Τροφές που δίνουν ενέργεια: 3 τροφές χωρίς καφεΐνη που μας τονώνουν

Θέλεις να έχεις ενέργεια όλη μέρα αλλά δεν προτιμάς τα ροφήματα με καφεΐνη; Έχουμε τη λύση για σένα με τροφές χωρίς καφεΐνη.

12.05.2020

εχεις διαβασει

εύκολη συνταγή για γκουακαμόλε

Ας αρχίσουμε από τα βασικά όμως. Η γνωστή μας σεροτονίνη είναι σαν σοκολάτα για το μυαλό, καθώς βοηθάει να ελέγξουμε τη διάθεσή μας και τα συναισθήματά μας. Αλλά, για να κατεργαστείς τη σεροτονίνη πρέπει να καταναλώσεις L-τρυπτοφάνη – ένα αμινοξύ- και βιταμίνες Β3 και Β6.

Γέμισε ενέργεια χωρίς καφεΐνη με 5 εναλλακτικούς τρόπους

Το θετικό είναι ότι όλες έχουν λίγες θερμίδες. Τώρα, λοιπόν, που κατέχεις τα βασικά, ορίστε οι τροφές που δίνουν ενέργεια με φυσικό τρόπο:

1. Το σπανάκι
Πρόσθεσε λίγο σπανάκι στην πρωινή σου ομελέτα ή στο μεσημεριανό σου γεύμα με λίγο κοτόπουλο. Μπορείς ακόμα να φτιάξεις ένα δροσιστικό smoothie. Το σπανάκι είναι και πλούσιο σε φαινυλαιθυλαμίνη, μια χημική ένωση που έχει ήπια αγχολυτική δράση και σε μαγνήσιο, που βοηθάει στην υποστήριξη των βιοχημικών αντιδράσεων του εγκεφάλου.

2. Το αβοκάντο
Το αβοκάντο είναι γεμάτο “χαρούμενα” συστατικά, όπως η βιταμίνη Β3 και Β6. Ακόμα περιέχουν Ω3 λιπαρά οξέα που τονώνουν την υγεία της καρδιάς σου. Ανάμειξέ τα με μπανάνες, βατόμουρα και φράουλες και απόλαυσε ένα γευστικότατο πρωινό smoothie αντί να πιεις έναν παχυντικό καπουτσίνο.

3. Το σπαράγγι
Το σπαράγγι έχει λίγες θερμίδες και είναι γεμάτο φυτικές ίνες. Ακόμα, είναι πλούσιο σε L-τρυπτοφάνη, φολικό οξύ και βιταμίνη C, τα οποία αυξάνουν την παραγωγή της σεροτονίνης. Έτσι η διάθεσή σου θα φτάσει στα ύψη σε λίγο μόλις χρόνο.

Πώς θα έχω ενέργεια; 8 φυσικοί τρόποι για τόνωση!

[related id="17850"]

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece