Βίντεο γυμναστικής: Full πρόγραμμα για κοιλιακούς με 9 top ασκήσεις σε καρέκλα

Δες το πρόγραμμα που μπορείς να κάνεις στο σπίτι σου.

shutterstock_183200456

Ασκήσεις στην καρέκλα για φλατ κοιλιά; Το μόνο που θα χρειαστείς είναι μια καρέκλα και... ίσως έναν σκύλο αν θέλεις να «ανεβάσεις» το βίντεο σου στα social media και να κερδίσει περισσότερα likes.

Ακολούθησε το συγκεκριμένο πρόγραμμα ακόμα και μπροστά από την τηλεόραση και δούλεψε την κοιλιά σου χωρίς να το καταλάβεις.

Ασκήσεις στην καρέκλα

1. 20 επαναλήψεις σε κάθε πλευρά

2. 12 επαναλήψεις

3. 10 σε κάθε πόδι

4. 15 επαναλήψεις

5. 10 επαναλήψεις σε κάθε πλευρά

6. 10 επαναλήψεις σε κάθε πλευρά

7. 20 επαναλήψεις σε κάθε πόδι

8. 12 κύκλους σε κάθε πόδι

9. 12 επαναλήψεις σε κάθε πόδι

Extra Tip: Αν είσαι αρχάρια ακολούθησε τον παραπάνω κύκλο ασκήσεων 2 φορές, αν είσαι μεσαίου επιπέδου προτίμησε να το κάνεις 3 φορές κι αν είσαι προχωρημένη τότε πάμε δυνατά για τις 4.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i