Πόνοι περιόδου; Φτιάξε αυτό το γλυκό με χουρμάδες και κακάο για αντιμετώπιση του ΠΜΣ λέει η διατροφολόγος

Γλυκό με χουρμάδες και κακάο για την αντιμετώπιση του προημμηνορρυσιακού συνδρόμου από την Κλειώ Δημητριάδου. Χωρίς ζάχαρη, χωρίς αλεύρι, χωρίς ψήσιμο

12.02.2018

εχεις διαβασει

Πόνοι περιόδου; Γλυκό με χουρμάδες και κακάο για την αντιμετώπιση του ΠΜΣ από την Κλειώ Δημητριάδου

«Όλες ξέρουμε τη λιγούρα, τις κράμπες και την κακή διάθεση. Πριν πέσεις στη σοκολάτα και στο junk food, δώσε μια ευκαιρία σε ένα σνακ υγιεινό και κατάλληλο για τα συμπτώματα που νιώθεις», τονίζει η ειδικός!

Υλικά για τη βάση:

  • 1 φλιτζάνι χουρμάδες (για ενέργεια, γλυκιά γεύση και βελτίωση της λειτουργίας του εντέρου που συχνά πάσχει πριν την περίοδο)
  • 1 φλιτζάνι ανάμικτοι ξηροί καρποί (το μαγνήσιο που περιέχουν, βοηθάει στη χαλάρωση και την αντιμετώπιση των κραμπών)
  • ¼ φλ. κακάο άγλυκο (για τη γεύση της σοκολάτας και τη βελτίωση της διάθεσης)

 

Υλικά για το «γλάσο»

  • 1 μπανάνα (οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β βοηθούν το νευρικό σύστημα-χωρίς σχόλια και το κάλιο θα συμβάλει στη μείωση της κατακράτησης υγρών)
  • ¼ φλ. κακάο άγλυκο
  • 1 γεμάτη κ.σ. ταχίνι (τα καλά λιπαρά ενισχύουν τον μεταβολισμό και φαίνεται πως περιορίζουν τα συμπτώματα του προεμμηνορρυσιακού συνδρόμου)
  • 1 γεμάτη κ.σ. μέλι (για να αποφύγεις τη ζάχαρη)

Εκτέλεση

Βάζουμε τα υλικά της βάσης στο μπλέντερ και την απλώνουμε σε ταψάκι ή πυρέξ. Απλώνουμε το «γλάσο» αφού έχουμε λιώσει όλα τα υλικά μαζί!

 

Από την Κλειώ Δημητριάδου, Κλινικός Διαιτολόγος-Διατροφολόγος (Χαροκοπείου Πανεπιστημίου) MSc στη συμβουλευτική ψυχολογία Life Coaching Καποδιαστριακό Πανεπιστήμιο, coachmydiet.wordpress.com

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

Γιατί ανατριχιάζεις; Γιατί μουλιάζουν τα χέρια; Τι δείχνει το φτέρνισμα και ο λόξυγγας; Όσα δείχνουν οι μηχανισμοί άμυνας του σώματος

Γιατί μουλιάζουν τα δάχτυλά σου μέσα στο νερό; Γιατί ανατριχιάζεις; Τι συμβαίνει και παθαίνεις λόξυγγα; Το σώμα σου… μιλάει!

6 απόλυτα φυσικοί τρόποι για ενέργεια στη στιγμή (και το μαγικό smoothie!)

Απόκτησε ενέργεια και ενεργοποίησε το μεταβολισμό σου με τις 6 τεχνικές που είναι εύκολα εφαρμόσιμες στην καθημερινότητά σου.

Κάθε πότε να αλλάζω τα σεντόνια και τις μαξιλαροθήκες; (πιο συχνά απ’ όσο νόμιζες!)

Εσύ κάθε πότε αλλάζεις τα σεντόνια σου; Κάθε εβδομάδα, κάθε δύο εβδομάδες ή κάθε μήνα; Και τι σχέση έχει η αλλαγή στα σεντόνια με την καλή υγεία σου; Ιδού.

Αυτές είναι οι 20 βασικές γυναικείες ορμόνες! Πώς σε επηρεάζουν και πώς μπορείς να τις επηρεάσεις εσύ;

Σε παχαίνουν, σε αδυνατίζουν, σε θυμώνουν, σου δημιουργούν σπυράκια. Μάθε τα πάντα για τις γυναικείες ορμόνες με τις οδηγίες του ενδοκρινολόγου.

Διατροφή για το σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου

Σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου: Μερικές καλές επιλογές: Λευκό ρύζι, πουρές πατάτας, γλυκοπατάτα, κολοκύθα, κομπόστα με ξεφλουδισμένο αχλάδι.

#shapegreece