Τέσσερις υγιεινές τροφές που καταπολεμούν τα αέρια στο στομάχι

Αν νιώθεις φουσκωμένη από τις τροφές που είναι γεμάτες φυτικές ίνες άρα και αέρια, δοκίμασε αυτές τις 4 τροφές.

παλινδρόμμηση Istock

Η παγίδα της υγιεινής διατροφής: Πολλές υγιεινές τροφές είναι γεμάτες με φυτικές ίνες (καλό), αυτές οι ίνες όμως μπορεί να σου προκαλέσουν φούσκωμα και αέρια (όχι τόσο καλό). H Keri Gans, RD, συγγραφέας του The Small Change Diet, αποκάλυψε τις τροφές που είναι εξαιρετικό σνακ ή γεύμα αν νιώθεις φουσκωμένη. Μασούλησέ τες και το στομάχι σου θα πάψει να γουργουρίζει.

4 υγιεινές τροφές που καταπολεμούν τα αέρια στο στομάχι

Ψητό κοτόπουλο

"Περιέχει πολλή πρωτεΐνη, η οποία δεν βάζει σε πολύ κόπο το πεπτικό σου σύστημα" εξηγεί ο Gans. "Επιπλέον, δεν έχει τόσες φυτικές ίνες που να σε φουσκώσουν". Προτίμησέ το όμως σκέτο.

"Αν το φορτώσεις με σάλτσες ή το τηγανίσεις, θα μπορούσε να σου προκαλέσει μεγαλύτερη στομαχική δυσφορία".

Αβγά

Τα αβγά είναι μια τροφή... ευγενική με το στομάχι σου. "Είναι εύκολα στην πέψη και μπορούν να ανακουφίσουν τα αέρια επειδή περιέχουν πρωτεΐνη" λέει ο Gans. Μια προειδοποίηση: Αν τα παραγγέλνεις έξω, προτίμησε ποσέ ή σφιχτά αβγά αντί για ομελέτα ή σκραμπλ.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Τροφές που προκαλούν φούσκωμα και τυμπανισμό (Τις ξέρεις;)  

Έτσι θα ξέρεις ότι δεν έχουν πρόσθετα λιπαρά από το βούτυρο ή το λάδι. "Τα πολλά λιπαρά", προειδοποιεί ο Gans, "μπορεί να είναι βαριά για το στομάχι σου. Αντίστοιχα, απόφυγε να τα συνοδέψεις με λαχανικά, καυτερές σάλτσες και τυρί. Κανονικά, δεν συνιστώ να μη τρως λαχανικά, αν όμως έχεις αέρια και είσαι πρησμένη, μείνε στα βασικά".

Ψητή πατάτα

Σε αυτή την περίπτωση, δεν είναι τόσο το τι τρως όσο τι δεν τρως: λιπαρά. "Η ψητή πατάτα δεν έχει σχεδόν καθόλου λιπαρά, έτσι η πέψη της είναι πανεύκολη" λέει ο Gans.

"Είναι επίσης κατευναστική για το στομάχι επειδή ο οργανισμός σου δεν κουράζεται για να την επεξεργαστεί". Συμπλήρωσέ τη με λίγη μουστάρδα ή μια ήπια σάλτσα ή χούμους και θα νιώσεις το στομάχι σου πολύ καλύτερα".

Φρυγανιές

"Ουσιαστικά είναι μόνο αλεύρι και νερό, που σημαίνει πως είναι πραγματικά ήπιες για το αναστατωμένο στομάχι σου" εξηγεί ο Gans. Και πάλι όμως, πρόσεξε με τι θα τις συνοδέψεις. Το βραστό αβγό είναι μια εξαιρετική επιλογή!

Αέρια στο έντερο: Πώς να σταματήσεις τον πόνο που προκαλείται

Πόνος στο στομάχι: Αέρια στο έντερο, πέτρα στη χολή, πέτρα στα νεφρά και άλλες πιθανές αιτίες

Αέρια στο έντερο: Τροφές που προκαλούν φούσκωμα, τυμπανισμό και αέρια

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i