Η top άσκηση Pilates για δυνατό κορμό! (Ab series of 5 για γράμμωση στην κοιλιά!)

Η άσκηση series of 5 υπόσχεται να σου χαρίσει επίπεδη κοιλιά. Δες το βίντεό!

30.08.2018

εχεις διαβασει

Η άσκηση series of 5 προέρχεται από το κλασικό «ρεπερτόριο» του Pilates και σε βοηθά να αποκτήσεις τόσο γράμμωση στην κοιλιά όσο και αντοχή. Πρόκειται για μία ακολουθία 5 κορυφαίων ασκήσεων που «χτίζουν» δυνατό κορμό. Με άλλα λόγια, η απαραίτητη προϋπόθεση για να αποκτήσεις την κοιλιά των ονείρων σου.

Βίντεο: Oι top ασκήσεις κοιλιακών για γράμμωση που θα κάνεις σπίτι!

Σούπερ πρόγραμμα με ασκήσεις για γλουτούς για να φοράς κολάν δίχως φόβο!

Πώς θα αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά σε μία μέρα!

Λίπος στην κοιλιά; 7 facts για το σπλαχνικό λίπος (τι να τρως, πόσες φυτικές ίνες, πόσα εκατοστά να είναι η μέση σου)

 

Ακολούθησε το series of 5 ακόμα και στο σπίτι:

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Θέλεις γραμμωμένα πόδια; Κάνε αυτές τις ασκήσεις για τετρακέφαλους στο σπίτι

Δε χρειάζεσαι συνδρομή σε γυμναστήριο, αλλά το κίνητρο για να «χτίσει» σώμα. Εύκολα και στο σπίτι.

Jessica Biel: Δες τη να κάνει pistol squats (είναι fitness pro!)

Το κάνει να φαίνεται πολύ εύκολο. Και δεν είναι.

Οι καλύτερες τροφές και ροφήματα πριν την άσκηση για σούπερ τόνωση!

Θέλεις να γεμίσεις τη μέρα σου με ευεξία; Βάλε την άσκηση στην καθημερινότητά σου και δες τι να τρως και τι να πίνεις για maximum απόδοση!

burpees

#shapegreece