Θέλεις δυνατό κορμί μαζορέτας; Δοκίμασε αυτή την αερόβια χορογραφία για cheerleading

Γυμνάσου σαν μαζορέτα με αυτό το αερόβιο workout, ακόμα κι αν δεν σκοπεύεις να γίνεις cheerleader.

10.07.2018

εχεις διαβασει

Αν κουράστηκες να κάνεις διαλειμματικές προπονήσεις ή barre μαθήματα και όλα, πλέον, μοιάζουν το ίδιο, τότε μάλλον η fitness ρουτίνα σου χρειάζεται update. Αυτές οι ασκήσεις από τη celeb trainer Lauren Boggi, ιδρύτρια του Lauren Boggi Active, είναι ακριβώς ό,τι χρειάζεται το σώμα σου τώρα. Σκέψου πως η Boggi είναι πρώην cheerleader και νυν Pilates instructor, οπότε το workout που δημιούργησε συνδυάζει και τα δύο «αντικείμενα» που κατέχει τέλεια για ένα δυνατό αποτέλεσμα.

Πρόκειται για μία total-body χορογραφία που έχει στοιχεία διαλειμματικής, αερόβιας, ενδυνάμωσης και Pilates – ναι, ακόμα για χορογραφία μιλάμε -, η οποία θα προκαλέσει την ισορροπία σου και τη δύναμη του κορμού σου περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο είδος workout.

Kι αν δεν έχεις φορέσει ποτέ στολή cheerleader, δεν υπάρχει πρόβλημα. Ξεκινάμε με τα βασικά!

Δες την αερόβια χορογραφία για cheerleading που θα σε κάνει να κάψεις λίπος και να «χτίσεις» σέξι κορμί μαζορέτας:

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Βαθύ κάθισμα: Κάνουμε squats με τον σωστό τρόπο!

Σκέψου το βαθύ κάθισμα ως το «μικρό μαύρο φόρεμα» της άσκησης: Γυμνάζει τα πάντα και μπορείς να το κάνεις και στη δουλειά.

Ασκήσεις για κάψιμο λίπους στο στομάχι από την Ελένη Πετρουλάκη

Η Ελένη Πετρουλάκη δίνει τις 3 κορυφαίες ασκήσεις για γραμμωμένη κοιλιά

ασκήσεις για στήθος
Πώς θα κάνεις ασκήσεις για κοιλιά αν έχεις αυχενικό σύνδρομο; Η trainer Τάνια Γρεβενιώτη δείχνει πώς θα γυμνάσεις τους κοιλιακούς

Αναρωτιέσαι τι ασκήσεις μπορείς να κάνεις για να δυναμώσεις τους κοιλιακούς σου, χωρίς να καταπονήσεις τη μέση και τον αυχένα σου;

#shapegreece