Πόνος στον αυχένα; Οι ειδικοί του Χάρβαρντ μας λένε 3 tips για να τον προλάβεις

Όποιος τον έχει ζήσει, ξέρει ότι ο πόνος στον αυχένα μπορεί να χαλάσει τη διάθεση και την καθημερινότητά σου. Δες σε τι μπορεί να οφείλεται και πώς θα τον προλάβεις.

23.07.2019

Γράφει: Ελένη Δασκαλάκη

εχεις διαβασει

Πόνος στον αυχένα; Οι ειδικοί του Χάρβαρντ μας λένε 3 tips για να τον προλάβεις

Αν σε ταλαιπωρεί ένας πόνος στον αυχένα, διάβασε τις συμβουλές των ειδικών από την Ιατρική Σχολή του Χάρβαρντ για το πώς θα τον προλάβεις.

Στον υπολογιστή ή στο γραφείο

Όταν εργάζεσαι σε υπολογιστή ή στο γραφείο σου, κράτησε όσο το δυνατό το κεφάλι σου σε ευθεία με τη σπονδυλική σου στήλη. Πρακτικά, τοποθέτησε την καρέκλα σου σε τέτοιο ύψος ώστε να ακουμπάνε και τα δύο πόδια σου στο πάτωμα. Κάθισε με τους γλουτούς πίσω πίσω στο κάθισμα και χρησιμοποίησε αν χρειάζεται ένα μαξιλαράκι για να υποστηρίξεις τη μέση σου.

Εάν δουλεύεις με laptop, θα βοηθούσε να συνδέσεις σε αυτό εξωτερική οθόνη και πληκτρολόγιο ώστε να μπορείς να τα τοποθετήσεις σε πιο κατάλληλες και εργονομικές θέσεις.

Όσο σωστή κι αν είναι η στάση σου και το ύψος της καρέκλας σου, μην ξεχνάς να σηκώνεσαι και να περπατάς κάθε μισή ώρα καθώς το παρατεταμένο κάθισμα σχετίζεται με πιο έντονο πόνο στον αυχένα και άλλα προβλήματα υγείας.

Διάβασε επίσης: Τι «λέει» για την υγεία σου η στάση του σώματός σου όταν κοιμάσαι;

Διάβασε επίσης: Στάση yoga «κάτω σκύλος»: Αυτά είναι τα 3 λάθη που κάνουμε όλες συχνά στην πιο γνωστή asana

Όταν μιλάς στο τηλέφωνο

Εάν περνάς πολύ χρόνο στο τηλέφωνο, προσπάθησε να αποφεύγεις να γέρνεις το κεφάλι σου στο ένα πλάι. Αυτό είναι επίσης σημαντικό όταν χρησιμοποιείς κινητό και δεν κάθεσαι στο γραφείο σου όταν μιλάς. Η δουλειά σου έχει άμεση σχέση με το τηλέφωνο; Ένα σετ ακουστικά ή συσκευή ανοιχτής ακρόασης θα σε βοηθήσει να κρατάς το κεφάλι σου σε ουδέτερη θέση και να αποφύγεις τον πόνο στον αυχένα.

Όταν διαβάζεις

Εάν κάθεσαι σε καρέκλα, προσπάθησε να έχεις όρθια θέση. Κράτα το βιβλίο σε τέτοιο ύψος που να μην χρειάζεται να γέρνεις προς τα κάτω ή προς εμπρός για να διαβάζεις. Ένα μαξιλάρι στα πόδια σου μπορεί να βοηθήσει. Εάν έχεις τη συνήθεια να διαβάζεις στο κρεβάτι, χρησιμοποίησε ένα σκληρό μαξιλάρι για υποστήριξη του αυχένα σου ή ξάπλωσε στο πλάι, με ίσιο τον αυχένα.

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

Best of network

#shapegreece