαγίαςα συμπεριλαμβάνεται στις διαταραχές πρόσληψης τροφής μη προσδιοριζόμενες αλλιώς.

#shapegreece