Προϋπερταση, προκαρκίνος, προδιαβήτης. Τι είναι;

Προϋπερταση, προκαρκίνος, προδιαβήτης. Τι είναι;

04.12.2012

εχεις διαβασει

Προϋπερταση, προκαρκίνος, προδιαβήτης. Τι είναι;

Τι είναι Τι σημαίνει Τι μπορείς να κάνεις
Προϋπέρταση Η συστολική πίεση είναι μεταξύ 120 και 139 mm HG και/ή η διαστολική μεταξύ 80 και 89 mm HG. Έως και το 37% των ασθενών εμφανίζουν υπέρταση μέσα σε 4 χρόνια. Δεν υπάρχει λόγος να ξεκινήσεις φαρμακευτική αγωγή – μπορείς να θέσεις υπό έλεγχο την πάθηση ακολουθώντας τις οδηγίες του γιατρού σου σχετικά με τη διατροφή και την άσκηση. Το πιο σημαντικό είναι να κάνεις ό,τι μπορείς για να χάσεις το κοιλιακό λίπος. Αυτό το λίπος εμποδίζει τη ροή αίματος στην κοιλιά κι όταν τα νεφρά αντιλαμβάνονται ότι δεν παίρνουν αρκετό αίμα, αντιδρούν απελευθερώνοντας χημικά που προκαλούν μια σειρά αντιδράσεων, οι οποίες αυξάνουν την αρτηριακή πίεση.
     
Προκαρκίνος του δέρματος (ακτινική κεράτωση) Έχεις μικρές, σκληρές περιοχές δέρματος που ξεφλουδίζουν, σε σημεία που συνήθως εκτίθενται στον ήλιο. Υπάρχει ένας κίνδυνος της τάξεως του 5-10% να εξελιχθούν σε ακανθοκυτταρικό καρκίνωμα. Απόφυγε την έκθεση στις υπεριώδεις ακτίνες, που μπορεί να προκαλέσουν μετάλλαξη στα κύτταρα. Ανάλογα με την ηλικία, το βάρος ή τον αριθμό, το μέγεθος και το σημείο όπου εμφανίζονται, ο δερματολόγος σου θα επιλέξει τη θεραπεία. Μπορεί ακόμα να εξαφανιστούν από μόνες τους.
Προδιαβήτης Είσαι επικίνδυνα κοντά στο να εμφανίσεις διαβήτη τύπου ΙΙ, με επίπεδα σακχάρου στο αίμα μεταξύ 100 και 120 mg/dL. Περίπου το 25% των προδιαβητικών γίνονται διαβητικοί μέσα σε 3 με 5 χρόνια. Αντικατάστησε τα επεξεργασμένα σιτηρά με ολικής αλέσεως (όπως καστανό ρύζι και ζυμαρικά ολικής αλέσεως) θα διατηρήσει σταθερά τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα, ενώ οι αλλαγές στον τρόπο ζωής –όπως η άσκηση για 30 λεπτά τη μέρα και η μερική απώλεια 7-10% του σωματικού βάρους- μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο της ασθένειας έως και 58%.

 
 

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

Best of network

#shapegreece