Πώς να φάω το σπανάκι; 2 συνδυασμοί που πρέπει να αποφύγεις

Και δύο συνδυασμοί για να προτιμήσεις, αφού θα σε βοηθήσουν στην καλύτερη απορρόφηση των συστατικών του.

18.09.2019

Γράφει: Κωνσταντίνα Μερκούρη

εχεις διαβασει

Πώς να φάω το σπανάκι

Kάποια συστατικά, όταν βρίσκονται μαζί, απορροφώνται καλύτερα από τον οργανισμό σου. Επίσης, μπορεί να συμβεί και ακριβώς το αντίθετο: ένας συνδυασμός να είναι φαινομενικά υγιεινός, αλλά και πολύ δημοφιλής, και τελικά να ακυρώνει τις ιδιότητες των τροφών, δίνοντάς σου τελικά ελάχιστα θρεπτικά συστατικά σε σχέση με εκείνα που θα είχες λάβει αν είχες συνδυάσει σωστά αυτή την τροφή. Πώς να φάω το σπανάκι, ένα από τα πιο υγιεινά τρόφιμα που μας έχει χαρίσει η φύση; Σίγουρα, οι παρακάτω δύο συνδυασμοί τους είναι πολύ διαδεδομένοι, ωστόσο καθόλου αποτελεσματικοί! Δες ποιοι είναι και απόφυγέ τους.

Διάβασε επίσης: Ποιο ψωμί είναι πιο υγιεινό; Αναλύουμε όλα τα είδη που θα βρεις στην αγορά

Διάβασε επίσης: Ποια είναι τα φρούτα με βιταμίνη C; Πώς να χρησιμοποιήσεις ολόκληρο το φρούτο, από τη φλούδα μέχρι το χυμό του

Πώς να φάω το σπανάκι; 2 συνδυασμοί που πρέπει να αποφύγεις:

  1. Σπανάκι με τυρί: Δε θεωρείται από τους καλύτερους συνδυασμούς για να το καταναλώσεις. Ο λόγος; Το ασβέστιο (που περιέχεται στο τυρί και τα γαλακτοκομικά) δεσμεύεται σε μεγάλο ποσοστό από το οξαλικό οξύ που βρίσκεται στο σπανάκι, με αποτέλεσμα να μην απορροφάται μεγάλη ποσότητα ασβεστίου.
  2. Σπανάκι με αβγό: Και πάλι το φυτικό και το οξαλικό οξύ από το σπανάκι εμποδίζει την απορρόφηση του ασβεστίου, του σιδήρου και του ιωδίου που περιέχει το αβγό.

2 συνδυασμοί με σπανάκι για να προτιμήσεις: 

  1. Σπανάκι με λεμόνι: Η βιταμίνη C στα εσπεριδοειδή βοηθά στο να γίνει πιο βιοδιαθέσιμος (άρα καλύτερα απορροφήσιμος) ο σίδηρος στο σπανάκι. Φτιάξε μια βινεγκρέτ με ελαιόλαδο και λεμόνι (ή και λάιμ ή πορτοκάλι ή γκρέιπφρουτ) και συνόδευσε τη σαλάτα σου με σπανάκι.
  2. Σπανάκι με κολοκύθα: Τόσο το σπανάκι όσο και η κολολύθα είναι πλούσια σε καροτενοειδή, πρόδρομες ουσίες της βιταμίνης Α με υψηλή αντιοξειδωτική δράση και πολλά οφέλη. Αυτές οι ουσίες απορροφώνται καλύτερα εάν το τρόφιμο έχει μαγειρευτεί. Ο συνδυασμός με την κολοκύθα επιτρέπει να πάρεις αυτά τα πολύτιμα στοιχεία σε μεγάλες ποσότητες.

Μερικές συνταγές με σπανάκι για να δοκιμάσεις: 

Smoothie bowl με αβοκάντο – σπανάκι: Η συνταγή της chef για ενέργεια όλη μέρα

Κεφτεδάκια με τζίντζερ και σπανάκι (τέλεια συνταγή αν είσαι keto fan)

Ζύμη για πίτσα με βάση το σπανάκι: Πώς θα την φτιάξεις και ποια toppings να βάλεις;

Κοτόσουπα με κρόκο Κοζάνης, σπανάκι και ρεβίθια (ίσως η πιο νόστιμη συνταγή για κοτόσουπα που έχεις δοκιμάσει!)

Σαλάτα σπανάκι με φρούτα & ξηρούς καρπούς

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece