Υγιές έντερο σε πέντε απλά βήματα! Δοκίμασέ τα!

Γνωρίζεις πόσο σημαντικό είναι το υγιές έντερο για την υγεία και τη διάθεσή σου; Δοκίμασε αυτά τα 5 βήματα για να  δουλεύει το πεπτικό σου σύστημα σαν ρολόι!

13.09.2018

εχεις διαβασει

έντερο υγιές έντερο πεπτικό βακτήρια

Συνεργάστηκε ο δρ Γιώργος Ηλίας, χειρουργός πεπτικού, διευθυντής κλινικής (www.hlias.gr).

Το υγιές έντερο είναι βασικό όχι μόνο για την υγεία του σώματος αλλά και για την ενέργεια και τη διάθεσή σου. Δοκίμασε και εφάρμοσε τις παρακάτω συμβουλές για να έχεις ένα υγιές πεπτικό σύστημα.

Τα πέντε βήματα για υγιές έντερο

‣ Βήμα 1: Καθάρισε

Περιόρισε τις τροφές που καταστρέφουν το έντερο και τη συνολική σου υγεία. Αυτές συμπεριλαμβάνουν συγκεκριμένες διατροφικές αλλεργίες ή ευαισθησίες, καθώς και γλουτένη, επεξεργασμένες τροφές, γαλακτοκομικά, γενετικώς τροποποιημένες τροφές, επεξεργασμένα σάκχαρα, υδρογονωμένα έλαια και άλλες τροφές που είναι βλαπτικές για τους περισσότερους, αν όχι όλους, τους ανθρώπους.

‣ Βήμα 2: Σπείρε

Ένα καλής ποιότητας προβιοτικό θα γεμίσει ξανά τον οργανισμό σου με ωφέλιμα για το έντερο βακτήρια. Οπωσδήποτε θα βάλεις στη διατροφή σου το γιαούρτι.

Διατροφή για το σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου

Πώς τα προβιοτικά καταπολεμούν το άγχος, την κατάθλιψη ακόμα και τον αυτισμό

‣ Βήμα 3: Αποκατάστησε

Βελτίωσε την υγεία του εντέρου σου επιστρέφοντας σε έναν πιο παραδοσιακό τρόπο προετοιμασίας και κατανάλωσης της τροφής. Βάλε στο διαιτολόγιό σου βιολογικά προϊόντα, λαχανικά τουρσί, ζωμό από κόκαλα και γαλακτοκομικά με καλλιέργειες μυκήτων, όπως το φυσικό γιαούρτι, που είναι πλούσια σε προβιοτικά. Κατανάλωνε επίσης πρεβιοτικά, που ενισχύουν την ανάπτυξη των καλών βακτηρίων.

‣ Βήμα 4: Απελευθέρωσε

Μείωσε ή βγάλε εντελώς από τη ζωή σου το διανοητικό και συναισθηματικό στρες, μία από τις βασικές αιτίες του διαρρέοντος εντέρου, απελευθερώνοντας τα αρνητικά συναισθήματα μέσα από χαλαρωτικές δραστηριότητες. Μερικές ιδέες; Μασάζ, άσκηση, διάβασμα ή μουσική.

‣ Βήμα 5: Σφράγισε

Πρόσθεσε στη διατροφή σου συμπληρώματα που θα αποκαταστήσουν την καλή πέψη, θα κάνουν το έντερο αδιαπέρατο και θα το προστατέψουν από μελλοντικές φθορές. Μερικές καλές επιλογές συμπληρωμάτων είναι τα πεπτικά ένζυμα, η L-γλουταμίνη, η γλυκόριζα.

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

ζευγάρι σεξ κρεβάτι
Πόνος στη διάρκεια του σεξ; Να τι μπορείς να κάνεις

Ο πόνος στη διάρκεια του σεξ δεν σου χαλάει μόνο την ερωτική διάθεση, μπορεί και να σχετίζεται με ενδομητρίωση, μία κατάσταση που χρειάζεται ιατρική παρέμβαση. 

Πρέπει να κάνεις εξέταση για ηπατίτιδα C; Κάνε το online τεστ και σε 5′ θα έχεις την απάντηση

Γνωρίζεις ότι υπάρχουν εμβόλια για την ηπατίτιδα και πως ακόμη κι αν η εξέταση για ηπατίτιδα βγει θετική υπάρχει αποτελεσματική και εύκολη θεραπεία;

πόνος στη μέση
Πόνος στη μέση; Έτσι θα περάσει ΧΩΡΙΣ φάρμακα!

Υπάρχουν πολλές θεραπείες που στοχεύουν στην ανακούφιση στον πόνο στη μέση. Μάθε τις πιο απατελεσματικές εναλλακτικές μεθόδους.

Σε ποια ηλικία άντρες και γυναίκες φτάνουν στο σεξουαλικό τους peak
Σε ποια ηλικία άντρες και γυναίκες φτάνουν στο σεξουαλικό τους peak

Νέα μελέτη έρχεται να καταρρίψει διαδεδομένους μύθους για το σεξ.

Σε ποια σημεία ΔΕΝ πρέπει να κάνεις piercing; Γιατί πρέπει να γίνεται μόνο με βελόνα;

Κάθε piercing που παρεμβαίνει στις λειτουργίες του σώματος έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να προκαλέσει προβλήματα.

Τα πάντα για τη μύτη: Πώς λειτουργεί, τι κάνουν τα ιγμόρεια, γιατί είσαι μπουκωμένη;

Μύτη: τη φυσάμε, την πιάνουμε με τα χέρια μας, την τρυπάμε ή τη βάζουμε κάτω από το νυστέρι. Πόσο καλά γνωρίζουμε τη μύτη μας;

#shapegreece