Η top άσκηση Pilates για δυνατό κορμό! (Ab series of 5 για γράμμωση στην κοιλιά!)

Η άσκηση series of 5 υπόσχεται να σου χαρίσει επίπεδη κοιλιά. Δες το βίντεό!

30.08.2018

εχεις διαβασει

Η άσκηση series of 5 προέρχεται από το κλασικό «ρεπερτόριο» του Pilates και σε βοηθά να αποκτήσεις τόσο γράμμωση στην κοιλιά όσο και αντοχή. Πρόκειται για μία ακολουθία 5 κορυφαίων ασκήσεων που «χτίζουν» δυνατό κορμό. Με άλλα λόγια, η απαραίτητη προϋπόθεση για να αποκτήσεις την κοιλιά των ονείρων σου.

Βίντεο: Oι top ασκήσεις κοιλιακών για γράμμωση που θα κάνεις σπίτι!

Σούπερ πρόγραμμα με ασκήσεις για γλουτούς για να φοράς κολάν δίχως φόβο!

Πώς θα αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά σε μία μέρα!

Λίπος στην κοιλιά; 7 facts για το σπλαχνικό λίπος (τι να τρως, πόσες φυτικές ίνες, πόσα εκατοστά να είναι η μέση σου)

 

Ακολούθησε το series of 5 ακόμα και στο σπίτι:

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Μαίρη Συνατσάκη
Μαίρη Συνατσάκη: Πόσα είδη άσκησης κάνει; Ποια είναι η beauty ρουτίνα της; Τα μάθαμε όλα!

Η Μαίρη Συνατσάκη πρωταγωνιστεί στο Shape Νοεμβρίου που κυκλοφορεί.

5 λάθη στον τρόπο που γυμνάζεσαι (αυτά εμποδίζουν την απώλεια βάρους)

Αν προσπαθείς να χάσεις κιλά, η καύση θερμίδων μέσα από την άσκηση είναι το κλειδί για το πετύχεις. Αλλά αν δεν καις αρκετές θερμίδες, τότε δε θα δεις την ένδειξη της ζυγαριάς να μειώνεται.

πρόγραμμα προπόνησης για γυναίκες
Tracy Anderson, Gunnar Peterson και άλλοι διάσημοι personal trainers αποκαλύπτουν 10 μυστικά για super σώμα

Οι top 10 συμβουλές από κορυφαίους personal trainers που βρίσκονται πίσω από το σώμα της Madonna, της Jennifer Lopez και της Cameron Diaz.

ασκήσεις για γλουτούς με καρέκλα
Βίντεο: Ασκήσεις για σέξι γλουτούς στην καρέκλα

Απόκτησε καλοσχηματισμένους γλουτούς κάνοντας γυμναστική στο σπίτι.

#shapegreece