Flat Belly τώρα: 3 συνταγές για επίπεδη κοιλιά (το smoothie, το τοστ, η βρόμη)

Flat Belly: Η διαιτολόγος- διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου ετοιμάζει τρεις συνταγές για επίπεδη κοιλιά.

09.08.2018

εχεις διαβασει

Ευχαριστούμε την Κλειώ Δημητριάδου, Κλινικό Διαιτολόγο-Διατροφολόγο Χαροκοπείου πανεπιστημίου, Msc στη συμβουλευτική ψυχολογία, Life Coaching Καποδιστριακό πανεπιστήμιο (ΚΕΚ) www.coachmydiet.wordpress.com

Flat Belly τώρα: Ημερήσιο πλάνο με 3 συνταγές για επίπεδη κοιλιά που θα λατρέψεις. Δοκίμασέ τες στο πρωινό, στο μεσημεριανό ή και στο βραδινό.

Smoothie με ανανά και μαϊντανό (100 kcal)

Ο μαϊντανός και το τζίντζερ έχει βρεθεί ότι βοηθούν στο φούσκωμα της κοιλιάς και ο ανανάς χάρη στη βρομελίνη που περιέχει, βελτιώνει την πέψη και την υγεία του πεπτικού συστήματος!

Υλικά:

  • μισό αγγούρι
  • 1 ματσάκι μαϊντανός
  • χυμός από ένα λεμόνι
  • 3 φέτες ανανά
  • ½ κουτ. του γλυκού τριμμένο τζίντζερ
  • παγάκια
  • στέβια ή άλλο υποκατάστατο ζάχαρης

Εκτέλεση: τα αλέθουμε όλα στο μπλέντερ

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: «Τρώω χωρίς να πεινάω»: Οι τεχνικές και το πρόγραμμα 3 ημερών για να το ξεπεράσεις!

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

φρούτα λαχανικα΄ισορροπημένη διατροφή υγιεινή διατροφή δίαιτα
Βιολογικά τρόφιμα: 5 επιλογές που αξίζει να κάνεις

Μπορεί τα βιολογικά τρόφιμα να έχουν γεμίσει την αγορά, κάποια όμως αξίζει να τα επιλέγεις ακόμη κι αν είναι λίγο πιο ακριβά από τα συμβατικά.

Πειραγμένα μπράουνις σοκολάτας με ντίνκελ από την Gwyneth Paltrow

Μπράουνις σοκολάτας με λίγες θερμίδες. Μια γλυκιά συνταγή από το ιδιαίτερο βιβλίο μαγειρικής της Gwyneth Paltrow, Μy Father’s Daughter.

Διαταραγμένη σχέση με το φαγητό
Τα 5 σημάδια που δείχνουν ότι έχεις διαταραγμένη σχέση με το φαγητό

Η ειδικός σού δείχνει τα 5 σημάδια που θα σε κάνουν να το συνειδητοποιήσεις

#shapegreece