Πώς θα φτιάξεις σωστά smoothie για δίαιτα!

Τα smoothies έχουν γίνει τάση στο πρωινό, το ρόφημα ή το σνακ κάθε μοδάτου προγράμματος για αδυνάτισμα. Για να μην το παρακάνεις με τις θερμίδες του, μάθε πως θα το φτιάξεις σωστά ένα smoothie για δίαιτα ακολουθώντας τις συμβουλές των μεγάλων σταρ.

06.06.2013

Γράφει: Shape.gr

εχεις διαβασει

Πώς θα φτιάξεις σωστά smoothie για δίαιτα!

Τα smoothies έχουν τη φήμη υγιεινής τροφής σε υγρή μορφή, αλλά κάποια από αυτά μπορεί να φτάσουν μέχρι και τις 800 θερμίδες και να περιέχουν υψηλές ποσότητες ζάχαρης. Η λύση; Βγάλε το μπλέντερ από το ντουλάπι και φτιάξε το δικό σου smoothie για δίαιτα ακολουθώντας τις οδηγίες μας.

Διάβασε κι εδώ τι είναι προτιμότερο όταν κάνεις δίαιτα: χυμός λαχανικών ή πράσινο smoothie;

1. Φτιάξε τη σωστή βάση

Δημιούργησε μια βάση με ασβέστιο και πρωτεΐνη βάζοντας 120 ml άπαχο αγελαδινό γάλα ή γάλα σόγιας αντί για χυμό, που έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φρουκτόζη. Για ακόμη μεγαλύτερη ποσότητα ασβεστίου και πρωτεΐνης πρόσθεσε και 120 γραμμ. άπαχο γιαούρτι. Και τα δύο μαζί περιέχουν 100 θερμίδες.

Πώς θα φτιάξεις σωστά smoothie για δίαιτα!

2. Πρόσθεσε πράσινα λαχανικά

Βάζοντας πράσινα φυλλώδη λαχανικά, θα καταναλώσεις μία από τις πέντε μερίδες λαχανικών που συνιστώνται καθημερινά, χωρίς προσπάθεια. Ένα μεγάλο φύλλο μαρούλι ή 1 φλιτζάνι σπανάκι (περίπου 30 θερμίδες) δεν θα αλλάξουν σημαντικά τη γεύση, ενώ θα σου προσφέρουν θρεπτικά στοιχεία όπως η βιταμίνη C και το φυλλικό οξύ.

Διάβασε κι εδώ ποια είναι τα σούπερ must συστατικά για κάθε πράσινο smoothie!

Δες τα επόμενα βήματα της συνταγής για ένα ιδανικό smoothie για δίαιτα στη σελίδα 2…

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece