10 τροφές κατά της δυσκοιλιότητας με εγγυημένα αποτελέσματα!

Η δυσκοιλιότητα είναι ένα πρόβλημα που εμποδίζει τη μέρα πολλών ανθρώπων να κυλήσει φυσιολογικά. Βρες τη λύση με αυτές τις τροφές κατά της δυσκοιλιότητας!

02.11.2020

εχεις διαβασει

10 τροφές κατά της δυσκοιλιότητας με εγγυημένα αποτελέσματα!

Ένας μέσος υγιής ενήλικας θα πρέπει να καταναλώνει τουλάχιστον 26 γραμμάρια φυτικές ίνες – ιδανικά 26 με 35 γραμμάρια την ημέρα.

Για να αποφύγεις όμως το φούσκωμα και τις επώδυνες κράμπες, δεν θα πρέπει να προσθέσεις ξαφνικά 30 γραμμάρια ίνες στο πιάτο σου, σύμφωνα με τις συστάσεις του everydayhealth.com. Αντίθετα, η κατανάλωση μικρών ποσοτήτων καθημερινά και η εξισορρόπηση της δίαιτάς σου με υγρά είναι βασικοί τρόποι για να βοηθήσεις το πεπτικό σου σύστημα να ξαναβρεί τους ρυθμούς του.

Δες κι εδώ τη δίαιτα που καταπολεμά φούσκωμα και δυσκοιλιότητα!

Τι είναι όμως αυτό που προκαλεί δυσκοιλιότητα; Στις προφανείς αιτίες συμπεριλαμβάνονται η χαμηλή σε φυτικές ίνες διατροφή, η χαμηλή κατανάλωση υγρών ή η έλλειψη άσκησης ακόμα και η λήψη συγκεκριμένων φαρμάκων ή άλλες ασθένειες.

Διάβασε κι εδώ μύθους και αλήθειες για τη δυσκοιλιότητα: Ποια είναι η σωστή αντιμετώπιση;

Ευτυχώς υπάρχουν 10 τροφές κατά της δυσκοιλιότητας που χάρη στις φυτικές ίνες που περιέχουν θα σε βοηθήσουν να λύσεις το πρόβλημα!

1. Το νερό

Παρότι δεν έχει αποδειχθεί επιστημονικά, φαίνεται πωςι το νερό δρα ευεργετικά στην καλύτερη λειτουργία του εντέρου. Ο συνδυασμός των φυτικών ινών με το νερό θεωρείται ιδανικός και σίγουρα θα δεις γρήογρα τη διαφορά.

Διάβασε κι εδώ πόσο νερό πρέπει να πίνουμε κάθε μέρα;

2. Τα αχλάδια

Τα αχλάδια θεωρούνται ως φυσικά καθαρτικά και μπορεί να διευκολύνουν την κίνηση των κοπράνων μέσα στα έντερα.

3. Το μπρόκολο

Οι περισσότερες από εμάς γνωρίζουμε πως το μπρόκολο διαθέτει έναν ατέλειωτο κατάλογο από οφέλη για την υγεία – και φυσικά το ότι είναι σούπερ πηγή φυτικών ινών είναι μόνο ένα από αυτά.

 

4. Ο λιναρόσπορος

Ο λιναρόσπορος (όχι σε μορφή ελαίου) είναι ένας άλλος φυσικός τρόπος για να νικήσεις τη δυσκοιλιότητα. Το λινάρι είναι γεμάτο με φυτικές ίνες και πλούσιο σε ω3 λιπαρά οξέα.

5. Τα καρότα

Γεμάτα με φυτικές ίνες, τα ωμά καρότα που είναι μέρος μια υγιεινής και πλούσιας σε φυτικές ίνες διατροφής μπορεί να βελτιώσουν την κίνηση των κοπράνων σου. Θυμήσου να τα τρως ωμά. Τα μαγειρεμένα καρότα μπορεί να προκαλέσουν δυσκοιλιότητα.

Διάβασε κι εδώ τη συνταγή για να φτιάξεις μπάλες πρωτεΐνης με καρότο!

6. Τα φασόλια

Η κατανάλωση φασολιών μπορεί να σε βοηθήσει να αποφύγεις τη δυσκοιλιότητα και να διατηρήσει την υγεία του πεπτικού σου συστήματος.

 

7. Τα ροδάκινα

Τα ροδάκινα, φρέσκα και αποξηραμένα, δεν είναι μόνο γευστικά και ζουμερά αλλά και γεμάτα με φυτικές ίνες.

8. Ο χυμός ανανά

Ο χυμός του ανανά είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να ρυθμίσεις το πεπτικό σου σύστημα και να αποφύγεις την εμφάνιση της δυσκοιλιότητας.

9. Τα δαμάσκηνα

Μια από τις πιο συνηθισμένες σπιτικές λύσεις για τη δυσκοιλιότητα είναι τα αποξηραμένα δαμάσκηνα. Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνη Α και κάλιο – και επιπλέον είναι εξαιρετικά γευστικά όταν τα κάνεις χυμό.

10. Οι τροφές ολικής άλεσης

Η κατανάλωση ψωμιού ολικής άλεσης, βρώμης και δημητριακών ολικής άλεσης είναι εύκολοι τρόποι για να γεμίσεις το σώμα σου με φυτικές ίνες.

Διάβασε κι εδώ 5 λόγους για να αγαπήσεις τις τροφές ολικής άλεσης!

[related id="19201"]

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece