Διαλειμματική προπόνηση: Γιατί να την εντάξεις στη γυμναστική σου σύμφωνα με την personal trainer

Βελτίωσε την υγεία και το σώμα σου με λίγα λεπτά υψηλής έντασης διαλλειματική προπόνηση.

11.02.2020

Γράφει: Monika Kwiecien

εχεις διαβασει

διαλειμματική προπόνηση

Ευχαριστούμε τη Monika Kwiecien, personal trainer. Instagram: @monikaskwiecien

Διαλειμματική προπόνηση. Είναι δικαίως μια από τις μεγαλύτερες τάσεις στο χώρο του fitness τα τελευταία χρόνια. Έρευνες δείχνουν πως οι εναλλαγές ρυθμού και ταχύτητας, που προσφέρει μια τέτοια προπόνηση, έχουν θεαματικά αποτελέσματα σε μικρό χρονικό διάστημα.

Ως instructor και λάτρης της διαλειμματικής προπόνησης, η personal trainer Monika Kwiecien μας εξηγεί τα οφέλη της και τους λόγους που είναι σημαντικό να την ενσωματώσεις στο εβδομαδιαίο πρόγραμμά σου.

Μια διαλειμματική προπόνηση ή ενα high intensity interval training session (HIIT), όπως θα το ακούσεις να το λένε συχνά:

Διάβασε επίσης: Αυτός είναι ο γρήγορος τρόπος να χτίσεις μυς για ένα super καλλίγραμμο κορμί!

1) Προσφέρει μεγαλύτερη κατανάλωση θερμίδων σε σχέση με τις στατικές ασκήσεις

Αν ο στόχος σου είναι η μείωση σωματικού βάρους, μια προπόνηση HIIT σε βοηθάει να χάσεις περισσότερες θερμίδες σε σχέση με τις στατικές ασκήσεις ή ένα ήπιο τρέξιμο μεγάλης διάρκειας στo διάδρομο. Επιπλέον, η διαλειμματική προπόνηση προσφέρει κατανάλωση θερμίδων και μετά το πέρας του session (after burn effect).

2) Εξοικονομεί χρόνο

Το κυρίως μέρος ενός HIIT session έχει διάρκεια περίπου 15-30 λεπτά. Αν έχεις περιορισμένο χρόνο και επιθυμείς ένα έντονο workout, η διαλειμματική προπόνηση είναι ιδανική για εσένα. Η μικρή χρονική διάρκεια συνδυασμένη με μέγιστη καύση θερμίδων παύει να είναι ένα άπιαστο όνειρο.

3) Βελτιώνει την αερόβια ικανότητα και δυναμώνει το σώμα σου

Πολλές γυναίκες εκτός από την κατανάλωση θερμίδων αποζητούν και την εικόνα ενός γυμνασμένου σώματος. Εναλλάσσοντας ασκήσεις cardio με ολοσωματικές ασκήσεις ενδυνάμωσης, όχι μόνο αυξάνεις τις επιδόσεις σου στο τρέξιμο ή το ποδήλατο αλλά αποκτάς κι ένα σμιλεμένο σώμα σε συντομότερο χρονικό διάστημα. Σημείωση: Για καλύτερη αποκατάσταση του οργανισμού θα ήταν καλό να μεσολαβεί ένα 48ωρο μέχρι την επόμενη διαλλειματική προπόνηση.

4) Πραγματοποιείται χωρίς εξοπλισμό

Αναμφίβολα το TRX, το πλειομετρικό κουτί και πολλά ακόμα props μπορούν να κάνουν μια προπόνηση διασκεδαστική και συνάμα παραγωγική. Ωστόσο, ακόμα και αν δεν διαθέτεις κάποιον εξοπλισμό, μάθε πως το βάρος του σώματος αποτελεί εξαιρετικό εργαλείο για την επίτευξη των στόχων σου. Σημείωση: Η διαλειμματική bodyweight προπόνηση (με το βάρος του σώματος) μπορεί να πραγματοποιηθεί οπουδήποτε.

5) Αποτελεί πρόκληση

Η ολοκλήρωση ενός έντονου προγράμματος μπορεί εύκολα να παρομοιαστεί με την επίτευξη ενός άθλου. Ξέρεις πως έχεις ξεπεράσει τον εαυτό σου καταφέρνοντας πράγματα που ακόμα και εσύ η ίδια δεν πίστευες ότι θα καταφέρεις. Σε περίπτωση που είσαι αρχάρια μην σε τρομάζει ο όρος «υψηλή ένταση» καθώς το HIIT μπορεί να προσαρμοστεί στις δικές σου ανάγκες και διάθεση.

Διάβασε επίσης: Οι καλύτερες ασκήσεις για γυναίκες σύμφωνα με την trainer Monika Kwiecien

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece