Νεροκάρδαμο για υγιή μαλλιά; Δες και τις 10 τροφές για δυνατά, μακριά μαλλιά!

Νεροκάρδαμο για υγιή μαλλιά και βρώμη και ωραίο δέρμα. Αποκαλύπτουμε τις σούπερ τροφές για την υγεία του δέρματος και των μαλλιών σου.

16.03.2017

Γράφει: Κατερίνα Πατούλια

εχεις διαβασει

Νεροκάρδαμο για υγιή μαλλιά; Δες και τις 10 τροφές για δυνατά, μακριά μαλλιά!

Θέλεις υγιή μαλλιά; Πιστεύεις ότι το τριχωτό της κεφαλής σου έχει χάσει τη λάμψη του; Μήπως τα μαλλιά σου δεν μακραίνουν γρήγορα; Σου έχουμε τροφές ιδανικές για την ενίσχυση της υγεία των μαλλιών συνολικά. Δοκίμασέ τες και μην τις λουστείς, να τις πιεις/φας!

Αποκαλύπτουμε τις σούπερ τροφές για την υγεία του δέρματος και των μαλλιών σου.

Νεροκάρδαμο

Δρα σαν φυσικό αντιβιοτικό καθώς οι βιταμίνες Α και C που περιέχει είναι εξαιρετικές για την καταπολέμηση των κηλίδων. Είναι επίσης εύκολο να το προσθέσεις στις σαλάτες.

Κι εκτός από νεροκάρδαμο, δοκίμασε κι αυτά:

Αβοκάντο

Είναι γεμάτο αντιοξειδωτικά και καλά λιπαρά, κάνοντάς το κορυφαία επιλογή αν έχεις αρχίσει να ανησυχείς για τις ρυτίδες. Μια ιδέα είναι να ψιλοκόψεις μισό αβοκάντο και να το προσθέσεις στη σαλάτα ή στο σάντουιτς σου.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πώς να φαίνομαι νεότερη; 4 τροφές που χρειάζεσαι! 

Φακές

Oι φακές είναι πλούσιες σε σίδηρο το οποίο γεμίζει με οξυγόνο το τριχωτό της κεφαλής, βοηθώντας τα μαλλιά να γίνουν πιο πλούσια και να μακρύνουν γρηγορότερα.

 Λυκίσκος

Ο λυκίσκος  είναι γνωστός ως συστατικό στις περισσότερες μπύρες. Ο λυκίσκος είναι πλούσιος σε πυρίτιο το οποίο ενδυναμώνει τα μαλλιά και τα βοηθά να λάμπουν.

Κολοκυθόσποροι

Μπορεί να είναι μικροί, είναι όμως πολύτιμοι για φροντίδα της ομορφιάς σου. Οι κολοκυθόσποροι είναι ισχυρά αντιοξειδωιτκά χάρη στα υψηλά επίπεδα ψευδάργυρου και βιταμίνης Ε που περιέχουν. Βοηθούν το σώμα σου να αυτοκαθαριστεί, έτσι το δέρμα θα αποκτήσει πιο ομοιόμορφη απόχρωση, θα μειωθούν οι δυσχρωμίες και οι κηλίδες και η επιδερμίδα σου θα ανανεώνεται καλύτερα.

Φράουλες

Αυτά τα ζουμερά φρούτα είναι γεμάτα με βιταμίνη C και άλλα αντιοξειδωτικά, που σημαίνει πως εμποδίζουν τις ελεύθερες ρίζες -οι οποίες μπορεί να επιταχύνουν τη διαδικασία της γήρανσης- να επιδράσουν στο δέρμα. Οι φράουλες βοηθούν επίσης στη μείωση των μαύρων κύκλων και του πρηξίματος κάτω από τα μάτια, ενώ το σαλικυλικό οξύ που περιέχουν είναι ένα αποτελεσματικό καθαριστικό για το πρόσωπο.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πώς να μην πεινάω; 4 τροφές σε κρατούν χορτάτη! 

Nτομάτες

Oι  ντομάτες είναι πλούσιες σε λυκοπένιο, το αντιοξειδωτικό που βοηθά στην δημιουργία του κολλαγόνου. Το κολλαγόνο αυξάνει την πυκνότητα των κυττάρων του δέρματος ενώ ταυτόχρονα βελτιώνει και την απαλότητα και την ελαστικότητα του δέρματος δυναμώνοντας τα μαλλιά.

Μέλι

Το μέλι αποτελεί τροφή που βοηθά το σώμα να συγκρατεί τα μόρια του νερού, επιτρέποντας στα μαλλιά να μένουν ενυδατωμένα.

Κόλιανδρο

Το φυτό τούτο εξαγνίζει το σώμα βοηθώντας το να απαλλαγεί από τοξικά μέταλλα που μπορούν να προκαλέσουν θαμπάδα στα μαλλιά.

Καρύδια

Θα πρέπει να είναι η νούμερο ένα επιλογή σου όταν βλέπεις τα μαλλιά σου άτονα και θαμπά. Η βιταμίνη Ε και τα ω3 λιπαρά οξέα των καρυδιών θα βελτιώσει την υγεία των μαλλιών και θα κάνει το δέρμα και τα μάτια σου να δείχνουν πιο λαμπερά.

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece