Η πιο δύσκολη προπόνηση για πλάγιους κοιλιακούς που θα νιώσει ποτέ η κοιλιά σου

Είσαι έτοιμη να αισθανθείς το κάψιμο; H celeb trainer Kira Stokes φέρνει τη γράμμωση στους πλάγιους κοιλιακούς

06.06.2018

εχεις διαβασει

News flash: Υπάρχουν πολλά περισσότερα στους κοιλιακούς μυς από τα μικρά τετραγωνάκια που ονομάζουμε six-packs.

Στην πραγματικότητα, θα πρέπει να ενδιαφέρεσαι περισσότερο για τον εγκάρσιο κοιλιακό και για τους πλάγιους κοιλιακούς. Αυτοί είναι οι υπεύθυνοι για τη σταθερότητα του κορμού και της σπονδυλικής στήλης (όταν κάνετε πράγματα όπως κάθισμα, τρέξιμο και ρίψη) και ενεργούν σαν κορσές για να μαζέψει το στομάχι. Είσαι έτοιμη να δώσεις στους μυς αυτούς λίγο προσοχή;

Έχουμε το καλύτερο: Μια γυμναστική ροή για πλάγιους κοιλιακούς από την εκπαιδεύτρια Kira Stokes, δημιουργό της μεθόδου Stoked και της 30-Day Plank Challenge.

Ασκήσεις για πλάγιους κοιλιακούς

Θα χρειαστείς: Ενα στρώμα

Πώς λειτουργεί: Κάνε ολόκληρο το πρόγραμμα ασκήσεων στο πλάι στη μία πλευρά, στη συνέχεια άλλαξε πλευρές και επαναλάβετε. Κάνε 2 γύρους σε κάθε πλευρά.

Περισσότερα από Fitness

7 ασκήσεις pilates για σούπερ κορμί! (με εξοπλισμό!)

Γύμνασε το σώμα σου με την αγαπημένη μέθοδο των celebrities.

Τα 10 είδη γυμναστικής για να χάνεις ΟΝΤΩΣ κιλά

10 διαφορετικά είδη άσκησης που καίνε ΓΡΗΓΟΡΑ πολλές ΘΕΡΜΙΔΕΣ.

Τα 16 top tips για μεταβολισμό που καίει λίπος!

Οι τροφές που πρέπει να τρως & οι ασκήσεις που μπορείς να κάνεις αν θέλεις να αποκτήσεις τον πιο γρήγορο μεταβολισμό που είχες ποτέ! Ναι, γίνεται!

συμβουλές για τέλειο σώμα
Οι 10 top συμβουλές για τέλειο σώμα της Ελένης Πετρουλάκη!

H Ελένη Πετρουλάκη καταγράφει τις 10 πιο πολύτιμες συμβουλές για τέλειο σώμα. Ακολούθησέ τις κι απόκτησε κι εσύ άψογη σιλουέτα.

Shape Tested: Δοκιμάσαμε Aqua Fitness! Κάνε pilates, yoga και ποδήλατο μέσα στην πισίνα

Aν το να ιδρώσεις για άλλη μια φορά στο γυμναστήριο δε σε δελεάζει, τι θα έλεγες να αποκτήσεις δυνατό και ευλύγιστο κορμί χάρη στα οφέλη του νερού;

#shapegreece