20 λεπτά προπόνηση για σφιχτούς γλουτούς και κοιλιακούς

Η προπονήτρια Anna Victoria μοιράζεται μαζί μας τη γρήγορη προπόνηση που θα τονώσει του κοιλιακούς και τους γλουτούς σου.

shutterstock_695214214

Μία από τις μεγαλύτερες fitness παρανοήσεις είναι πως πρέπει να περνάς ώρες στο γυμναστήριο για να δεις αποτελέσματα. Η πραγματικότητα είναι πως μπορείς να κάψεις λίπος και να χτίσεις μυς στο σπίτι, ακόμη κι αν δεν έχεις πολύ χρόνο, συνδυάζοντας ασκήσεις αεροβικής και ενδυνάμωσης σε αυτό το σούπερ αποτελεσματικό πρόγραμμα που θα κάνει την καρδιά σου να χτυπά δυνατά. Αυτή η ακολουθία από την προπονήτρια και fitness influencer Anna Victoria το καταφέρνει μέσα σε μόλις 20 λεπτά. Εκτέλεσε αυτές τις δύο ακολουθίες για να γυμνάσεις τους γλουτούς, τους μηρούς και τον κορμό σου και να είσαι έτοιμη για ...selfie μεταμόρφωσης!

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i