Υγιεινά μεσημεριανά γεύματα: Τι επιλέγει μια διατροφολόγος;

Inspo για υγιεινά γεύματα από τα Instagram accounts 10 διατροφολόγων.

24.09.2020

εχεις διαβασει

Υγιεινά μεσημεριανά γεύματα

Tι επιλέγουν για υγιεινά μεσημεριανά γεύματα εκείνοι που ξέρουν καλύτερα από τον καθένα, δηλαδή οι διατροφολόγοι; Τα Instagram accounts τους είναι για εμάς μια ατελείωτη πηγή έμπνευσης για το επόμενο γεύμα. Τσέκαρε τι τρώνε οι διατροφολόγοι σήμερα, μέσα από τα παρακάτω 10 posts, και πάρε ιδέες για το δικό σου διατροφικό πλάνο!

Τι να τρώω όταν βγαίνω έξω ή παίρνω delivery; Ρωτήσαμε 10 διαιτολόγους τι προτιμούν

Υγιεινά μεσημεριανά γεύματα: Τι επιλέγει μια διατροφολόγος;

Ιωάννα Μανδηλάρη –  @threpsisnutrition

“Πίτσα” με ροζ χούμους, σπόρους κάνναβης και αβοκάντο

View this post on Instagram

"Πίτσα" με ροζ χούμους, σπόρους κάνναβης και αβοκάντο! 😎 Ναι ή μήπως όχι?🤔 . Η αλήθεια είναι πως ποτέ δεν θα αντικαταστούσε μια πίτσα, αλλά θα αποτελούσε την τέλεια ιδέα για σούπερ θρεπτικό βραδινό! . Υλικά για ροζ χούμους •1 κούπα ρεβίθια βρασμένα •1/2 βολβό παντζάρι βρασμένο •3/4 κούπας ταχίνι •2 κ.σ. ελαιόλαδο •χυμο από 1/2 λεμόνι •1τσιμπια αλάτι •1/4 κούπας ζουμί από παντζάρια/νερό (μπορεί να χρειαστεί παραπάνω) . Προσθέτουμε στο blender όλα τα υλικά έως ότου έχουμε μια σχετικά ομοιογενή κρέμα . Για την "πίτσα" Βάζουμε σαν βάση μια τορτίγια και προσθέτουμε τα υπόλοιπα υλικά . . 😘😘😘Να έχετε μια υπέροχη Κυριακή!

A post shared by Ioanna Mandilari | Dietitian (@threpsisnutrition) on

Σοφία Κόντη @healthnutritionbalance

Μπολ με λαχανικά και ό,τι υγιεινό έχεις στο ψυγείο

Βίρνα Σκουλίδη @dietlicious.gr

Super Salmon Salad Bowl

View this post on Instagram

Super Salmon Salad Bowl Πλούσια σε απαχη πρωτεϊνη υψηλής βιολογικής αξίας, ω-3 λιπαρά οξέα, φυτικές ίνες, βιταμίνη C, μέταλλα και βιταμίνες. • Σαλάτα μαρούλι • Φιλέτο σολομού (στο αντικολλητικό χωρίς λάδι) • 2 μικρά παξιμάδια ολικής άλεσης • 1/2 πορτοκάλι σε κομματάκια • Dressing με χυμό πορτοκάλι, ελαιόλαδο, μπαλσάμικο, μουστάρδα, πάπρικα, αλάτι, πιπέρι ____________________________________ #dietliciousgr #dietliciouslunch #makeyourdietdelicious #salmonsalad #nourishing #energyboost #fingerlickinggood #healthymeal #balancedmeal #balanceddiet #makehealthychoices #eathealthy #fitness #bodygoals #nutritiongoals #nutrition #foodphotography #foodgram #nutrigram #dietgram #registereddietitian #nutritionist #nutritionblogger #healthyeatingcoach

A post shared by 𝐃𝐢𝐞𝐭𝐥𝐢𝐜𝐢𝐨𝐮𝐬 (@dietlicious.gr) on

Δήμητρα Κυριακοπούλου @dkiriakopoulou

Σαλάτα με πράσινα λαχανικά, αυγό βραστό, τριμμένη γραβιέρα, φρυγανιά υψηλή σε φυτικές ίνες και ελαφριά σως.

View this post on Instagram

Όταν η ημέρα μου είναι γεμάτη και δεν υπάρχει ο χρόνος να ετοιμάσω το γεύμα μου, επιλέγω να φτιάξω μια πλούσια σαλάτα που περιέχει πράσινα λαχανικά, αυγό βραστό, τριμμένο τυρί και συγκεκριμένα γραβιέρα, φρυγανιά υψηλή σε φυτικές ίνες και φυσικά μια ελαφριά σως και έτοιμο το γεύμα μου. ✔ Ρυθμίζω τα επίπεδα γλυκόζης μου. ✔ Βοηθώ τον οργανισμό μου να παράγει σεροτονίνης. ✔ Έχω μέχρι το επόμενο σνακ μου κορεσμό. ✔ Δε τσιμπολογάω. 😉 #3adadiatrofi #γεύμα #dkdiet #diatrofitop #ΔιαιτολογοςΆργος

A post shared by Κυριακοπούλου Δήμητρα (@dkiriakopoulou.dietitian) on

Βάσω Βαγιώτα @dietitians_diary

Μακαρόνια ολικής άλεσης με κιμά και λευκό τυρί.

