Γαλλική κρεμμυδόσουπα: Μια διαφορετική χειμερινή σούπα για να δοκιμάσεις τώρα

Ξέμεινες απο ιδέες ή δεν έχεις χρόνο; φτιάξε μια γρήγορη, τέλεια γαλλική κρεμμυδόσουπα!

07.01.2019

Γράφει: Αμαλία Δούκα

εχεις διαβασει

Γαλλική κρεμμυδόσουπα

Προετοιμασία: 15′
Μαγείρεμα: 30′ περίπου

Για 6 άτομα

Γαλλική κρεμμυδόσουπα – Υλικά:

  • 5 κρεμμύδια σε λεπτές μικρές ροδέλες
  • 3 κ.σ. φρέσκο βούτυρο
  • 2 κ.σ. αλεύρι
  • 2 λίτρα ζωμός κότας ή λαχανικών

The Mamagers Update:

3 πράγματα που μπορεί να κάνει ο σύζυγός σας για να βοηθήσει με τον θηλασμό

4 πράγματα που χαρακτηρίζουν τα μωρά του Ιανουαρίου σύμφωνα με μελέτες

«Δεν είμαι κακό παιδί. Είμαι μόνο 2 ετών!» – ένα ποστ με διαφορετικές αντιδράσεις γονιών!

Για το σερβίρισμα:

  • μία μπαγκέτα
  • λίγο ελαιόλαδο
  • 200 γραμμ. γραβιέρα τριμμένη

Σούπα με κάστανα και μανιτάρια: Το ιδανικό πιάτο από το διατροφολόγο Μάνο Δημητρούλη

Εκτέλεση

Σε κατσαρόλα ρίξε το βούτυρο και, όταν ζεσταθεί λίγο, πρόσθεσε τα κρεμμύδια και σοτάρισέ τα μέχρι να γίνουν διαφανή και να μαλακώσουν χωρίς να πάρουν χρώμα. Σε αυτό το σημείο πασπάλισε το αλεύρι και συνέχισε το σοτάρισμα ανακατεύοντας μέχρι να ψηθεί κι αυτό. Ρίξε το ζωμό (να είναι βραστός). Μαγείρεψε για 20-30 λεπτά. Μόλις βράσει πολτοποίησέ τη με ραβδομπλέντερ. Κόψε φέτες από την μπαγκέτα, άπλωσέ τες σε ταψί φούρνου,  ράντισέ τες με λίγο λάδι και βάλ’ τες στο φούρνο να ψηθούν μέχρι να γίνουν σαν φρυγανιές. Όταν ετοιμαστούν, τρίψε γραβιέρα πάνω στις ψημένες φέτες του ψωμιού και βάλ’ τες στο γκριλ μέχρι να λιώσει το τυρί. Σερβίρισε τη σούπα με μία ή δύο φέτες ψωμιού με το λιωμένο τυρί από πάνω.

Θρεπτική αξία ανά μερίδα 229 θερμίδες, 17,8  γραμμ. λιπαρά, 10,8  γραμμ. υδατάνθρακες, 9,5 γραμμ. πρωτεΐνες, 0,6 γραμμ. φυτικές ίνες

Editor's Picks:

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece