7 θρεπτικά συστατικά για γραμμωμένους μύες

Μια διατροφή πλούσια σ’ αυτά τα θρεπτικά συστατικά είναι απαραίτητη για να εξασφαλίσεις τονωμένους μύες.

11.07.2018

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Βαθύ κάθισμα: Κάνουμε squats με τον σωστό τρόπο!

Σκέψου το βαθύ κάθισμα ως το «μικρό μαύρο φόρεμα» της άσκησης: Γυμνάζει τα πάντα και μπορείς να το κάνεις και στη δουλειά.

Ασκήσεις για κάψιμο λίπους στο στομάχι από την Ελένη Πετρουλάκη

Η Ελένη Πετρουλάκη δίνει τις 3 κορυφαίες ασκήσεις για γραμμωμένη κοιλιά

ασκήσεις για στήθος
Πώς θα κάνεις ασκήσεις για κοιλιά αν έχεις αυχενικό σύνδρομο; Η trainer Τάνια Γρεβενιώτη δείχνει πώς θα γυμνάσεις τους κοιλιακούς

Αναρωτιέσαι τι ασκήσεις μπορείς να κάνεις για να δυναμώσεις τους κοιλιακούς σου, χωρίς να καταπονήσεις τη μέση και τον αυχένα σου;

#shapegreece