Τελικά, ΑΥΤΗ είναι η καλύτερη ώρα για ύπνο!

Δεν το λέμε εμείς το λέει ένας wellness expert!

kalyteri-ora-gia-ypno

Ο wellness expert Shawn Stevenson ρωτήθηκε από το Yahoo, ποια είναι η καλύτερη ώρα για ύπνο που θα σε βοηθήσει να έχεις περισσότερη ζωντάνια, τέλειο δέρμα και υπέροχα μαλλιά. Και ποια είναι αυτή; Στις 10 μ.μ. Σύμφωνα με τον Stevenson αυτή είναι η καλύτερη ώρα επειδή «δουλεύουμε» καλύτερα όταν ακολουθούμε το μοτίβο της φύσης: ανατολή του ήλιου, δύση του ήλιου. Ποιητικό μα όχι πρακτικό! Γιατί;

Αναλογίσου την ώρα που τελειώνεις από τη δουλειά σου και έπειτα όλα όσα θέλεις να κάνεις μετά. Ίσως θα πας μία βόλτα και μετά θα επιστρέψεις στο σπίτι σου, θα ετοιμάσεις το βραδινό σου, μπορεί να έχεις να κάνεις μπάνιο και μετά... είναι  η αγαπημένη σου σειρά (ή ό,τι σου αρέσει να κάνεις) και το χαζολόγημα λίγο πριν, τελικά, ξαπλώσεις. Πιστεύεις πως μέχρι τις 10 προλαβαίνεις; Εμείς όχι!

Yupiii Daily Update

Λίνα Σακκά Η σπάνια φωτογραφία με τον γιο της

Ηλίας Βρεττός Συγκλονίζει η περιγραφή του τροχαίου: «Είπα "τέλος"»

Ελένη Μενεγάκη Η συζήτηση με τη Βάσω Λασκαράκη για το πρώτο Πάσχα χωρίς τα παιδιά μετά το διαζύγιο

Πάντως, είναι καλό να θυμάσαι μερικά από τα σημαντικότερα οφέλη του ύπνου στην υγεία σου:
1. Κρατάει την καρδιά υγιή:

1. Κρατάει την καρδιά υγιή:

Η έλλειψη ύπνου επιβαρύνει την αρτηριακή πίεση και αυξάνει τα επίπεδα της χοληστερόλης.

2. Μειώνει το στρες:

2. Μειώνει το στρες:

Όταν το σώμα στερείται τον ύπνο, εισέρχεται σε κατάσταση στρες.

3. Προσθέτει ενέργεια:

3. Προσθέτει ενέργεια:

Όσο πιο ξεκούραστη και αναζωογονημένη ξυπνάς το πρωί τόσο πιο πολλή ενέργεια θα έχεις στη διάρκεια της ημέρας.

4. Βοηθά στη μείωση του βάρους:

4. Βοηθά στη μείωση του βάρους:

Η έλλειψη ύπνου επηρεάζει την ισορροπία των ορμονών (γρελίνη και λεπτίνη) που σχετίζονται με την όρεξη και αυξάνονται οι πιθανότητες της παχυσαρκίας.

5. Προστατεύει το σώμα:

5. Προστατεύει το σώμα:

Τα κύτταρά μας παράγουν περισσότερη πρωτεΐνη στη διάρκεια του ύπνου. Από αυτή διαμορφώνονται δομικές μονάδες για τα κύτταρα, που βοηθούν στην αποκατάσταση της υγείας μας.

6. Μας κάνει εξυπνότερους:

6. Μας κάνει εξυπνότερους:

Η μεσημεριανή σιέστα προστατεύει τη διανοητική μας υγεία. Εκτός από τη μνήμη, βελτιώνει τη γνωστική λειτουργία και τη διάθεση.

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i