Οι ασκήσεις στην καρέκλα του γραφείου που κάνει και η fitness editor

Πόνος στην πλάτη και τον αυχένα; Καθιστική δουλειά; Αυτές οι ασκήσεις – διατάσεις θα σε βοηθήσουν να χαλαρώσεις αμέσως.

12.09.2019

Γράφει: Ευμορφία Σαββαΐδη

εχεις διαβασει

Οι ασκήσεις στην καρέκλα του γραφείου που κάνει και η fitness editor

Πολλά επαγγέλματα απαιτούν να κάθεσαι πολλές ώρες σε ένα γραφείο, κι αν λάβουμε υπόψη μας πως ο μέσος όρος εργασίας μας αποτελείται από τουλάχιστον 8 ώρες, αυτό ισούται με 40 ώρες την εβδομάδα… μπροστά από έναν υπολογιστή.

Σε αυτό το χρόνο προλαβαίνεις να κάνεις αρκετή ζημιά στο σώμα σου – αυτό μπορούν να το επιβεβαιώσουν οι περισσότεροι από εμάς (σ.σ. ναι ακόμα κι εγώ, η fitness editor) -, ειδικά στον αυχένα και την πλάτη, αλλά οι ειδικοί λένε πως αυτό μπορεί να αυξήσει τις πιθανότητες και για άλλα προβλήματα υγείας, όπως ο διαβήτης και οι παθήσεις της καρδιάς. Οπότε, πώς θα λύσεις ένα πρόβλημα (τον τρόπο που δουλεύεις) που δεν μπορείς να ελέγξεις; Με λίγες εύκολες ασκήσεις στην καρέκλα του γραφείου, φυσικά.

Διάβασε επίσης: Οι επιστήμονες συνιστούν να σηκώνεσαι κάθε 30 λεπτά από την καρέκλα και θα το κάνουμε για 1 εβδομάδα!

Η yoga instructor Mary Ochsner μοιράστηκε πρόσφατα τις δικές της ιδέες για να αποφύγεις τις δυσάρεστες συνέπειες που έχει η πολύωρη καθιστική δουλειά στο σώμα σου.

«Οι περισσότεροι από εμάς περνάμε τον περισσότερο καιρό καμπουριασμένοι στα γραφεία μας, σκυφτοί στο τιμόνι του αυτοκινήτου μας ή πάνω από το κινητό μας», γράφει. «Την επόμενη φορά που θα κάθεσαι στο γραφείο σου για πολλή ώρα, δοκίμασε αυτά τα stretches για να διατείνεις το σώμα σου. Θα σε βοηθήσουν να βελτιώσεις τη στάση του σώματός σου».

The Mamagers Update:

Υπάρχει κάτι που δεν δημιουργεί ψυχολογικά στο παιδί; – γιατί μας έχετε τρελάνει

Ένας παιδίατρος συνταγογραφεί το παιχνίδι σαν φάρμακο – πού φτάσαμε…

7 ικανότητες που έχουν οι «δυνατοί» μαθητές – και που διαπλάθονται από το σπίτι

Δοκίμασε αυτές τις ασκήσεις στην καρέκλα του γραφείου:

View this post on Instagram

Uhhh guilty!! 🙋🏼‍♀️ Most of us spend majority of our days slouched at our desk, hunched over the steering wheel of our car, or leaning over our phones. 〰️ Here are some poses that can help counter the slouch & improve posture (yay!) 〰️ 🦅EAGLE ARMS: My favorite shoulder stretch! Cross your arms the best you can. Lift the elbows up to align with your shoulders and keep your hands reaching away from your face for an extra stretch. 〰️ 👍🏼CLASP HANDS BEHIND BACK: This simple pose opens the shoulders and chest. Remember to squeeze your shoulders onto your back and keep the neck long. 〰️ 🐱🐮SEATED CAT & COW POSE: An office appropriate version of this pose that can easily be done at your desk. Move slowly & breathe in each pose. 〰️ 🐮COW FACE ARMS: Why do they call it that? I don’t know 💁🏼‍♀️ But this is one hell of a shoulder stretch. Most people are better at one side or the other and it’s totally okay if your hands don’t touch. 〰️ Next time you’re at your desk for too long, try these poses for a great stretch 👍🏼 . . . . @yoga @yoga.day.every @yoga.tutorials @yoga.vids @yogafeature @yogainspiration @yogastrike @inflexibleyogis @bestyoga @best.yoga.people @yogagoals @thebeginnersguidetoyoga . . #officeyoga #deskyoga #yogafit #yogaflow #yogagoals #inflexibleyogis #beginneryoga #yogaforall #yogafeature #yogaforbeginners #yogaforeveryone #yogaforlife #healthylifestyle #yogainspiration #yogadaily #practicedaily #practicepracticepractice #yogateacher #yogatutorial #yogainstructor #yogainspo #doyouyoga #yogavideo #yogafitness #healthyliving #howtoyoga #yogachallenge

A post shared by Mary Ochsner | Yoga (@maryochsner) on

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece