10 συμβουλές διατροφής για να βγεις στην παραλία πιο fit από ποτέ

Προετοιμάσου για να είσαι μέσα σε έναν μήνα στην καλύτερη εκδοχή σου σωματικά αλλά και από θέμα ενέργειας.

22.05.2019

Γράφει: Επιστημονικός Συνεργάτης Shape

εχεις διαβασει

συμβουλές διατροφής για να βγεις στην παραλία

Από την Ανδρονίκη Πάντα, διαιτολόγο – διατροφολόγο, www.peri-diatrofis.gr

Μπορεί ο καιρός να μας κάνει τα παιχνιδίσματα του, όμως το μόνο σίγουρα είναι ότι ο καλοκαίρι είναι προ των πυλών… και επειδή κάθε γυναίκα θέλει να βγει όσο πιο όμορφη γίνεται στην παραλία, ας ακολουθήσουμε τους εξής κανόνες για να να βγεις στην παραλία πιο fit από ποτέ. 

Διάβασε επίσης: Αυτές είναι οι 4 καλύτερες ασκήσεις για γυναίκες για κάψιμο λίπους, σύσφιγξη, αδυνάτισμα, λέει η trainer

Οι συμβουλές διατροφής για να βγεις στην παραλία:

  1. Ξεκίνα με το νερό, είναι το σημαντικότερο στοιχείο για την σωστή ενυδάτωση σου και πέρα από την κρέμα σου, μην ξεχνάς να ενυδατώνεις το σώμα σου εσωτερικά, χρειάζεσαι σίγουρα 2 λίτρα νερό ημερησίως, οπότε μην το αμελείς, είναι ότι πιο εύκολο μπορείς να κάνεις για το σώμα σου. Μην ξεχνάς ότι το νερό είναι φυσικός λιποδιαλυτής ουσιαστικά, οπότε μην τσιγκουνεύεσαι και πιες όσο μπορείς.
  2. Όχι ότι δεν το ξέρεις αλλά το πρωινό είναι το α και το ω της σωστής διατροφής. Αν δεν καταναλώνεις καθόλου πρωινό να σου πω ότι τα νέα είναι δυσάρεστα για εσένα καθώς αφήνεις το σώμα σου χωρίς καύσιμη ύλη.  Βρες μια συνταγή για πρωινό που να ταιριάζει στον δικό σου χαρακτήρα και εφάρμοσε την καθημερινά. Αρμυρό ή γλυκό το πρωινό σου, απόλαυσε το χωρίς ενοχές. Μην ξεχνάς να περιλαμβάνει μια ποικιλία από ομάδες θρεπτικών συστατικών έτσι χρησιμοποίησε υδατάνθρακες, πρωτεΐνες αλλά και φυτικές ίνες για ένα πλήρες και χορταστικό γεύμα.
  3. Κόψε τις πολλές σάλτσες από το μεσημεριανό σου γεύμα, υπάρχουν συνταγές για νόστιμα πιάτα χωρίς την παραπάνω προσθήκη ελαιόλαδου ή συστατικών με αρκετές θερμίδες και αλάτι. Προτίμησε για παράδειγμα μια μουστάρδα με λιγότερο αλάτι για να φτιάξεις ένα νόστιμο dressing στα ψητά σου και μην ρίχνεις επιπλέον αλάτι που θα σου κάνει κατακράτηση
  4. Απόλαυσε το βραδινό σου χωρίς υπερβολές. Δεν σημαίνει ότι ένα γεύμα πρέπει να είναι βαρετό για να μην έχει θερμίδες, δες αλλιώς την σαλάτα σου εμπλούτισέ την με ψητά λαχανικά, άπαχο τυρί και σέρβιρε με λίγο ελαιόλαδο και αποξηραμένα φρούτα, έτσι και νόστιμη θα είναι και χωρίς περιττές θερμίδες. Φτιάξε τον παραδοσιακό ελληνικό ντάκο, γεύμα πλήρες που με την σωστή αναλογία υλικών θα σε κρατήσει χορτάτη! Εμπλούτισε το γιαούρτι σου με φρούτα, flakes καρύδας και ξηρούς καρπούς.
