2 ασκήσεις της Ελένης Πετρουλάκη για λεπτή μέση και σφιχτούς κοιλιακούς

2 κινήσεις και ποια είναι η λάθος στάση που πρέπει να αποφύγουμε.

ασκήσεις της Ελένης Πετρουλάκη

Η Ελένη Πετρουλάκη Ivic σχεδίασε το νέο shape fitness, programme, ένα πρόγραμμα βασισμένο σε high intensity training, που υπόσχεται γρήγορο κάψι θερμίδων, απώλεια λίπους, έντονη γράμμωση, σούπερ σμίλευση.

2 ασκήσεις της Ελένης Πετρουλάκη για λεπτή μέση και σφιχτούς κοιλιακούς - εικόνα 1

Α: Ξάπλωσε σε πλαϊνή θέση και στηρίξου στον αγκώνα με τον κορμό και τα πόδια σε ευθεία. Φέρε το χέρι στη μέση με λυγισμένο τον αγκώνα. Σφίξε τους γλουτούς και την κοιλιά.

Β Ανασήκωσε το πόδι λυγισμένο μέχρι τη μέση. Μείνε σε αυτή τη θέση, μετρώντας μέχρι το 5 και φέρε το πόδι παράλληλο με το άλλο. Εκτέλεσε 3 σετ των 12 επαναλήψεων σε κάθε πόδι.

2 ασκήσεις της Ελένης Πετρουλάκη για λεπτή μέση και σφιχτούς κοιλιακούς - εικόνα 2

Λάθος κίνηση

Μην αφήνεις το σώμα σου να πέφτει στο έδαφος, μη φέρνεις το πόδι σου πολύ μπροστά.

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i