30-day challenge: Βίντεο με προπόνηση Tabata σε μία πρόκληση 30 ημερών – αντέχεις;

Η απόλυτη πρόκληση 30 ημερών αν θες να δοκιμάσεις το σώμα σου και δε διστάζεις να… ιδρώσεις!

23.07.2018

εχεις διαβασει

ασκήσεις για στήθος

Αν μας ακολουθείς και μας διαβάζεις θα έχεις διαπιστώσει την αδυναμία μας στα 30-day challenges. Σε τι διαφοροποιείται το συγκεκριμένο Tabata challenge; Θα είμαστε ειλικρινείς: Είναι πάρα πολύ δύσκολο και φέρει την «υπογραφή» της personal trainer Kaisa Keranen.

Σε αυτή την 30ήμερη fitness πρόκληση θα τελειοποιήσεις τις αγαπημένες διαλειμματικές ασκήσεις της Kaisa, χωρίς εξοπλισμό, και με την υπόσχεση πως θα σε αφήσει να στάζεις ιδρώτα.

Τι είναι η προπόνηση Ταμπάτα

«Για να το θέσουμε απλά, τα Tabata workouts είναι σύντομης διάρκειας και υπερβολικά αποτελεσματικά», λέει η Keranen.

Πώς δουλεύει; Κάθε εβδομάδα έχει 4 ασκήσεις υψηλής έντασης που έχουν σχεδιαστεί για να σου δώσουν ένα full-body «κάψιμο» που δε θα ξεχάσεις ποτέ. Θα κάνεις κάθε άσκηση για 20 δευτερόλεπτα, έπειτα θα κάνεις 10 δευτερόλεπτα διάλειμμα. Μόλις ολοκληρώσεις και τις 4 ασκήσεις θα έχεις πετύχει έναν γύρο.

Κάθε μέρα θα περιλαμβάνει περισσότερους γύρους. Δηλαδή, θα κάνεις τέσσερις γύρους την πρώτη μέρα, έξι γύρους την δεύτερη μέρα, εννιά γύρους την τρίτη μέρα και δώδεκα γύρους την τέταρτη μέρα. Την πέμπτη μέρα θα κάνεις όσους περισσότερους γύρους μπορείς. Tip: Μπορείς να ενσωματώσεις ένα Tabata workout μέσα στην καθιερωμένη fitness ρουτίνα σου, ειδικά από την πρώτη μέχρι την τρίτη μέρα. Την έκτη και την έβδομη μέρα μπορείς να πας για ένα ελαφρύ τρέξιμο ή για γιόγκα.

Προπόνηση Tabata – Η πρόκληση 30 ημερών

Εβδομάδα 1η

 

Εβδομάδα 2η

 

Εβδομάδα 3η

 

Εβδομάδα 4η

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Γιατί δεν αδυνατίζω; Τα λάθη που κάνεις στη γυμναστική και ΔΕΝ το ξέρεις

Μόλις ξεκίνησες γυμναστήριο; Συγχαρητήρια! Τώρα ξεκινά η πραγματική δουλειά και ιδού τα 3 πιο συνηθισμένα λάθη κάνεις. Είσαι σίγουρη πως τα γνωρίζεις;

9 πράγματα που κάνεις λάθος στο τρέξιμο (και η λύση)

Φοράς σωστά παπούτσια; Τρως σωστά σνακ; Δες γιατί το τρέξιμο σου δημιουργεί προβλήματα και πώς θα τα διορθώσεις

Spetses mini Marathon
Spetses mini Marathon 2018: Ήμασταν εκεί και περάσαμε τέλεια

A weekend to remember: Το 8ο Spetses mini Marathon ξεπέρασε κάθε προσδοκία και το Shape ήταν εκεί!

Ballet Beautiful: Δες τις προβολές ποδιών που κάνουν οι μπαλαρίνες

Το βίντεο για να κάνεις προβολές, όπως μια μπαλαρίνα σαν τη Mary Helen Bowers.

yoga για κοιλιακούς
Fitness video: Κάνε yοga για κοιλιακούς πέτρα σε 9 μόλις λεπτά!

Bαρέθηκες τις κλασικές ασκήσεις για καλλίγραμμη κοιλιά; Το «μενού» έχει και yoga!

Shape Tested: Nα γιατί θα ξεκινήσω Gravity! (το δοκίμασα πριν γίνει trend!)

Αυτή ήταν η πρώτη φράση που είπε η Ευμορφία όταν δοκίμασε τον πρωτοποριακό τρόπο άσκησης Gravity πριν γίνει μόδα στην Ελλάδα. Και θα γίνει, πίστεψέ μας. 

#shapegreece