Απόκτησε fit σώμα με… τη δύναμη του μυαλού: Οι 17 έξυπνοι τρόποι των experts

Το μυαλό σου μπορεί να κάνει όλη τη διαφορά για να αποκτήσεις το νέο fit σώμα σου. Κλέψε αυτά τα διανοητικά τρικ για να δεις επιτέλους τα σωστά αποτελέσματα.

02.06.2019

Γράφει: Ελένη Κουκούλη

εχεις διαβασει

Πλειομετρική προπόνηση: Οι ασκήσεις για σούπερ γράμμωση και ευλυγισία

Fit σώμα με τη δύναμη του μυαλού; Και όμως συμβαίνει! Τι να κάνεις;

1. Πάρε όρκο

Πρώτη κίνηση: «υπόγραψε» ένα συμβόλαιο με τον εαυτό σου προσδιορίζοντας το στόχο σου. Αυτή η απλή δέσμευση σε προχωράει από το στάδιο της σκέψης σε μια φάση δράσης. 10 φορές πιθανότερο να επιτύχεις το στόχο σου, σύμφωνα με έρευνα από το Πανεπιστήμιο Σκράντον στην Πενσιλβάνια.

2. Δώσε σημασία στη λεπτομέρεια

Αντί να δίνεις αφηρημένες υποσχέσεις, όπως «θα γυμνάζομαι περισσότερο», σχεδίασε το πρόγραμμά σου: θα μπορούσες, για παράδειγμα, να προγραμματίσεις προπονήσεις με μια φίλη σου κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή. «Οι αόριστοι στόχοι φαίνονται πιο δύσκολοι, έτσι όσο πιο συγκεκριμένη είσαι τόσο ευκολότερο είναι να επικεντρωθείς σε αυτό που χρειάζεται να κάνεις για να τα καταφέρεις» επισημαίνει ο Steven Bray, Ph.D., επίκουρος καθηγητής Κινησιολογίας στο Πανεπιστήμιο Μακ Μάστερ στον Καναδά.

3. Μπες και χάσε

Οι άνθρωποι που διατηρούν ένα καθημερινό ημερολόγιο των γευμάτων και της άσκησής τους μπορούν να χάσουν διπλάσιο βάρος συγκριτικά μ’ εκείνους που δεν κρατούν σημειώσεις.
Πηγή: American Journal of Preventive Medicine

4. Ανέβασέ το στο Facebook

Μπορείς να κρατήσεις κρυφούς τους στόχους σου που δεν έχεις επιτύχει, όταν όμως τους δημοσιοποιείς –και δεσμεύεσαι δημόσια–, αυξάνεις τις πιθανότητες επιτυχίας, σύμφωνα με έρευνα από το Πανεπιστήμιο Hertfordshire στο Ηνωμένο Βασίλειο. «Όταν γνωρίζεις πως οι άλλοι σε παρακολουθούν, γίνεσαι πιο υπεύθυνη και έχεις ένα κοινό για να μοιραστείς μαζί του την επιτυχία σου» τονίζει η Vonda Wright, M.D., συγγραφέας του Guide to Thrive: Four Steps to Body, Brains and Bliss.

Διάβασε επίσης: 10 συμβουλές διατροφής για να βγεις στην παραλία πιο fit από ποτέ

5. Μια παρενέργεια της έλλειψης Ζζζ

O εγκέφαλος που στερείται ύπνο βιώνει ακραίες αλλαγές διάθεσης, κάτι που θα μπορούσε να σε οδηγήσει σε συνήθειες αναζήτησης επιβράβευσης. Πίσω από αυτή την επιστημονική φράση, το νόημα είναι απλό: θέλεις ένα κρουασάν για να νιώσεις καλύτερα και θα το φας χωρίς δεύτερη σκέψη! Για να μην παραφορτώνεις τον εγκέφαλό σου, βάλε στόχο να κοιμάσαι τουλάχιστον 71/2 ώρες κάθε βράδυ.  Πηγή: The Journal of Neuroscience

Διάβασε τη συνέχεια στη σελίδα 2.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece