30-day challenge: Βίντεο με προπόνηση Tabata σε μία πρόκληση 30 ημερών – αντέχεις;

Η απόλυτη πρόκληση 30 ημερών αν θες να δοκιμάσεις το σώμα σου και δε διστάζεις να… ιδρώσεις!

09.07.2018

εχεις διαβασει

ασκήσεις για στήθος

Αν μας ακολουθείς και μας διαβάζεις θα έχεις διαπιστώσει την αδυναμία μας στα 30-day challenges. Σε τι διαφοροποιείται το συγκεκριμένο Tabata challenge; Θα είμαστε ειλικρινείς: Είναι πάρα πολύ δύσκολο και φέρει την «υπογραφή» της personal trainer Kaisa Keranen.

Σε αυτή την 30ήμερη fitness πρόκληση θα τελειοποιήσεις τις αγαπημένες διαλειμματικές ασκήσεις της Kaisa, χωρίς εξοπλισμό, και με την υπόσχεση πως θα σε αφήσει να στάζεις ιδρώτα.

Τι είναι η προπόνηση Ταμπάτα

«Για να το θέσουμε απλά, τα Tabata workouts είναι σύντομης διάρκειας και υπερβολικά αποτελεσματικά», λέει η Keranen.

Πώς δουλεύει; Κάθε εβδομάδα έχει 4 ασκήσεις υψηλής έντασης που έχουν σχεδιαστεί για να σου δώσουν ένα full-body «κάψιμο» που δε θα ξεχάσεις ποτέ. Θα κάνεις κάθε άσκηση για 20 δευτερόλεπτα, έπειτα θα κάνεις 10 δευτερόλεπτα διάλειμμα. Μόλις ολοκληρώσεις και τις 4 ασκήσεις θα έχεις πετύχει έναν γύρο.

Κάθε μέρα θα περιλαμβάνει περισσότερους γύρους. Δηλαδή, θα κάνεις τέσσερις γύρους την πρώτη μέρα, έξι γύρους την δεύτερη μέρα, εννιά γύρους την τρίτη μέρα και δώδεκα γύρους την τέταρτη μέρα. Την πέμπτη μέρα θα κάνεις όσους περισσότερους γύρους μπορείς. Tip: Μπορείς να ενσωματώσεις ένα Tabata workout μέσα στην καθιερωμένη fitness ρουτίνα σου, ειδικά από την πρώτη μέχρι την τρίτη μέρα. Την έκτη και την έβδομη μέρα μπορείς να πας για ένα ελαφρύ τρέξιμο ή για γιόγκα.

Προπόνηση Tabata – Η πρόκληση 30 ημερών

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Βαθύ κάθισμα: Κάνουμε squats με τον σωστό τρόπο!

Σκέψου το βαθύ κάθισμα ως το «μικρό μαύρο φόρεμα» της άσκησης: Γυμνάζει τα πάντα και μπορείς να το κάνεις και στη δουλειά.

Ασκήσεις για κάψιμο λίπους στο στομάχι από την Ελένη Πετρουλάκη

Η Ελένη Πετρουλάκη δίνει τις 3 κορυφαίες ασκήσεις για γραμμωμένη κοιλιά

ασκήσεις για στήθος
Πώς θα κάνεις ασκήσεις για κοιλιά αν έχεις αυχενικό σύνδρομο; Η trainer Τάνια Γρεβενιώτη δείχνει πώς θα γυμνάσεις τους κοιλιακούς

Αναρωτιέσαι τι ασκήσεις μπορείς να κάνεις για να δυναμώσεις τους κοιλιακούς σου, χωρίς να καταπονήσεις τη μέση και τον αυχένα σου;

#shapegreece