Προπόνηση ενδυνάμωσης ή αεροβική: Τι να διαλέξεις για γράμμωση ή να κάψεις λίπος

Κι όμως οι απαντήσεις θα σε εκπλήξουν!

22.03.2019

Γράφει: Βίκυ Πασχάλη

εχεις διαβασει

Κάνε αυτές τις ασκήσεις με medicine ball για γράμμωση στην κοιλιά

Δεν μπορείς να αποφασίσεις αν θα κάνεις έναν γρήγορο περίπατο ή επαναλήψεις με βάρη; Kαι τα δύο σου κάνουν καλό, αλλά η σωστή επιλογή εξαρτάται από τους fitness στόχους σου. Προπόνηση ενδυνάμωσης ή αερόβια άσκηση; Δες παρακάτω τι να επιλέξεις ανάλογα με την ανάγκη που έχεις.

Διάβασε επίσης: Αερόβια άσκηση για γλουτούς; 3 tricks για να δεις ΟΝΤΩΣ αποτέλεσμα

Διάβασε επίσης: Γνωρίζεις τις διαφορές αερόβιας και αναερόβιας άσκησης;

Προπόνηση ενδυνάμωσης ή αεροβική;

 

 

Προπόνηση ενδυνάμωσης ή αεροβική: Τι να διαλέξεις για γράμμωση ή να κάψεις λίπος

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.