Ασκήσεις για ανόρθωση γλουτών; Ανέβα στον διάδρομο με ΑΥΤΑ τα δύο προγράμματα!

Φτιάξε τέλειους γλουτούς τρέχοντας στον διάδρομο.

23.10.2018

εχεις διαβασει

Ασκήσεις για ανόρθωση γλουτών; Ανέβα στον διάδρομο με ΑΥΤΑ τα δύο προγράμματα!

Αγαπάς την αερόβια και θέλεις να «χτίσεις» γλουτούς; Συμφωνούμε! Αναζητάς μία σούπερ άσκηση γλουτών; Ξεκίνα στον διάδρομο με το παρακάτω πρόγραμμα και δες τους γλουτούς σου να «μεταμορφώνονται» – όποιο κι αν είναι το επίπεδο σου.

Οι ασκήσεις για ανόρθωση γλουτών:

 

Άσκηση γλουτών για προχωρημένους δρομείς

Χρόνοςταχύτητακλίση
0:00-5:005.01.0
5:00-8:006:51.0
8:00-13:006.03.0
13:00-15:006.51.0
15:00-18:006.04.0
18:00-20:006.51.0
20:00-23:006.05.0
23:00-25:006.51.0
25:00-28:006.03.0
28:00-30:006.51.0
30:00-33:006.05.0
33:00-38:005.01.0

 

Είσαι αρχάρια; Ακολούθησε το πρόγραμμα για τέλειους γλουτούς στη σελίδα 2.

[related id="52976"]

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece