30-day challenge: Βίντεο με προπόνηση Tabata σε μία πρόκληση 30 ημερών – αντέχεις;

Η απόλυτη πρόκληση 30 ημερών αν θες να δοκιμάσεις το σώμα σου και δε διστάζεις να… ιδρώσεις!

23.07.2018

εχεις διαβασει

ασκήσεις για στήθος

Αν μας ακολουθείς και μας διαβάζεις θα έχεις διαπιστώσει την αδυναμία μας στα 30-day challenges. Σε τι διαφοροποιείται το συγκεκριμένο Tabata challenge; Θα είμαστε ειλικρινείς: Είναι πάρα πολύ δύσκολο και φέρει την «υπογραφή» της personal trainer Kaisa Keranen.

Σε αυτή την 30ήμερη fitness πρόκληση θα τελειοποιήσεις τις αγαπημένες διαλειμματικές ασκήσεις της Kaisa, χωρίς εξοπλισμό, και με την υπόσχεση πως θα σε αφήσει να στάζεις ιδρώτα.

Τι είναι η προπόνηση Ταμπάτα

«Για να το θέσουμε απλά, τα Tabata workouts είναι σύντομης διάρκειας και υπερβολικά αποτελεσματικά», λέει η Keranen.

Πώς δουλεύει; Κάθε εβδομάδα έχει 4 ασκήσεις υψηλής έντασης που έχουν σχεδιαστεί για να σου δώσουν ένα full-body «κάψιμο» που δε θα ξεχάσεις ποτέ. Θα κάνεις κάθε άσκηση για 20 δευτερόλεπτα, έπειτα θα κάνεις 10 δευτερόλεπτα διάλειμμα. Μόλις ολοκληρώσεις και τις 4 ασκήσεις θα έχεις πετύχει έναν γύρο.

Κάθε μέρα θα περιλαμβάνει περισσότερους γύρους. Δηλαδή, θα κάνεις τέσσερις γύρους την πρώτη μέρα, έξι γύρους την δεύτερη μέρα, εννιά γύρους την τρίτη μέρα και δώδεκα γύρους την τέταρτη μέρα. Την πέμπτη μέρα θα κάνεις όσους περισσότερους γύρους μπορείς. Tip: Μπορείς να ενσωματώσεις ένα Tabata workout μέσα στην καθιερωμένη fitness ρουτίνα σου, ειδικά από την πρώτη μέχρι την τρίτη μέρα. Την έκτη και την έβδομη μέρα μπορείς να πας για ένα ελαφρύ τρέξιμο ή για γιόγκα.

Προπόνηση Tabata – Η πρόκληση 30 ημερών

Εβδομάδα 1η

 

Εβδομάδα 2η

 

Εβδομάδα 3η

 

Εβδομάδα 4η

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Έτοιμη για spinning! Mάθε τα πάντα πριν ξεκινήσεις

Tο spinning είναι ίσως το πιο… τρομακτικό από τα ομαδικά προγράμματα που θα βρεις στο γυμναστήριό σου. Εμείς θα σου πούμε όλα όσα πρέπει να ξέρεις πριν ξεκινήσεις.

Αυτά που θέλουν οι μυς του σώματός σου (τα ξέρεις; τα κάνεις;)

Ειδικά αν γυμνάζεσαι, πρέπει να ξέρεις αυτά τα facts για να αποφύγεις κάθε τραυματισμό.

Δε θέλω να γυμναστώ, τι να κάνω;

Καμία δικαιολογία δεν μπορεί να αντισταθεί σε αυτές τις στρατηγικές που πρεσβεύει η ψυχολογία της άσκησης.

Βίντεο: Οι καλύτερες ασκήσεις για χέρια χωρίς βάρη! (ευτυχώς, χωρίς push-ups)

Aπόκτησε καλλίγραμμα χέρια χωρίς εξοπλισμό με αυτό το πρόγραμμα που μπορείς να κάνεις εύκολα στο σπίτι.

Είναι η κολύμβηση το ιδανικό άθλημα για όλους; Ο Δημήτρης Κουλούρης απαντά

Σκέφτεσαι να ξεκινήσεις κολύμπι; Ναι, μπορείς να κάνεις και το χειμώνα και θα έχεις πολλά οφέλη. Να τι λέει ο πρωταθλητής μας

#shapegreece