5 καλοί λόγοι για να επιλέξεις το πόριτζ για πρωινό και η αγαπημένη συνταγή

Plus: Η Χριστίνα Μπόμπα σού δείχνει την αγαπημένη της συνταγή για πόριτζ για να δοκιμάσεις τώρα

26.10.2018

Γράφει: Κωνσταντίνα Μερκούρη

εχεις διαβασει

πόριτζ

Ένα από τα πιο θρεπτικά πρωινά που μπορείς να επιλέξεις είναι το πόριτζ και φυσικά, παρακάτω, έχουμε πέντε λόγους που στο αποδεικνύουν. Προτού όμως φτάσουμε σε αυτούς, ας αναφερθούμε στο τι ακριβώς είναι το πόριτζ, που τα τελευταία χρόνια έχει έρθει για τα καλά στο διατροφικό προσκήνιο.

Τι είναι το πόριτζ; 

Το πόριτζ είναι χυλός που αποτελείται από βρώμη και γάλα ή νερό, και είναι συχνά εμπλουτισμένος με φρούτα, ξηρούς καρπούς, κανέλα, μέλι και πολλά άλλα συστατικά. Είναι αγαπημένη επιλογή για πρωινό κυρίως των Βρετανών, ωστόσο τα τελευταία χρόνια έχει γίνει ευρέως γνωστό.

5 καλοί λόγοι για να επιλέξεις το πόριτζ για πρωινό γεύμα:

  1. Οι διαλυτές φυτικές ίνες της βρώμης απορροφούν 5-25 φορές το βάρος τους σε νερό, με αποτέλεσμα να επιβραδύνουν την πέψη τόσο στο στομάχι όσο και στο λεπτό έντερο. Έτσι, χορταίνεις γρηγορότερα και μένεις χορτάτος για περισσότερο.
  2.  Ένα μπολ πόριτζ σου προσφέρει περισσότερες φυτικές ίνες από μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης. Μια μόλις μερίδα των 40 γρ. νιφάδων βρώμης, είναι αρκετή για να καλύψει το 15% των ημερήσιων αναγκών μας σε φυτικές ίνες.
  3. Είναι πλούσιο σε μεταλλικά στοιχεία, όπως χαλκό, σίδηρο και μαγγάνιο.
  4.  Επιταχύνει το μεταβολισμό.
  5. Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα.

Μια από τις πιο fit Ελληνίδες, η Χριστίνα Μπόμπα, είναι ανάμεσα σε όλους όσοι επιλέγουν το πόριτζ για το πρωινό τους.  Μάλιστα, πρόσφατα, μέσα από ένα story του Σάκη Τανιμανίδη, μάς παρουσίασε την αγαπημένη της συνταγή για πόριτζ που απόλαυσε για πρωινό. Δες παρακάτω την εύκολη και σούπερ υγιεινή συνταγή που μπορείς να δοκιμάσεις και εσύ!

Δες επίσης: Brownies σοκολάτας με βρώμη: Η υγιεινή εκδοχή χωρίς ζάχαρη με συνταγή διατροφολόγου

Συνταγή για πόριτζ από τη Χριστίνα Μπόμπα-  Υλικά:

  • Βρώμη
  • Γάλα αμυγδάλου
  • 1 πράσινο μήλο
  • Καρύδια
  • Μαύρη σοκολάτα
  • Μέλι
  • Κανέλα

Εκτέλεση: 

  • Βράζουμε τη βρώμη με το γάλα αμυγδάλου
  • Κόβουμε σε μικρά κομμάτια ένα πράσινο μήλο
  • Θρυμματίζουμε καρύδια και λίγη μαύρη σοκολάτα
  • Τα αναμειγνύουμε όλα μαζί
  • Προσθέτουμε μέλι και κανέλα

Δες επίσης: Ιδέες για γιαούρτι: 5 ασυνήθιστοι και αλμυροί συνδυασμοί για να το απολαύσεις

συνταγή για porridge

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.