Δήμητρα Γλυνού @dimitra_glynou

Σαλάτα με σολομό

View this post on Instagram

Σημερινή συνταγή… σαλάτα με σολομό ! Με τις κατάλληλες επιλογές μπορείς να δημιουργήσεις ένα γεύμα με βάση τα λαχανικά που θα σε χορτάσει και θα σε ικανοποιήσει σίγουρα γευστικά 🙋‍♀️⬇️ link in bio➡️συνταγές #cibus #cibusgreece #dietician #heresmyfood #breakfast #mealideas #athensfood #eatclean #fitness #dieticianschoice #diatrofigr #instafood #instablogger #foodblogger #caloriesfix #tastevoice #healthyfood #dietcoaching #lifokitchen #instabrunch #nutrients #breakfasttime #caloriesfix #healthylifestyle #sunsday #springmeals #fitnesseating

A post shared by Dimitra Glynou (@dimitra_glynou) on

Αναστασία Κόκκαλη @kokkalidiet

Ψάρι ψητό με λαδολέμονο και σαλάτα

Μαρία Μέντζελου @maria.mentzelou

Ανοιχτό σάντουιτς με ομελέτα

View this post on Instagram

Ανοιχτό σάντουιτς με ομελέτα 🥪 Φτιάξε την ομελέτα σου προσθέτωντας τα αγαπημένα σου λαχανικά 🍄🍅🌶️ Εγώ έβαλα κρεμμύδι 🧅, πιπεριά 🌶️, ντοματίνια 🍅και μανιτάρια 🍄 🍞Μοίρασε τη σε δύο φρυγανισμένες φέτες ψωμί ολικής αλέσεως τις οποίες πρώτα τις έχεις αλείψει με τυρί ερίκι ή όποιο άλλο τυρί κρέμα θες Καλή απόλαυση 🤩 Εσένα ποιος είναι ο αγαπημένος σου τρόπος να φτιάχνεις αυγά; 🍳 ______ #TrustYourNutritionist 🍎 #nutrition #health #wellbeing #wellness #healthylifestyle #delicious #yummy #healthyeats #healthyeating #meals #diet #mealspreperation #nutricoaching #nutrieducation #nutrigoals #foodie #foodlover #nourishyourbody #sandwich #healthyrecipes #breakfastideas #breakfast #healthybreakfast

A post shared by TrustYourNutritionist 🍎 (@maria.mentzelou) on

Ζωή Σαμαρά @dieticious_sam

Αυγά σε αντικολλητικό τηγάνι, πιπεριές πράσινες σε αντικολλητικό τηγάνι και μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης.

View this post on Instagram

🌶Μιας και έχουμε ακόμα τα λαχανικά του καλοκαιριού τα εκμεταλλεύομαι στο έπακρο! 🍳Αυγά σε αντικολλητικό τηγάνι, πιπεριές πράσινες σε αντικολλητικό τηγάνι και μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης. 🆘Το αρνητικό του συγκεκριμένου γεύματος είναι πως η βιταμίνη C των πιπεριών είναι θερμοευαίσθητη και καταστρέφεται με τη θερμότητα. Όποτε προσθέτω και λίγη ντομάτα στο γεύμα μου. Ωστόσο αυτό δεν σημαίνει πως οι πιπεριές σας χάνουν όλα τα θρεπτικά συστατικά. Διατηρούν τις υπόλοιπες βιταμίνες και τις φυτικές ίνες #δίαιτα #διατροφή #υγεία #σνακ #διαιτολόγος #διατροφολόγος #βαρος #λάρισα #larissa #larisa #instalarisa #diet #dieticious #nutrition #snack #snacking #health #healthy #weight #αυγα #πιπερια #ψωμι #καλοκαιρι #peppers #meal #lunch #lunchbreak

A post shared by Dieticious by Zoi Samara (@dieticious_sam) on

Κάλλια Γιαννιτσοπούλου @kallia_giannitsopoulou

Φακόρυζο με ρύζι μπονέτ, κουρκουμά, ελαιόλαδο, φρέσκο κρεμμυδάκι, τζίντζερ, καρότο και λίγο αλάτι Ιμαλαίων.

View this post on Instagram

Φακόρυζο με ρύζι μπονέτ, κουρκουμά, ελαιόλαδο, φρέσκο κρεμμυδάκι, τζίντζερ, καρότο και λίγο αλάτι Ιμαλαίων. Εξαιρετική επιλογή πλούσια σε συνδυασμό αμινοξέων, χαμηλή σε λιπαρά και υψηλή σε φυτικές ίνες, κατάλληλη για τους #vegan Tα παιδιά το δοκίμασαν πρώτη φορά και ξετρελάθηκαν 🙂 Εναλλακτικά μπορείτε να συνδυάσετε ρεβίθια ή φασόλια με ρύζι ή με κινόα, για ακόμα μεγαλύτερη πρόσληψη πρωτε'ί'νης! #healthyeating #healthyfood #legumerice #veganfood #somaygies🍏

A post shared by 𝕊𝕠𝕞𝕒 𝕐𝕘𝕚𝕖𝕤 🍏 (@kallia_giannitsopoulou) on

[related id="675098"]

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece