Detox δίαιτα για να χάσεις τα κιλά των διακοπών από τη διατροφολόγο! Αποτοξίνωση από το κρέας για 21 μέρες!

Detox δίαιτα από τη διαιτολόγο- διατροφολόγο Αναστασία Κόκκαλη για μετά τις διακοπές. Κάνε αποτοξίνωση και χάσε πόντους και κιλά.

15.09.2017

Γράφει: Αναστασία Κόκκαλη

εχεις διαβασει

Detox δίαιτα για να χάσεις τα κιλά των διακοπών από τη διατροφολόγο! Αποτοξίνωση από το κρέας για 21 μέρες!

Ευχαριστούμε την Αναστασία Κόκκαλη, Κλινικό Διαιτολόγο – Διατροφολόγο

Detox δίαιτα για να χάσεις τα κιλά και τους πόντους που πήρες στις διακοπές:

Επέστρεψες ανανεωμένη και ξεκούραστη από τα νησιά και το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι είναι η διατροφή σου! Τώρα είναι η ώρα να επανέλθεις, αφού έχεις γευτεί πολλά και έχεις γεμίσει μπαταρίες!

Φυσικά όταν επανέρχεσαι στο καθημερινό σου πρόγραμμα, αυτομάτως είναι εύκολο να ακολουθήσεις και το σωστό… διατροφικό ωράριο. Σε λίγες μέρες θα νιώθεις να χάνεις πόντους, θα δεις το βάρος σου να μειώνεται και η επιδερμίδα σου θα είναι πολύ ενυδατωμένη και λαμπερή!

Detox δίαιτα:  Οδηγίες

  • Συστήνεται καθημερινή άσκηση 60 λεπτών – περπάτημα ή γιόγκα ή χορός ή τρέξιμο ή spinning (διάλεξε ό,τι σου φτιάχνει την διάθεση!)
  • Νερό 2.5 λίτρα /μέρα
  • Στα φαγητά να προστίθεται μόνο ωμό ελαιόλαδο (2 κουτ σούπας/μέρα)
  • Απαγορεύεται αυστηρά η ζάχαρη και το αλκοόλ
  • 4 φλιτζάνια πράσινο τσάι και 1 ρόφημα κακάο με κανέλα κάθε μέρα
  • Απόφυγε το αλάτι και προσθέστε πιπέρι, ρίγανη, δυόσμο, κουρκουμά, και καυτερά μπαχαρικά
  • Απόφυγε εντελώς το κρέας για 21 μέρες

 

Detox δίαιτα: 1η μέρα

Πρωινό: 40γρ. νιφάδες βρώμης, 1 κ.γλ. λιναρόσπορο, σπόροι chia, μύρτιλα, goji berries, 1 κ.γλ. μέλι, κανέλα σε ζεστό νερό, Πράσινο τσάι

Δεκατιανό: Μήλο

Μεσημεριανό: Τουρλού με χταπόδι φούρνου και καστανό ρύζι, 6 ελιές, Σαλάτα με ψητές κόκκινες πιπεριές

Απογευματινό: Μπανάνα, κακάο ρόφημα

Βραδινό: Φρουτοσαλάτα (2 σύκα, σταφύλι, ροδάκινο, πεπόνι), 1 ποτήρι κεφίρ

Detox δίαιτα: 2η μέρα

Πρωινό: 2 φέτες πολύσπορο ψωμί με ανάλατο φυστικοβούτυρο και μαρμελάδα μύρτιλλο , πράσινο τσάι

Δεκατιανό: Μπανάνα με κανέλα

Μεσημεριανό: Ρεβίθια με κινόα, σαλάτα μαρούλι- καρότο-ρόκα και καρύδια

Απογευματινό: Μπανάνα, κακάο ρόφημα

Βραδινό: Αραβική πίτα με πράσινα λαχανικά, καρότο, ντομάτα και ψητά μανιτάρια, πράσινο μήλο

Editor's Picks:

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece