Τρέξιμο με το σκύλο σου; Τα tips για να ΚΑΙΣ και το πρόγραμμα για να ασκείστε και οι 2!

Ανέβασε ταχύτητα στη βόλτα του σκύλου σου και θα έχετε και οι δύο διπλό όφελος!

bright-sunny-morning-canicross-exercises-female-runs-with-his-beagle-picture-id1166393319

Ο σκύλος σου είναι το καλύτερο κίνητρο για να γίνει διασκεδαστική

η άσκηση, σύμφωνα με την J.T. Clough, συγγραφέα του 5K Training Guide: Running with dog.

Τρέξιμο με το σκύλο; Δοκίμασε αυτά τα tips για να κάψεις περισσότερες θερμίδες:

Ξεκινήστε χαλαρά

Τα σκυλιά θα πρέπει να δραστηριοποιούνται σωματικά για 30 λεπτά δύο φορές τη μέρα. Ξεκίνα με δυναμικό βάδισμα για 15 λεπτά την πρώτη εβδομάδα και πρόσθετε 5 -10 λεπτά και περισσότερη ταχύτητα όσο βελτιώνεται η φυσική του κατάσταση.

Βρείτε ρυθμό!

«Τα περισσότερα σκυλιά τρέχουν πιο γρήγορα από τους ανθρώπους» σημειώνει η J.T. Clough, «εσύ, όμως, δε θα πρέπει να νιώθεις ότι αναγκάζεσαι να ξεπερνάς τα όριά σου». Συγκράτησε αυτές τις ταχύτητες που συστήνει ο Josiah Neuman, εκπαιδευτής σκυλιών: τα μικρά σκυλιά (π.χ. Boston terrier) μπορούν να φτάσουν τα 4-5,5 χλμ. την ώρα, oι μέτριου μεγέθους ράτσες (π.χ. spaniel) τα 5,5-7

χλμ. την ώρα, ενώ οι μεγάλες (π.χ. golden retriever) τα 8-9 χλμ. την ώρα.

Πίνετε νερό

Είστε έξω για πάνω από 45 λεπτά ή ο σκύλος σου λαχανιάζει έντονα; «Έχε μαζί σου νερό και για τους δυο σας» προτείνει η J.T. Clough. «Και τις ημέρες με πολλή ζέστη και υγρασία πάνω από 45% προτίμησε να βγαίνεις μόνη σου» συνιστά.

Το πρόγραμμα

Για καλύτερη φυσική κατάσταση, δοκίμασε μαζί με το σκυλάκι σου

αυτή τη διασκεδαστική 30λεπτη προπόνηση της J.T. Clough

Λεπτά                                        Δραστηριότητα*

0-5                               Χαλαρό περπάτημα/προθέρμανση.

5-7                                            Χαλαρό τρέξιμο.

7-8                                         Προβολές με βάδισμα.

8-10                                          Χαλαρό τρέξιμο.

10-14                                       Γρήγορο τρέξιμο.

14-16                              Χαλαρό τρέξιμο/αποθεραπεία.

16-17            Άλματα στο πεζοδρόμιο: ανέβα με άλμα επάνω σε ψηλό πεζοδρόμιο με τα δύο πόδια και πήδα κάτω. Βάλε το σκυλί σου να κάνει το ίδιο.

17-20                 Έξι sprints των 20", με 10" ξεκούραση ανάμεσά τους.

20-21                                    Προβολές με βάδισμα.

21-25                                        Μέτριο τρέξιμο.

25-30                            Χαλαρό περπάτημα/χαλάρωση.

* Όλες οι δραστηριότητες βασίζονται στις ικανότητες του σκύλου σου.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i