Στάση yoga «κάτω σκύλος»: Αυτά είναι τα 3 λάθη που κάνουμε όλες συχνά στην πιο γνωστή asana

Πόσο σίγουρη είσαι ότι την κάνεις σωστά;

19.07.2018

εχεις διαβασει

Η στάση «κάτω σκύλος» είναι μία από τις βασικές θέσεις τις γιόγκα. Κατά τη διάρκεια των yoga sessions, θα επανέλθεις αρκετές φορές στην εν λόγω στάση, είτε πρόκειται για έναν Χαιρετισμό στον Ήλιο είτε για να κάνεις… reset – στην πραγματικότητα, πρόκειται για μία στάση χαλάρωσης.

Μόλις λύθηκαν όλες οι απορίες σου γύρω από τη Yoga (Καίει λίπος;)

Ωστόσο, σε πολλούς – ειδικά αρχάριους – μπορεί να προκαλέσει δυσκολίες, με αποτέλεσμα να γίνεται λάθος. Η δασκάλα yoga Shona Vertue, δημιούργησε ένα vlog με τίτλο «School of Yoga» για να σε βοηθήσει να διορθώσεις τα συνηθέστερα λάθη στις πιο συνηθισμένες στάσεις γιόγκα. Το πρώτο επεισόδιο αφορά τον «κάτω σκύλο», στο οποίο η Vertue αποκαλύπτει τρία από τα πιο κοινά λάθη που κάνουμε:

  1. Αφήνεις τα πλευρά σου ελεύθερα, ενώ θα έπρεπε να τα κρατάς σφιχτά (σαν να ρουφάς και τα πλευρά μαζί με την κοιλιά σου).
  2. Δεν κρατάς ευθεία τη σπονδυλική στήλη.
  3. Τεντώνεις υπερβολικά τις αρθρώσεις σου.

Τελειοποίησε τη στάση «κάτω σκύλος» έτσι:

 

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece