Βίντεο: Oι top ασκήσεις κοιλιακών για γράμμωση που θα κάνεις σπίτι!

Εμείς βρήκαμε τις καλύτερες – εσύ διάλεξε τις αγαπημένες σου! Ξεκίνα τώρα ασκήσεις για σούπερ κοιλιακούς.

15.05.2018

εχεις διαβασει

ασκήσεις κοιλιακών για γράμμωση

Συνήθως αυτή την εποχή σκεφτόμαστε τον εαυτό μας με μπικίνι και ξεκινάμε δίαιτα ή τρέχουμε στο γυμναστήριο. Δεν συμφωνούμε με αυό το κίνητρο μεν, αλλά οτιδήποτε μας κάνει να θέλουμε να ασκηθούμε καλό είναι.

Γι’αυτό ακόμα και αν δεν έχεις χρόνο ή αντοχή για γυμναστήριο, βρήκαμε τις καλύτερες ασκήσεις για κοιλιακούς που μπορείς να κάνεις στο σπίτι.

Οι 5 μυς που αν γυμνάσεις θα κάνεις γραμμωμένη κοιλιά! Κι όμως, δεν είναι οι κοιλιακοί σου!

Δίαιτα εξπρές 5 ημερών ενάντια στο φούσκωμα! Το πρόγραμμα διατροφής για επίπεδη κοιλιά

4 αποτελεσματικές συμβουλές για επίπεδη κοιλιά

Παρακάτω θα ανακαλύψεις τις ασκήσεις κοιλιακών για γράμμωση που μπορείς να κάνεις στο σαλόνι του σπιτιού σου. Δες τς δικές μας αγαπημένες και φτιάξε το δικό σου πρόγραμμα.

Αυτό είναι το βίντεο – δες τις ασκήσεις κοιλιακών για γράμμωση:

Abs Killer🔥🔥 3 Sets!! 💪🏻💪🏻

Geplaatst door Team Fitness Training op dinsdag 26 december 2017

💥💥💥 ABS WORKOUT 💥💥💥💥Tag a friend! 👍🏻👍🏻Follow us:Pinterest: www.pinterest.com/tftfitnessYoutube: goo.gl/hY3TG8Instagram: https://www.instagram.com/teamfitnesstraining1/Visit: http://www.fitnesstrainingteam.com/

Geplaatst door Team Fitness Training op maandag 29 januari 2018

 

ABS 💥💥Also work your back , chest, and arms! 🔥🔥🔥1️⃣ 20 reps2️⃣ 10 reps each leg3️⃣ 15 reps each leg4️⃣ 12 reps 5️⃣ 12 reps6️⃣ 45 sec.Beginners 2 sets, intermediate 3, expert 4.Rest: 2 min between each.By CusiFit

Geplaatst door Team Fitness Training op maandag 5 februari 2018

Abs Killer 💥💥www.teamfitnesstraining.comBy Maeve Madden

Geplaatst door Team Fitness Training op zaterdag 12 mei 2018

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Σταμάτησες να ασκείσαι; Σε πόσο καιρό χάνεις τη φόρμα σου;

Άφησες το μεγαλύτερο μέρος του χειμώνα να περάσει χωρίς να γυμνάζεσαι και τώρα αναρωτιέσαι σε πόσο καιρό θα επανέλθεις στη φυσική σου κατάσταση. Πόσο εύκολο (ή δύσκολο) θα είναι; 

10 fitness κανόνες για να αποκτήσεις τέλειο σώμα!

Δοκίμασε αυτές τις 10 επιστημονικά κατοχυρωμένες συμβουλές και θα μεταμορφώσεις το σώμα σου σε σέξι και σφιχτό σε χρόνο μηδέν!

#SHAPEchallenge: Οι επιστήμονες συνιστούν να σηκώνεσαι κάθε 30 λεπτά από την καρέκλα και θα το κάνουμε για 1 εβδομάδα!

Μόνο όταν το καθισιό διακόπτεται ανά τουλάχιστον μισή ώρα, μειώνεται ο αυξημένος κίνδυνος πρόωρου θανάτου, σύμφωνα με νέα μελέτη.

Θέλεις γραμμωμένα πόδια; Κάνε αυτές τις ασκήσεις για τετρακέφαλους στο σπίτι

Δε χρειάζεσαι συνδρομή σε γυμναστήριο, αλλά το κίνητρο για να «χτίσει» σώμα. Εύκολα και στο σπίτι.

#shapegreece