Το ελάχιστο δυνατό που μπορείς να κάνεις για να παραμείνεις υγιής

Δεν χρειάζεται να καταβάλεις μεγάλη προσπάθεια, αρκεί να βρεις τις συνήθειες που σου ταιριάζουν.

υγιής iStock

Δεν είναι μαθηματικό πρόβλημα, ούτε χρειάζεται να κοπιάσεις πολύ για το πετύχεις. Το να παραμείνεις υγιής δεν αποτελεί κάτι το ακατόρθωτο, το ακριβώς αντίθετο μάλιστα, αρκεί να ακολουθήσεις κάποιους βασικούς, απλούς κανόνες, που θα σε βοηθήσουν να διατηρήσεις την καλή σου υγεία. Είναι κάποιες μικρές αλλαγές που αν και δεν θα κάνουν τεράστια διαφορά στην καθημερινότητά σου, θα έχουν θετικό αντίκρισμα στις εξετάσεις σου και στο πώς νιώθεις.

Γυμναστική

Δεν είναι απαραίτητο να σηκώνεις δεκάδες κιλά και να αφιερώνεις ώρες ολόκληρες στη γυμναστική. Ωστόσο, οφείλεις να διατηρείς μία καλή φυσική κατάσταση που θα περιλαμβάνει τουλάχιστον μισή ώρα γυμναστικής την ημέρα, είτε αυτό λέγεται περπάτημα, jogging, κάποιο άθλημα ή ασκήσεις και βάρη.

Νερό

Τα οφέλη του νερού είναι πολλά για να τα απαριθμήσουμε σε λίγες γραμμές, όμως είναι γνωστό ότι πρέπει να πίνεις τουλάχιστον 8 ποτήρια την ημέρα για τη σωστή ενυδάτωση του οργανισμού σου. Για να καταλάβεις πως το πηγαίνεις σωστά, χωρίς να μετράς μανιωδώς την ποσότητα μέσα στην ημέρα, καλό είναι να πίνεις ένα ποτήρι νερό με κάθε γεύμα αλλά και ενδιάμεσα από αυτά και πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη σωματική άσκηση. Θα δεις ότι λειτουργεί αν δεν νιώσεις δίψα, ενώ τα ούρα σου θα έχουν ένα χρώμα σχετικά διαυγές.

Διατροφή

Οι ακρότητες και οι υπερβολές στη διατροφή ποτέ δεν έχουν αποτέλεσμα. Γι' αυτό καλό είναι να κρατάς μία ισορροπία στο διατροφικό σου πρόγραμμα. Αρχικά, μπορείς να προσθέσεις περισσότερα λαχανικά και φρούτα στην καθημερινότητά σου, όπως και φυτικές ίνες, ενώ καλό είναι να περιορίσεις την έξτρα ζάχαρη που δεν χρειάζεται στην ουσία ο οργανισμός σου.

Ύπνος

Δεν χρειάζεται να σου πούμε πως οι 7 ώρες ύπνου είναι απαραίτητες για μία παραγωγική ημέρα. Ωστόσο, εκτός από την ποσότητα του ύπνου, οφείλεις να προσέχεις και την ποιότητα. Διατήρησε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα, πηγαίνοντας για ύπνο και ξυπνώντας την ίδια ώρα, μένοντας μακριά από συσκευές με μπλε ακτινοβολία λίγο πριν κοιμηθείς.

Ετήσιο check up

Μία φορά τον χρόνο οφείλεις να κάνεις ένα γενικό scan του οργανισμού σου για να σιγουρέψεις πως όλα πάνε καλά. Αυτό σημαίνει πως εκτός από τις γενικές εξετάσεις που συστήνει ο γιατρός, πρέπει επίσης να τσεκάρεις την υγεία των ματιών σου, όπως και των δοντιών σου, με επισκέψεις στους εκάστοτε ειδικούς.

Διαβάστε Επίσης

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i