Υγιές έντερο σε πέντε απλά βήματα! Δοκίμασέ τα!

Γνωρίζεις πόσο σημαντικό είναι το υγιές έντερο για την υγεία και τη διάθεσή σου; Δοκίμασε αυτά τα 5 βήματα για να  δουλεύει το πεπτικό σου σύστημα σαν ρολόι!

13.09.2018

εχεις διαβασει

έντερο υγιές έντερο πεπτικό βακτήρια

Συνεργάστηκε ο δρ Γιώργος Ηλίας, χειρουργός πεπτικού, διευθυντής κλινικής (www.hlias.gr).

Το υγιές έντερο είναι βασικό όχι μόνο για την υγεία του σώματος αλλά και για την ενέργεια και τη διάθεσή σου. Δοκίμασε και εφάρμοσε τις παρακάτω συμβουλές για να έχεις ένα υγιές πεπτικό σύστημα.

Τα πέντε βήματα για υγιές έντερο

‣ Βήμα 1: Καθάρισε

Περιόρισε τις τροφές που καταστρέφουν το έντερο και τη συνολική σου υγεία. Αυτές συμπεριλαμβάνουν συγκεκριμένες διατροφικές αλλεργίες ή ευαισθησίες, καθώς και γλουτένη, επεξεργασμένες τροφές, γαλακτοκομικά, γενετικώς τροποποιημένες τροφές, επεξεργασμένα σάκχαρα, υδρογονωμένα έλαια και άλλες τροφές που είναι βλαπτικές για τους περισσότερους, αν όχι όλους, τους ανθρώπους.

‣ Βήμα 2: Σπείρε

Ένα καλής ποιότητας προβιοτικό θα γεμίσει ξανά τον οργανισμό σου με ωφέλιμα για το έντερο βακτήρια. Οπωσδήποτε θα βάλεις στη διατροφή σου το γιαούρτι.

Διατροφή για το σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου

Πώς τα προβιοτικά καταπολεμούν το άγχος, την κατάθλιψη ακόμα και τον αυτισμό

‣ Βήμα 3: Αποκατάστησε

Βελτίωσε την υγεία του εντέρου σου επιστρέφοντας σε έναν πιο παραδοσιακό τρόπο προετοιμασίας και κατανάλωσης της τροφής. Βάλε στο διαιτολόγιό σου βιολογικά προϊόντα, λαχανικά τουρσί, ζωμό από κόκαλα και γαλακτοκομικά με καλλιέργειες μυκήτων, όπως το φυσικό γιαούρτι, που είναι πλούσια σε προβιοτικά. Κατανάλωνε επίσης πρεβιοτικά, που ενισχύουν την ανάπτυξη των καλών βακτηρίων.

‣ Βήμα 4: Απελευθέρωσε

Μείωσε ή βγάλε εντελώς από τη ζωή σου το διανοητικό και συναισθηματικό στρες, μία από τις βασικές αιτίες του διαρρέοντος εντέρου, απελευθερώνοντας τα αρνητικά συναισθήματα μέσα από χαλαρωτικές δραστηριότητες. Μερικές ιδέες; Μασάζ, άσκηση, διάβασμα ή μουσική.

‣ Βήμα 5: Σφράγισε

Πρόσθεσε στη διατροφή σου συμπληρώματα που θα αποκαταστήσουν την καλή πέψη, θα κάνουν το έντερο αδιαπέρατο και θα το προστατέψουν από μελλοντικές φθορές. Μερικές καλές επιλογές συμπληρωμάτων είναι τα πεπτικά ένζυμα, η L-γλουταμίνη, η γλυκόριζα.

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

πόδια κιρσοί ευρυαγγείες
Όλα τα νεότερα για τις θεραπείες για κιρσούς και ευρυαγγείες

Μπορείς να έχεις σε κάθε ηλικία όμορφα και υγιή πόδια; Φυσικά! Ενημερώσου για τα νεότερα για τις θεραπείες για κιρσούς και ευρυαγγείες.

8 τροφές για καλό ύπνο (έτσι θα νικήσεις τις αϋπνίες!)

Ο ύπνος! Αυτό το σπουδαίο αγαθό. Εσύ γνωρίζεις γιατί αξίζει να κοιμάσαι λίγο παραπάνω; Σου έχουμε την απάντηση!

5 σημάδια ότι μπορεί να έχεις ανεπάρκεια βιταμίνης Β12

Λίγα θρεπτικά συστατικά βρίσκονται τόσο στη δημοσιότητα αυτή τη στιγμή όσο η βιταμίνη Β12.

Διατροφή για χαμηλό αιματοκρίτη: Τι να τρώω για να αντιμετωπίσω την αναιμία;

Διατροφή για χαμηλό αιματοκρίτη: H διατροφολόγος Διονυσία Αγαλιώτη μας δίνει γενικές οδηγίες διατροφής σε περίπτωση αναιμίας.

Αν ΔΕN θες να ζήσεις πολύ, να τι πρέπει να κάνεις

Τα 4 σημεία στα οποία έχει καταλήξει η επιστήμη

παιδιά φρούτα φράουλες υγιεινή διατροφή οικογένεια
Παγκόσμια ημέρα διαβήτη 2018: Η πρόληψη του διαβήτη ξεκινά μέσα από την οικογένεια

Στην οικογένεια είναι αφιερωμένη η φετινή παγκόσμια ημέρα διαβήτη. Τι θα κρατήσουμε στο μυαλό μας; Η πρόληψη του διαβήτη είναι εφικτή και ξεκινά μέσα από την οικογένεια!

#shapegreece