3 πράγματα που δεν χρειάζεται η αθλητική διατροφή σου

O αθλητικός διατροφολόγος Μάνος Δημητρούλης συστήνει τι να αποφεύγεις.

30.03.2020

Γράφει: Βίκυ Πασχάλη

εχεις διαβασει

3 πράγματα που δεν χρειάζεται η αθλητική διατροφή σου

Συνεργάστηκε ο Μάνος Δημητρούλης, κλινικός διαιτολόγος-διατροφολόγος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, Master Αθλητικής Διατροφής (www.dietstories.gr).

Μπάρες και ροφήματα πρωτεΐνης

«Κάποιοι συνδυασμοί φυσικών τροφίμων έχουν καλύτερη απορρόφηση και μπορούν να βοηθήσουν στη βέλτιστη αποκατάσταση χωρίς τα σάκχαρα και τα συντηρητικά που περιέχουν οι μπάρες και τα ροφήματα. Παράλειψε την μπάρα και προτίμησε να τρως λίγη πρωτεΐνη μέσα στη μέρα», τονίζει ο Μάνος Δημητρούλης, κλινικός διαιτολόγος διατροφολόγος, Master Αθλητικής Διατροφής, «αφού με αυτό τον τρόπο απορροφάται καλύτερα από το σώμα σου. Αν η διατροφή σου συμπεριλαμβάνει τροφές όπως ψάρι, κοτόπουλο, γαλακτοκομικά, όσπρια και πλήρη δημητριακά, δε χρειάζεται να πάρεις επεξεργασμένη πρωτεΐνη μετά την άσκηση».

Γιαούρτι με γεύσεις

Συνήθως περιέχει ζάχαρη – κάποια σου δίνουν πάνω από 30 γρ. ανά μερίδα. «Προτίμησε το σκέτο στραγγιστό γιαούρτι και βάλε εσύ, αν θες, φρέσκα φρούτα και κομμένους ξηρούς καρπούς» προτείνει ο ειδικός.

Αθλητικά ποτά

Τα πλούσια σε υδατάνθρακες ροφήματα με ηλεκτρολύτες μπορεί να αποδειχτούν σωτήρια κατά τη διάρκεια ενός αγώνα που κρατά μία ώρα ή παραπάνω. Πολύ συχνά, όμως, οι δρομείς πίνουν τα αθλητικά ποτά στις μικρής διάρκειας προπονήσεις ή ακόμα και σε ώρες που δε γυμνάζονται. «Το βασικό συστατικό τους είναι οι υδατάνθρακες και μάλιστα σε μεγάλη ποσότητα» σχολιάζει ο ειδικός. «Όταν είσαι στη δουλειά, το αθλητικό ποτό δε σου προσφέρει κάτι – μόνο θερμίδες που δεν έχεις ανάγκη».

Διάβασε επίσης: H αθλητική δίαιτα για γράμμωση στην κοιλιά από τη διατροφολόγο 

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece