5 τροφές που νικούν κυστίτιδα, έρπη, ημικρανίες, εγκαύματα και αλλεργική ρινίτιδα

καλοκαιρινά προβλήματα υγείας: Το καλοκαίρι φέρνει μπελάδες και για την υγεία σου αλλά με τις σωστές τροφές μπορείς να τους ξεπεράσεις.

18.06.2018

εχεις διαβασει

5 τροφές που νικούν κυστίτιδα, έρπη, ημικρανίες, εγκαύματα και αλλεργική ρινίτιδα

Μικρά προβλήματα υγείας, μεγάλοι μπελάδες. Τα παρακάτω ενοχλητικά συμπτώματα μπορούν να σου στερήσουν πολλές καλοκαιρινές απολαύσεις. Αντί να τρέχεις στο φαρμακείο, δοκίμασε πρώτα να αναθεωρήσεις το καθημερινό σου μενού.

Αν έχεις: Κυστίτιδα

Βάλε στη διατροφή σου το cranberry: γιατί & πως!

Δοκίμασε Έχεις ακούσει για το κράνμπερι, έναν κόκκινο καρπό ιδιαίτερα διαδεδομένο σε βόρειες χώρες και στην Αμερική; Ο λόγος που αξίζει να τον αναζητήσεις στα σούπερ μάρκετ –θα τον βρεις νωπό ή κατεψυγμένο- είναι η εξαιρετική αποτελεσματικότητα του στη θεραπεία κυστίτιδας και την πρόληψη των ουρολοιμώξεων.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Top Health apps: 5 έξυπνες εφαρμογές υγείας για το κινητό σου!

 

Η δράση του δεν οφείλεται τόσο στην όξινη φύση του, αλλά σε ένα συστατικό του, τη συμπυκνωμένη τανίνη, που εμποδίζει τα μικρόβια να κολλήσουν στον επιθηλιακό ιστό των οργάνων του ουροποιητικού συστήματος. Έτσι, προλαμβάνεται η απομάκρυνση των βακτηριδίων με τα ούρα με αποτέλεσμα την πρόληψη των ουρολοιμώξεων και των συμπτωμάτων τους. Ο χυμός λεμονιού, διαλυμένος σε λίγο νερό, επίσης βοηθά στον καθαρισμό της κύστης από τα μικρόβια.

6. Τα μύδια
Η άλλη λύση Τα θαλασσινά – στρείδια, μύδια, καβούρια. Ο ψευδάργυρος που περιέχουν τονώνει την άμυνα του οργανισμού και λειτουργεί ως αντιβακτηριακό.

The mamagers Update:

Το πιο πολύτιμο δώρο μετά τον θηλασμό

Υγιεινά μπισκότα με βρώμη και κανέλα έτοιμα σε 10 λεπτά

4 τρόποι για να σταματήσετε τη γκρίνια του παιδιού

Αν έχεις: Ημικρανίες

12. Γκράφιτι στο μπουκάλι του νερού

Δοκίμασε Νερό, νερό, νερό. Η αφυδάτωση αποτελεί μία από τις κυριότερες αιτίες πονοκεφάλων. Από τις τροφές προτίμησε την μπανάνα, τα αμύγδαλα, το σπανάκι και τα brazil nuts – τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε μαγνήσιο, η έλλειψη του οποίου στον οργανισμό σχετίζεται με χρόνιους πονοκεφάλους.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Φιστίκια Αιγίνης και άλλες τροφές για το άγχος

Μια άλλη ουσία, που μπορεί να σε βοηθήσει στα περιστατικά ημικρανίας, είναι η βιταμίνη B2 ή ριβοφλαβίνη, που υπάρχει στο τυρί, το κοτόπουλο (στήθος), το συκώτι και στη μαγιά μπίρας (μπορείς να την προσθέτεις καθημερινά στο γιαούρτι ή στα δημητριακά που περιλαμβάνεις στο πρωινό σου).

Τσάι με τζίντζερ

Η άλλη λύση Πολλές έρευνες αποδεικνύουν πως η πιπερόριζα ή το τζίντζερ, όπως είναι ευρύτερα γνωστή, λόγω της αντιφλεγμονώδους δράσης της, δρα αποτελεσματικά και κατά των ημικρανιών.

Φρόντισε, λοιπόν, να διαθέτεις πάντα στο σπίτι αλλά και μαζί σου στο ταξίδι των διακοπών πιπερόριζα σε πούδρα, που θα την προσθέτεις στα φαγητά, ή φακελάκια με τσάι από τζίντζερ.

[related id="46903"]

Περισσότερα από Υγεία

Best of network

#shapegreece