Η πιο δύσκολη προπόνηση για πλάγιους κοιλιακούς που θα νιώσει ποτέ η κοιλιά σου

Είσαι έτοιμη να αισθανθείς το κάψιμο; H celeb trainer Kira Stokes φέρνει τη γράμμωση στους πλάγιους κοιλιακούς

29.10.2019

Γράφει: Βίκυ Πασχάλη

εχεις διαβασει

Πώς θα στοχεύσεις το κοιλιακό και σπλαχνικό λίπος; Η trainer εξηγεί πώς θα διώξεις πιο γρήγορα το λίπος στην κοιλιά

News flash: Υπάρχουν πολλά περισσότερα στους κοιλιακούς μυς από τα μικρά τετραγωνάκια που ονομάζουμε six-packs.

Στην πραγματικότητα, θα πρέπει να ενδιαφέρεσαι περισσότερο για τον εγκάρσιο κοιλιακό και για τους πλάγιους κοιλιακούς. Αυτοί είναι οι υπεύθυνοι για τη σταθερότητα του κορμού και της σπονδυλικής στήλης (όταν κάνετε πράγματα όπως κάθισμα, τρέξιμο και ρίψη) και ενεργούν σαν κορσές για να μαζέψει το στομάχι. Είσαι έτοιμη να δώσεις στους μυς αυτούς λίγο προσοχή;

Έχουμε το καλύτερο: Μια γυμναστική ροή με ασκήσεις για πλάγιους κοιλιακούς από την εκπαιδεύτρια Kira Stokes, δημιουργό της μεθόδου Stoked και της 30-Day Plank Challenge.

Ασκήσεις για πλάγιους κοιλιακούς | Δες το βίντεο

Θα χρειαστείς: Ενα στρώμα

Πώς λειτουργεί: Κάνε ολόκληρο το πρόγραμμα ασκήσεων στο πλάι στη μία πλευρά, στη συνέχεια άλλαξε πλευρές και επαναλάβετε. Κάνε 2 γύρους σε κάθε πλευρά.

Ασκήσεις κοιλιακών για κάθε επίπεδο (είσαι αρχάρια, προχωρημένη ή πολύ προχωρημένη;)

Κάνουμε 30 μέρες βαθιά καθίσματα για δυνατούς γλουτούς

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.