Αερόβια άσκηση για γλουτούς: 3 tricks για να δεις ΟΝΤΩΣ αποτέλεσμα

Οι fitness experts αποκαλύπτουν τα μυστικά τους.

17.01.2019

Γράφει: Ελένη Δασκαλάκη

εχεις διαβασει

Εάν χρησιμοποιείς τα πόδια σου, χρησιμοποιείς τους γλουτούς σου. Μπορείς όμως πάντα να κάνεις κάτι καλύτερο. Τρεις από τους αγαπημένους μας fitness experts μας λένε τα τρικ τους για να γίνει ακόμα πιο αποτελεσματική η αερόβια άσκηση για γλουτούς.

Κωπηλατική

Η ειδικός: Alex Silver-Fagan, προπονήτρια της Nike και γυμνάστρια στο CityRow στη Νέα Υόρκη.

Διάβασε επίσης: Ασκήσεις γλουτών για γυναίκες με TRX, μπάλα ισορροπίας και βαράκια στα πόδια

Το τρικ: Τόνωσε τους γλουτούς σου σπρώχνοντας από τις φτέρνες σου, όπως στα καθίσματα, σε κάθε επανάληψη στο κωπηλατικό μηχάνημα. «Οι άνθρωποι πιστεύουν πως η άσκηση αυτή είναι για τα χέρια» λέει η Silver-Fagan. «Πρέπει να σπρώχνεις δυνατά με τα πόδια για να κάθε προσπάθεια».

Στατικό ποδήλατο

Η ειδικός: Charlee Atkins, γυμνάστρια στο SoulCycle στη Νέα Υόρκη

Διάβασε επίσης: Ασκήσεις για ανόρθωση γλουτών; Ανέβα στον διάδρομο με ΑΥΤΑ τα δύο προγράμματα!

Το τρικ: «Συγκεντρώσου στην εξωτερική πλευρά των ισχίων και χαμηλά στους γλουτούς» συμβουλεύει η Atkins, που θεωρεί πως η κλίση στο ποδήλατο είναι το καλύτερο για σφιχτούς γλουτούς. Αύξησε την αντίσταση και επικεντρώσου στην κίνηση του πεταλιού προς τα κάτω για να στοχεύσεις τους γλουτούς.

Σκι

Η ειδικός: Sierra Quitiquit, πρωταθλήτρια σκιέρ

Το τρικ:
Σκύψε με ίσια την πλάτη, ρίξε το βάρος σου μπροστά και λύγισε τα γόνατά σου προς τα εμπρός καθώς κατεβαίνεις. «Αν κάνεις κάθισμα προς τα πίσω, η πίεση ασκείται στους τετρακεφάλους αντί για τους γλουτούς σου» σχολιάζει η Quitiquit.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece