Ballet Beautiful: Δες τις προβολές ποδιών που κάνουν οι μπαλαρίνες

Το βίντεο για να κάνεις προβολές, όπως μια μπαλαρίνα σαν τη Mary Helen Bowers.

11.10.2017

εχεις διαβασει

Για κάθε γυναίκα που ονειρεύτηκε να γίνει μπαλαρίνα αλλά δεν κατάφερε ποτέ να φορέσει πουέντ, υπάρχει το Ballet Beautiful, μια μέθοδος γυμναστικής που συνδυάζει τη χάρη και τη φυσική κατάσταση του κλασικού μπαλέτου με τις στοχευμένες ασκήσεις και τις διατάσεις που χτίζουν το καλλίγραμμο και τονωμένο κορμί μιας χορεύτριας.

Ανόρθωση γλουτών σε 2 εβδομάδες: Σφίξε γάμπες και μηρούς με τη γυμναστική της μπαλαρίνας

Η Natalie Portman αξιοποίησε την εν λόγω μέθοδο για τον πρωταγωνιστικό της ρόλο στη ταινία Black Swan, ενώ supermodels όπως η Karlie Kloss και η Miranda Kerr βρίσκονται τακτικά στο studio της Bowers.

Κάνε άσκηση γέφυρα και ballet abs για καλλίγραμμο κορμί μπαλαρίνας

Σε ένα καινούριο YouTube tutorial, η ιδρύτρια του Ballet Beautiful, Mary Helen Bowers, μας δείχνει την τεχνική για μια «μπαλετική» προβολή, η οποία – όπως φαντάζεσαι -, διαφέρει από την κλασική προβολή ποδιού και είναι ένα βήμα για να φτάσεις πιο κοντά στα «πόδια μπαλαρίνας» που έχεις ονειρευτεί.

Πώς θα κάνεις την άσκηση για πόδια μπαλαρίνας;

Στρίψε τα δάχτυλα των ποδιών σου προς τα έξω και κράτησε το βάρος σου μπροστά, με το γόνατό σου ακριβώς πάνω από το μεγάλο δάχτυλο του ποδιού σου. Επιμήκυνε το άλλο σου πόδι προς τα πίσω και σκύψε μπροστά με το ένα χέρι να φτάνει στο έδαφος και το άλλο να ανυψωθεί στο ταβάνι, ενώ τραβάς τον κορμό σου.

Δες το βίντεο για να αποκτήσεις πόδια μπαλαρίνας:

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Σταμάτησες να ασκείσαι; Σε πόσο καιρό χάνεις τη φόρμα σου;

Άφησες το μεγαλύτερο μέρος του χειμώνα να περάσει χωρίς να γυμνάζεσαι και τώρα αναρωτιέσαι σε πόσο καιρό θα επανέλθεις στη φυσική σου κατάσταση. Πόσο εύκολο (ή δύσκολο) θα είναι; 

10 fitness κανόνες για να αποκτήσεις τέλειο σώμα!

Δοκίμασε αυτές τις 10 επιστημονικά κατοχυρωμένες συμβουλές και θα μεταμορφώσεις το σώμα σου σε σέξι και σφιχτό σε χρόνο μηδέν!

#SHAPEchallenge: Οι επιστήμονες συνιστούν να σηκώνεσαι κάθε 30 λεπτά από την καρέκλα και θα το κάνουμε για 1 εβδομάδα!

Μόνο όταν το καθισιό διακόπτεται ανά τουλάχιστον μισή ώρα, μειώνεται ο αυξημένος κίνδυνος πρόωρου θανάτου, σύμφωνα με νέα μελέτη.

Θέλεις γραμμωμένα πόδια; Κάνε αυτές τις ασκήσεις για τετρακέφαλους στο σπίτι

Δε χρειάζεσαι συνδρομή σε γυμναστήριο, αλλά το κίνητρο για να «χτίσει» σώμα. Εύκολα και στο σπίτι.

#shapegreece