Η αερόβια διαλειμματική προπόνηση των 30′ για γραμμωμένα χέρια, κοιλιακούς και γλουτούς με τη Lacey Stone

Αυτή η αερόβια προπόνηση ενδυνάμωσης μπορεί να είναι σύντομη, θα σου δώσει όμως τα αποτελέσματα που θέλεις!

14.04.2019

Γράφει: Ευμορφία Σαββαΐδη

εχεις διαβασει

Κάμψεις δικεφάλων και κάμψεις με μετατόπιση: Πώς θα τις κάνεις

Όταν έχεις 30 λεπτά για να γυμναστείς, δεν έχεις χρόνο για χάσιμο. Αυτή η προπόνηση της celebrity trainer Lacey Stone θα σε βοηθήσει να εκμεταλλευτείς στο έπακρο το χρόνο σου. Αναμιγνύει αερόβια με ενδυνάμωση με βάρη για μια σύντομη αλλά εξαντλητική προπόνηση που θα δυναμώσει τους κοιλιακούς, τα χέρια και τους γλουτούς σου. (Μην πιστεύεις σε μύθους – η προπόνηση με βάρη δεν θα σε φουσκώσει!)

Δεν θα είναι εύκολο, προσπάθησε όμως να βγάλεις την προπόνηση με το πολύ τρία με πέντε λεπτά ξεκούρασης, ώστε να διατηρηθούν οι παλμοί σου σε υψηλό επίπεδο. Η Stone συστήνει να κάνεις αυτή την προπόνηση δύο φορές την εβδομάδα. Παράλληλα βάλε στο πρόγραμμά σου δύο ακόμη αερόβιες προπονήσεις την εβδομάδα. Όσο θα βελτιώνεις τη φυσική σου κατάσταση, θα χρειάζεσαι όλο και λιγότερο χρόνο ανάκαμψης.

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece