Πόνος στα πλευρά μετά το τρέξιμο; Να πώς θα ανακουφιστείς

Ξεκίνησες το τρέξιμο αλλά πάντα σταματάς από έναν οξύ πόνο στα πλευρά; Δες πώς θα απαλλαγείς.

running istock

Γνωρίζεις το συναίσθημα: ένας οξύς πόνος ακριβώς κάτω από το θώρακα που εμφανίζεται όταν προπονείσαι σκληρά. Ο πόνος στα πλευρά (σφάχτης ή side stitch διεθνώς) θεωρείται γενικά ένας μυϊκός σπασμός του διαφράγματος. Το σύμπτωμα που συνήθως αναφέρουν οι δρομείς είναι ένας έντονος πόνος δεξιά, κάτω από τα πλευρά.

Γιατί πονάς όταν τρέχεις και πώς θα το αποφύγεις

Τι να κάνεις άμεσα για να σταματήσεις τον πόνο

Ο πόνος στα πλευρά μπορεί να είναι μια μεγάλη ενόχληση - ειδικά όταν σε εμποδίζει να ολοκληρώσεις μια προπόνηση. Οι προτεινόμενοι τρόποι για την ανακούφιση του πόνου είναι:

  • Πάρε μια βαθιά ανάσα.
  • Κράτα δυνατά την περιοχή που πονάει.
  • Σταμάτησε την άσκηση.  

Ωστόσο, από αυτές τις μεθόδους, η διακοπή μιας προπόνησης είναι ο πιο χρήσιμος τρόπος για να ανακουφιστείς από τον πόνο στα πλευρά.

Τι να κάνεις για να τον προλάβεις

  • Μπορεί να αποτρέψεις εξαρχής τον πόνο στα πλευρά. Κάνε καλό ζέσταμα και στη συνέχεια αύξησε σταδιακά το ρυθμό σου.
  • Περίμενε τουλάχιστον δύο έως τέσσερις ώρες για να κάνεις οποιαδήποτε σωματική δραστηριότητα μετά την κατανάλωση τροφής ή ροφημάτων.
  • Βρες υποστήριξη: Βάλε μια φαρδιά ζώνη που θα υποστηρίζει οποιαδήποτε κίνηση του κορμού κάνεις.
  • Αύξησε το επίπεδο της φυσικής σου κατάστασης σταδιακά. Μην πιέζεις τον εαυτό σου πολύ σκληρά, ειδικά αν μόλις ξεκίνησες με το τρέξιμο. Όταν πρόκειται για τρέξιμο, χαλάρωσε σταδιακά, ώστε το σώμα σου να μπορεί να προσαρμοστεί πιο εύκολα.
  • Φρόντιζε να τρέχεις σε μαλακές επιφάνειες για να μειώσεις τη δύναμη πρόσκρουσης.

9 πράγματα που κάνεις λάθος στο τρέξιμο (και η λύση)

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i