  5. Μην ξεχάσεις να καταναλώσεις τα σνακ σου. Είναι περισσότερο σημαντικά από όσο νομίζεις ο λόγος απλός. Θα σε βοηθήσουν να καταναλώσεις μικρότερες ποσότητες στα κυρίως γεύματα. Επειδή τα φρούτα οργιάζουν αυτή την εποχή και είναι όλα στο ξεκίνημα του φτιάξε ευφάνταστες φρουτοσαλάτες, απολαυστικά smoothie με φρούτα και γιαούρτι ή ρόφημα αμυγδάλου και έτσι θα έχεις ένα πλήρες και χορταστικό ενδιάμεσο.
  6. “Νους υγιής εν σώματι υγιές” έλεγαν οι αρχαίοι υμών πρόγονοι. Ξεκίνα λοιπόν να εφαρμόζεις το ρητό, σημαντικό είναι να τρεφόμαστε σωστά αλλά και να γυμναζόμαστε που και που. Βάλε ένα πρόγραμμα και ξεκίνα jogging στην παραλία ή στο πάρκο της γειτονιάς, θα αισθανθείς  όμορφα και τα αποτελέσματα θα τα δεις πιο γρήγορα από όσο νομίζεις
  7. Φάε σαλάτα κάθε μεσημέρι με το κυρίως γεύμα. Ξεκίνα τρώγοντας την σαλάτα σου, θα νιώσεις πιο γρήγορα κορεσμό, σίγουρα χορτάτη και θα έχεις εξασφαλίσει τις φυτικές ίνες που χρειάζεται το πλήρες μεσημεριανό σου γεύμα.
  8. Απέφυγε για λίγο τους γλυκούς πειρασμούς. Ξέρω ότι ήρθε το καλοκαίρι και ξέρω ότι θέλεις να φας παγωτό και όντως μπορείς να το απολαύσεις, πρόσεχε όμως τις υπερβολές. Ξεγέλασε τον ουρανίσκο σου καλύτερα με γιαούρτι με φρούτα και γιατί όχι και λίγα μικρά κομματάκια σοκολάτας, πάγωσε το ελάχιστα και φτιάξε το δικό σου παγωτό
  9. Προτίμησε τα δημητριακά ολικής αλέσεως αντί των λευκών και όταν αναφερόμαστε στα δημητριακά, εννοούμε όλα τα ζυμαρικά, το ψωμί, τα δημητριακά πρωινού και το ρύζι. Επίσης μπορείς να αντικαταστήσεις την πατάτα με γλυκοπατάτα, που περιέχει λιγότερα απλά σάκχαρα, αλλά και το ρύζι με καστανό ή με κινόα.
  10. Μην τρως το βράδυ ότι δεν έφαγες όλη την ημέρα, οι περισσότερες γυναίκες καταναλώνουν το βράδυ, ότι δεν πρόλαβαν να καταναλώσουν μέσα στην ημέρα, τις περισσότερες φορές αυτή είναι και η ¨ξεκούραση¨ τους. Ξηροί καρποί, σοκολοτάκια, πατατάκια έχουν την τιμητική τους καθώς αυτή είναι η ώρα χαλάρωσης. Προσοχή όμως, αυτές είναι και οι κακές συνήθειες που θα μας ανεβάσουν τις ημερήσιες καταναλισκόμενες θερμίδες. Αντικατέστησε τα με αγγουράκια και καροτάκια ή μάθε χωρίς το έξτρα αυτό γεύμα της ημέρας.

Οι παραπάνω κανόνες θα σε βοηθήσουν να έχεις μια πιο αποδοτική καθημερινότητα  και φυσικά να διατηρείς ένα όμορφο και λαμπερό σώμα. 

Διάβασε επίσης: 6 συμβουλές για υγιεινή διατροφή που δεν περιλαμβάνουν δίαιτα

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece